• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Zamówienie

    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Składanie zamówienia

    Jak mogę zamówić produkt?

    Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby złożyć zamówienie:

     

    1. Umieść produkt w koszyku poprzez kliknięcie pomarańczowego przycisku "Dodaj do koszyka".

    2. Jeśli jesteś już zalogowany, możesz natychmiast kontynuować swoje zamówienie. Niezalogowany? Teraz możesz zalogować się na konto Philips Sklep Online, utworzyć nowe konto lub kontynuować zakup jako gość .

    3. Zamówienie zostanie wysłane za pomocą kuriera DPD na wskazany przez Ciebie adres lub przez InPost, do wybranego Paczkomatu.

    4. Wybierz jedną z metod płatności i opłać swoje zamówienie. 

    5. Otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia drogą mailową. 

    6. Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Cię o tym poprzez email, w którym również znajdziesz numer śledzenia swojej przesyłki. 

     

    Powiązane pytania:

    Czy ta informacja była pomocna?

    Zmiana lub anulacja zamówienia

    Jak mogę anulować zamówienie?

    W celu dostarczenia zamówienia tak szybko jak to możliwe, wszystkie zamówienia są natychmiast przetwarzane automatycznie. W związku z tym nie ma możliwości anulacji lub dokonania zmian w zamówieniu lub dostawie. 

     

    Możesz dokonać odmowy przyjęcia zamówienia od kuriera lub odesłać je do nas bezpłatnie. Jeśli zdecydujesz się na zwrot swojego zamówienia, prosimy zapoznaj się z poniższym artykułem. 

     

    Powiązane pytania:

    Jak mogę zwrócić produkt?

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak mogę zmienić adres dostawy?

    Zmiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia nie zawsze jest możliwa. Radzimy poczekać na swój numer śledzenia(który otrzymasz od nas), gdy produkt zostanie wysłany. Możesz następnie skontaktować się bezpośrednio z DPD i sprawdzić, czy zmiana adresu dostawy jest możliwa. Możesz zostać poproszony o utworzenie konta w DPD. Pamiętaj, że zespół obsługi klienta Philips nie będzie mógł pomóc Ci w zmianie adresu dostawy.

     

    W przypadku wyboru InPost nie ma możliwości przekierowania przesyłki do innego Paczkomatu.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Status zamówienia

    Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

    W przypadku wyboru kuriera DPD, Możesz łatwo śledzić status swojego zamówienia klikając w ten link. Wpisz swój numer zamówienia oraz adres e-mail, a następnie kliknij "wyszukaj zamówienie".

     

     

    W przypadku wyboru InPost, status  przesyłki można zweryfikować na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek oraz w aplikacji InPost. Dodatkowe sposoby sprawdzenia statusu dostawy zostały opisane na stronie: https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-sprawdzac-losy-przesylki

     

    Czy ta informacja była pomocna?

    Stan magazynowy

    Czy mój produkt jest w magazynie?

    Przy produktach znajdujących się w magazynie widnieje pomarańczowy przycisk "Dodaj do koszyka". Produkty, które są niedostępne, widnieją z czerwoną etykietą "Oczekiwanie na dostawę" i nie mogą zostać dodane do koszyka. Nie jest możliwe zamówienie produktu, który jest niedostępny.

    Czy ta informacja była pomocna?

       

    Wsparcie dla sklepu online Philips

     

    Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    • Zadzwoń do nas

    +48 22 203 03 34

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.