Przewagi i korzyści rozwiązania według Lesa Wolda, członka Rady Gubernatorów Mayo Clinic, USA i głównego oficera medycznego rozwiązań Philips VitalHealth.
Połączone wysiłki specjalistów z ośrodków zdrowia oraz samych pacjentów umożliwiają skuteczniejsze leczenie. Wpływają też pozytywnie na doświadczenia osób, które korzystają z usług placówek medycznych. Aby zwiększyć udział i zaangażowanie pacjentów w proces leczenia, potrzebne jest oprogramowanie, które to umożliwia – Philips Cyfrowy Menadżer Kwestionariuszy Klinicznych QuestLink®.
To rozwiązanie opiera się na systemie ankiet i kwestionariuszy wysyłanych pacjentom. W ten sposób można regularnie monitorować stan pacjenta na odległość, a tym samym ograniczyć liczbę konsultacji w gabinecie.
Ponad 70 tys. klinicystów i 7 mln pacjentów na całym świecie korzysta z Cyfrowego Menadżera Kwestionariuszy Klinicznych QuestLink®
Polecane szpitalom i oddziałom intensywnej terapii
Wysyłaj kwestionariusze przez internet i zbieraj odpowiedzi pacjentów z pomocą Cyfrowego Menadżera Kwestionariuszy Klinicznych QuestLink®. Następnie system stworzy zaawansowane zestawienia uzyskanych wyników.
Rezultaty są przedstawiane w postaci czytelnych grafów, które dają szybki pogląd na aktualny stan pacjenta. Cyfrowy Menadżer Kwestionariuszy Klinicznych QuestLink® wskazuje różnice pomiędzy aktualnymi a poprzednimi wynikami i porównuje odpowiedzi ze wskaźnikami uznawanymi za normatywne.
Dzięki tym danym wykrycie anomalii staje się możliwe już na wczesnym etapie choroby, a przygotowanie efektywnego planu leczenia jest znacznie łatwiejsze. To rozwiązanie pozwala też uniknąć dodatkowych kosztów związanych z ponownymi przyjęciami pacjentów do szpitali i leczeniem na oddziałach intensywnej terapii.
Polecany poradniom psychologicznym i poradniom psychiatrii poznawczo-behawioralnej
Dbaj o kontakt z pacjentem w okresie pomiędzy wizytami. Cyfrowy Menadżer Kwestionariuszy Klinicznych QuestLink® automatycznie wysyła kwestionariusze do wybranych osób, dzięki którym opiekun może się dowiedzieć, jak przebiega postęp w leczeniu.
Oprogramowanie porównuje najnowsze odpowiedzi z poprzednimi i monitoruje, czy stan pacjenta nie ulega pogorszeniu. Z pomocą danych uzyskanych w ramach Rutynowego Monitoringu Wyników lekarz może też dowiedzieć się, jakie są najskuteczniejsze metody
leczenia w określonych przypadkach.
Kwestionariusze pozwalają na częstszy kontakt z pacjentem, jednocześnie obniżając koszty związane z wizytami w gabinecie. Umożliwiają też szybkie wykrywanie problemów, takich jak
niestosowanie się do zaleceń lekarskich czy powikłania związane ze stosowaniem leków.
W tym szczególnym czasie walki z wirusem COVID-19 optymalizacja działań placówek medycznych jest niezwykle istotna. Philips Cyfrowy Menadżer Kwestionariuszy Klinicznych QuestLink® wspiera je, umożliwiając zdalne śledzenie osób, u których zauważono łagodne symptomy zachorowania.
Wystarczy, że każdego dnia pacjenci będą uzupełniać automatycznie wysyłane kwestionariusze, odpowiadając na pytania dotyczące m.in.: