Najpierw należy się upewnić, że używane urządzenie znajduje się na liście kompatybilnych urządzeń: https://www.usa.philips.com/healthcare/sites/lumify/support/lumify-tablet-compatibility Następnie należy się upewnić, że głowica jest podłączony do urządzenia we właściwy sposób, a samo urządzenie ma dostęp do sieci bezprzewodowej lub komórkowej przez cały czas trwania procesu rejestracji. W przypadku utraty połączenia z Internetem proces rejestracji może zostać przerwany. W takiej sytuacji należy odłączyć głowicę, nawiązać połączenie z Internetem, a następnie ponownie podłączyć głowicę. Nie. Po rejestracji systemu Lumify sieć bezprzewodowa lub komórkowa nie jest potrzebna do pracy. Firma Phillips zaleca regularne łączenie się z siecią bezprzewodową lub komórkową w celu zmaksymalizowania korzyści płynących z korzystania z usług dotyczących systemu Lumify. Zanim Lumify rozpocznie rejestrację danych należy włączyć rejestrowanie danych DICOM. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi Lumify. Należy odwiedzić stronę https://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound i kliknąć pozycję Lumify. Z boku głowicy znajduje się 6-cyfrowy numer seryjny. Można też podłączyć głowicę do urządzenia i włączyć system Lumify. Następnie należy dotknąć opcji Informacje dotyczące produktu w menu bocznym, aby wyświetlić 6-cyfrowy numer seryjny. Tak. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsług systemu Lumify. Czerwony znacznik oznacza, że system Lumify nie jest w stanie połączyć się z docelowym miejscem eksportu plików. Zielony znacznik oznacza poprawne połączenie ze ścieżką docelową eksportowanego pliku. Należy zapoznać się z dokumentacją użytkownika systemu Lumify w celu przejrzenia najczęściej zadawanych pytań i odnalezienia odpowiedzi na zadane pytanie. Jeśli występuje konieczność uzyskania dalszej pomocy, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej. Aby skonktaktować się z konsultantem działu obsługi zadzwoń pod numer (+48) 22 571 00 20. Infolinia LumiLine jest czynna w godzinach 8-20 (cena połączenia wg. obowiązujących taryf Twojego operatora) Można spróbować skorzystać z poniższych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów technicznych: S4-1 wymaga aplikacji Lumify w wersji 1.6. Aby sprawdzić wersję aplikacji, W przypadku używania aplikacji w wersji 1.2 lub starszej należy wejść na stronę sklepu Google Play, aby zaktualizować ją do wersji 1.6. W przypadku używania aplikacji w wersji 1.6, należy skontaktować się z przedstawicielami działu obsługi klienta Philips Lumify pod numerem (+48) 22 571 00 20. Infolinia LumiLine jest czynna w godzinach 8-20 (cena połączenia wg. obowiązujących taryf Twojego operatora) 1. Proces rejestracji systemu Lumify nie został zakończony pomyślnie, co robić?
2. Czy muszę mieć połączenie z siecią bezprzewodową, żeby przeprowadzić badanie USG?
3. Dlaczego w dziennikach DICOM nie ma żadnej informacji?
4. Gdzie znajdę oświadczenia o zgodności ze standardem DICOM?
5. Gdzie znajdę numer seryjny mojej głowicy?
6. Czy mogę usunąć serwer listy zadań z Lumify?
7. Co oznacza czerwony lub zielony znacznik obok opcji eksportu?
8. Jak mogę uzyskać pomoc techniczną?
9. Co zrobić, gdy moje urządzenie nie rozpoznaje już głowic Lumify?
10. Dlaczego wyświetla się wiadomość „Unsupported transducer" (nieobsługiwana głowica), kiedy podłączam głowicę S4-1?
należy przejść do opcji Settings (Ustawienia) -> About(o aplikacji) dotyczące produktu.
Strona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?