Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby złożyć zamówienie:
1. Umieść produkt w koszyku poprzez kliknięcie pomarańczowego przycisku "Dodaj do koszyka".
2. Jeśli jesteś już zalogowany, możesz natychmiast kontynuować swoje zamówienie. Niezalogowany? Teraz możesz zalogować się na konto Philips Sklep Online, utworzyć nowe konto lub kontynuować zakup jako gość .
3. Zamówienie zostanie wysłane za pomocą kuriera DPD na wskazany przez Ciebie adres.
4. Wybierz jedną z metod płatności i opłać swoje zamówienie.
5. Otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia drogą mailową.
6. Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Cię o tym poprzez email, w którym również znajdziesz numer śledzenia swojej przesyłki.
Powiązane pytania:
W celu dostarczenia zamówienia tak szybko jak to możliwe, wszystkie zamówienia są natychmiast przetwarzane automatycznie. W związku z tym nie ma możliwości anulacji lub dokonania zmian w zamówieniu lub dostawie.
Możesz dokonać odmowy przyjęcia zamówienia od kuriera lub odesłać je do nas bezpłatnie. Jeśli zdecydujesz się na zwrot swojego zamówienia, prosimy zapoznaj się z poniższym artykułem.
Powiązane pytania:
Możesz łatwo śledzić status swojego zamówienia klikając w ten link. Wpisz swój numer zamówienia oraz adres e-mail, a następnie kliknij "wyszukaj zamówienie".
Powiązane pytania: