Region: San Marcos, TX
Pracuje w zespole wraz z pięcioma innymi specjalistami działu Therapeutic Care
Region: San Marcos, TX
Pracuje w zespole wraz z pięcioma innymi specjalistami działu Therapeutic Care
„Pomaganie ludziom leży w mojej naturze. Dlatego lubię swoją pracę. Mogę pomagać współpracownikom w terenie i klientom w szpitalach”.
— John Rendon
![]() | Rozwiązywanie problemów „Przed wyjazdem na miejsce badam sprawę, aby się przygotować i być w stanie zdiagnozować i rozwiązać problem w ramach jednego wyjazdu”. |
![]() | Zdolności interpersonalne „Klienci są w dużym stresie, ponieważ mają pod opieką pacjentów. Trzeba im okazać zrozumienie i współczucie.” |
Lubię poznawać nowinki techniczne i zastanawiać się, jak je wykorzystać w naszym sprzęcie. Zmiany mnie inspirują, a nowe technologie ekscytują i skłaniają do poszukiwania sposobów na ich wykorzystanie u klientów.
„Łatwo jest stracić z oczu efekt końcowy naszej działalności serwisowej, ale John trafnie to ujął: Nasze produkty i usługi zmieniają ludzkie życie. Obserwowanie tego na przykładzie pacjentów, ich rodzin i lekarzy daje mnóstwo satysfakcji."
— Steve Nutt
Menedżer serwisu na region środkowego Południa, Patient Care & Monitoring Solutions, Philips Customer Services
Korzystanie z usług firmy Philips oznacza możliwość skupienia się na najistotniejszej kwestii — zapewnieniu wysokiej jakości opieki zdrowotnej jak najszerszej grupie osób i przy niższych kosztach.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.