• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Zwroty

    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Jeśli nie otrzymasz jej w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz nie otrzymać potwierdzenia wysyłki. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje zamówienie jest jednak przetwarzane prawidłowo i zostanie dostarczone w oczekiwanym czasie dostawy.
    Uwaga
    Czas dostawy jest obecnie dłuższy niż standardowo ze względu na dużą ilość zamówień. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Po wysłaniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail.
    Uwaga
    Obecnie zmagamy się z dużą liczbą połączeń. Oczekiwanie na linii może się wydłużyć. Rozważ możliwość wykonania połączenia o innej godzinie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Uwaga
    Czas przetwarzania zwrotu jest obecnie dłuższy niż zwykle ze względu na zapracowany okres. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej przetwarzać wnioski. Po zakończeniu zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację zakup produktów na naszej stronie internetowej będzie chwilowo niemożliwy.Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W międzyczasie możesz nadal kupować nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Nie ma to wpływu na przetwarzanie i dostawę zamówienia. Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na konserwację dodawanie produktów do koszyka jest tymczasowo niemożliwe. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Mamy nadzieję, że odwiedzisz naszą stronę kiedy indziej.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny płatność za produkty za pośrednictwem [PAYMENT_METHOD] na naszej stronie internetowej może być chwilowo niemożliwa. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Możesz zapłacić, korzystając z innej metody, lub kupić nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Niektórzy nasi klienci mogli otrzymać błędne e-maile dotyczące dostarczania przesyłek. Jest to spowodowane problemami technicznymi. Żadna akcja z Twojej strony nie jest wymagana. Przepraszamy za niedogodności.
    Uwaga
    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Zwroty w Philips to: 

     
    • Prostota – wystarczy tylko jedna rozmowa z agentem Działu Obsługi Klienta
    • Wygoda – produkt odbierze od Ciebie kurier
    • Brak kosztów po Twojej stronie – to my opłacimy przesyłkę zgłoszoną do Działu Obsługi Klienta
    Jak zwrócić produkt?
    Możesz dokonać zwrotu produkt za darmo w ciągu 30 dni od daty dostawy. W tym celu postępuj zgodnie z opisanymi krokami.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jakie są warunki zwrotu?
    Nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu? Nie ma problemu. Możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Produkt musi zostać zwrócony czysty i w całości wraz z oryginalnym opakowaniem.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak dokonać zwrotu produktu zakupionego w sklepie online Philips?
    1. Skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer +48 22 203 03 34. (Nasz Dział Obsługi Klienta czeka na Ciebie od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 18:00.)

    2. Podczas rozmowy agent przyjmie zgłoszenie oraz poprosi Cię o wszystkie niezbędne do wykonania zwrotu informacje. Jeśli to możliwe, przygotuj proszę przed rozmową:
      a. Numer zamówienia – to 11. cyfrowy numer zaczynający się od 340....
      b. Model wszystkich produktów, które chcesz zwrócić – to kombinacja liter i cyfr np. HX9903/03, SCF560/17, S5630/12.

      Od tej pory realizacja zwrotu jest całkowicie po naszej stronie.


    3. Po rozmowie Agent prześle Ci:
      a. potwierdzenie przyjęcia zwrotu,
      b. dodatkowe informacje na temat tego, jak przygotować przesyłkę do transportu
      c. potwierdzenie zamówienia kuriera po odbiór zwrotu (wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami).

    4. W wyznaczonym podczas rozmowy czasie kurier zgłosi się po odbiór paczki. Kurier będzie posiadał już etykietę zwrotu – nie musisz się o nią martwić.

    5. Zwrot środków wykonywany jest zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.

    6. Kwota zwrotu zostanie przekazana na konto bankowe wykorzystane do zakupu danego produktu.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

    Numer modelu i numer zamówienia możesz znaleźć:

    1. W panelu użytkownika – zaloguj się na swoje konto w sklepie (https://www.philips.pl/sklep/login), następnie kliknij „Historia zamówień”
    2. W mailu potwierdzającym zakup
    3. Na dowodzie zakupu:
    4. Na liście przewozowym dołączonym do opakowania
    Dowod zakupu

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak przygotować paczkę do zwrotu?

    1. Prosimy o zabezpieczenie urządzenia tak, aby nie uległo ono uszkodzeniu w trakcie transportu.

    2. Przypominamy, że w przypadku zwrotu towaru należy wysłać cały otrzymany zestaw, włącznie z oryginalnym opakowaniem, instrukcjami i kartą gwarancyjną.

    3. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym została dostarczona paczka, usuń poprzednią

    etykietę przewozową.

    4. Upewnij się, że produkt nie przesuwa się w kartonie – do jego zabezpieczenia możesz użyć wypełnień przesłanych w paczce.

    5. Jeśli zwrot obejmuje więcej niż jedną paczkę, to powiadom o tym fakcie agenta działu obsługi klienta.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Czy mogę zwrócić zamówienie?
    Pamiętaj, że możesz zwrócić nieużywany produkt w terminie 30 dni (od dnia dostarczenia) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie sklepu „Uprawnienie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży”

    Czy ta informacja była pomocna?

    W jaki sposób mogę zwrócić produkt?
    Dla Twojej wygody, produkt zostanie odebrany przez zamówionego przez nas kuriera. Taka usługa jest dla Ciebie całkowicie bezpłatna.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jakie dokumenty mam przygotować dla kuriera, który ma odebrać ode mnie zwrot?
    Nie musisz przygotowywać żadnych dokumentów. Kurier dostarczy etykietę zwrotu. Zostawi Tobie jej kopię jako potwierdzenie odebrania paczki – zachowaj ją proszę.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, co mam zrobić?
    Jeśli napotkałeś problem z przewoźnikiem, skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer +48 22 203 03 34. Nasz agent, w porozumieniu z Tobą, umówi nowy termin odbioru paczki.

    Czy ta informacja była pomocna?

    W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
    Zwrot środków wykonywany jest zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Kwota zwrotu zostanie przekazana na konto bankowe wykorzystane do zakupu danego produktu.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak zwrocić przedmiot, który jest uszkodzony, wadliwy lub niewłaściwy?
    Skontaktuj się proszę telefonicznie z naszym działem obsługi klienta (+48 22 203 03 34), nasi doradcy pomogą Ci wykonać poszczególne czynności. W miarę możliwości prosimy o zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu i upewnienie się, że jest dobrze zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. Prosimy, aby wraz z produktem zwrócone zostały wszelkie akcesoria i instrukcje.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Co mogę zrobić jeśli produkt uległ uszkodzeniu w czasie transportu?
    Podczas doręczenia prosimy sprawdzić poprawność zawartości zamówienia, a także upewnić się, że kartonowe opakowanie jest zapieczętowane i nie zostało otwarte. Jeśli nie jesteś zadowolony/a ze stanu dostarczonego zamówienia, należy go nie przyjmować. Kurier zwróci paczkę do naszego magazynu. Zwrot środków wykonywany jest zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak mogę anulować zamówienie?
    Zamówienia przetwarzane są automatycznie, dlatego anulowanie zamówienia w czasie między jego złożeniem i dostawą nie jest możliwe. Aby zrezygnować z zamówienia, prosimy nie odbierać paczki od kuriera. Kurier zwróci paczkę do naszego magazynu. Zwrot środków wykonywany jest zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania w magazynie przesyłki. Zwrot środków wykonywany jest zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. W przypadku dalszych wątpliwości skontaktuj się telefonicznie z naszym biurem obsługi klienta (+48 22 203 03 34).

    Czy ta informacja była pomocna?

    Czy mogę wymienić produkt na inny?
    Niestety w tym momencie nie oferujemy wymian bezpośrednich. W takich sytuacjach sugerujemy zwrot zamówienia, a następnie dokonanie kolejnego.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak mogę śledzić status zwracanej paczki?

    Status zwracanej paczki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke.

     

    Numer zlecenia został przesłany w mailu potwierdzającym przyjęcie. 

    Czy ta informacja była pomocna?

       

    Wsparcie dla sklepu online Philips

     

    Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Płatność

    Obsługujemy następujące metody płatności:

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.