Lepsze rezultaty kliniczne
Improve Quality of Patient Therapy

Lepsze rezultaty kliniczne poprawiają jakość terapii pacjentów

"Firma Philips zaoferowała nam szereg usprawnień, które mogliśmy wprowadzić bez zbędnych opóźnień”.

 

Judy Canal
Dyrektor Radiologii

Lowell General Hospital

The opportunity

Możliwości

Szpitale oraz systemy opieki zdrowotnej muszą stale usprawniać swoje protokoły, ograniczać niepotrzebne koszty oraz zwiększać wykorzystanie systemów. Kompleksowe usługi świadczone przez firmę Philips, obejmujące konsultacje, analizy danych, technologię kliniczną oraz projektowanie, mogą podnieść wskaźniki kliniczne, poprawić wizerunek placówki oraz zadowolenie pacjenta z leczenia.

The opportunity

Wyzwania

Firma Philips – w oparciu o dostępne dane – dąży do oferowania rozwiązań stanowiących dużą wartość dla Pacjenta. Wymaga to wnikliwości oraz zaangażowania ze strony zarówno personelu klinicznego, jak i kadry zarządzającej, a także wspólnego zobowiązania do podjęcia zalecanych inicjatyw.

The opportunity

Rozwiązanie

Wierząc, że najważniejszym elementem przemiany jest poprawa jakości i wartości dla pacjenta, zespół tworzy mapy doświadczenia pacjentów oraz przeprowadza analizę danych w celu zidentyfikowania zarówno wad organizacji pracy i procesów, jak i możliwości ich naprawy. Po wydaniu zaleceń zespół może w razie potrzeby służyć pomocą we wdrożeniu inicjatyw programowych.

Dowiedz się w jaki sposób nasze usługi doradcze mogą zmienić jakość opieki nad pacjentami.

*

Informacje kontaktowe

* To pole jest wymagane

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi

We work with partners and distributors who may contact you about this Philips product on our behalf.

*
*

Final CEE consent

Zmiana sposobu opieki – holistyczna i skoncentrowana na pacjencie

Improving clinical and operational process performance

Poprawa wyników leczenia oraz wydajności pracy

 

Pobierz studium przypadku (EN)

Input from patients help to address unique challenges

Informacje uzyskane od pacjentów, członków rodzin, lekarzy oraz personelu pozwalają stawić czoła unikalnym wyzwaniom, przed którymi staje każda placówka

Staff interviews detail the issue

Wywiady z personelem pozwalają uzyskać szczegółowe informacje na temat problemów oraz określić rodzaj wymaganych zmian

Experience flow mapping

Tworzenie map doświadczenia pacjentów pozwala w sposób wizualny przedstawić obszary problematyczne oraz możliwości poprawy

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit the Philips USA website.

Rozumiem

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit the Philips USA website.

Rozumiem

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.

Wchodzisz na polską stronę Philips Healthcare
Please select the checkbox

Strona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.

Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?