Numer modelu i numer zamówienia możesz znaleźć:
1. Prosimy o zabezpieczenie urządzenia tak, aby nie uległo ono uszkodzeniu w trakcie transportu.
2. Przypominamy, że w przypadku zwrotu towaru należy wysłać cały otrzymany zestaw, włącznie z oryginalnym opakowaniem, instrukcjami i kartą gwarancyjną.
3. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym została dostarczona paczka, usuń poprzednią
etykietę przewozową.
4. Upewnij się, że produkt nie przesuwa się w kartonie – do jego zabezpieczenia możesz użyć wypełnień przesłanych w paczce.
5. Jeśli zwrot obejmuje więcej niż jedną paczkę, to powiadom o tym fakcie agenta działu obsługi klienta.
Status zwracanej paczki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke.
Numer zlecenia został przesłany w mailu potwierdzającym przyjęcie.
Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:
Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00
Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy
*połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora
Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00
Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy
*połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.