Region: San Marcos, TX Pracuje w zespole wraz z pięcioma innymi specjalistami działu Therapeutic Care
Pierwszy kontakt z techniką
„Uwielbiałem naprawiać różne rzeczy i składać elektroniczne zestawy typu ZRÓB TO SAM. Wiedziałem, że technika to moja przyszłość.”
Tytuł technika urządzeń biomedycznych
Technik biomedyczny w szpitalu
„Praca w środowisku szpitalnym wiele mi dała — pomogła mi zdobywać wiedzę poprzez pracę z różnymi urządzeniami”.
Wykonawca Philips Medical zajmujący się instalacją urządzeń do monitorowania pacjentów
„Lubiłem podróżować po kraju i rozmawiać z klientami nie tylko o ich zepsutym sprzęcie, ale o też o życiu”.
Inżynier serwisu terenowego Philips w dziale Therapeutic Care
„Dzień, w którym oficjalnie zostałem pracownikiem firmy, był najlepszym dniem w moim życiu. Okazało się, że moja ciężka praca w roli wykonawcy została dostrzeżona.”
Uzyskanie certyfikatu CompTIA Network+
„To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ zarwane noce i kilka miesięcy nauki, nie wspominając o tygodniowym szkoleniu wyjazdowym od rana do wieczora, nie poszły na marne”."
„Pomaganie ludziom leży w mojej naturze. Dlatego lubię swoją pracę. Mogę pomagać współpracownikom w terenie i klientom w szpitalach”. — John Rendon
| Rozwiązywanie problemów„Przed wyjazdem na miejsce badam sprawę, aby się przygotować i być w stanie zdiagnozować i rozwiązać problem w ramach jednego wyjazdu”. |
| Zdolności interpersonalne„Klienci są w dużym stresie, ponieważ mają pod opieką pacjentów. Trzeba im okazać zrozumienie i współczucie.” |
Lubię poznawać nowinki techniczne i zastanawiać się, jak je wykorzystać w naszym sprzęcie. Zmiany mnie inspirują, a nowe technologie ekscytują i skłaniają do poszukiwania sposobów na ich wykorzystanie u klientów.
"Philips oferuje doskonałe produkty, części i wsparcie, abyśmy mogli prawidłowo wykonywać pracę i aby naprawa produktów była o wiele łatwiejsza."
"Kiedy w szpitalu w Houston doszło do całkowitej awarii systemu telemetrycznego, monitorowanie pacjentów stało się niemożliwe, a było już dość późno. Współpracownik nie zawahał się mi pomóc, znając wagę takiego wezwania. Jestem dumny, że pracuję z ludźmi, którzy wspierają mnie w nagłych wypadkach."
W miarę wzrostu złożoności systemów poprzez integrację z systemami IT, szpitale coraz częściej zwracają się do firmy Philips w zakresie skomplikowanych napraw.
„Łatwo jest stracić z oczu efekt końcowy naszej działalności serwisowej, ale John trafnie to ujął: Nasze produkty i usługi zmieniają ludzkie życie. Obserwowanie tego na przykładzie pacjentów, ich rodzin i lekarzy daje mnóstwo satysfakcji." — Steve Nutt
Menedżer serwisu na region środkowego Południa, Patient Care & Monitoring Solutions, Philips Customer Services
Korzystanie z usług firmy Philips oznacza możliwość skupienia się na najistotniejszej kwestii — zapewnieniu wysokiej jakości opieki zdrowotnej jak najszerszej grupie osób i przy niższych kosztach.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?