Usługi dla klientów

John Rendon  
Inżynier serwisu terenowego w dziale Therapeutic Care firmy Philips, amator sushi, mąż i ojciec

John Rendon

Region: San Marcos, TX

Pracuje w zespole wraz z pięcioma innymi specjalistami działu Therapeutic Care

W liczbach

Ponad 19 lat pracy w firmie Philips

Ponad 20

lat pracy w firmie Philips

Hospital icon

28

lat pracy w ochronie zdrowia

month icon

Naprawy za pierwszym

razem są moim celem

day icon

O 2:00 w nocy

mój zespół jest gotowy do pomocy

Komfort

 Lata 80-te

80's technology icon
Pierwszy kontakt z techniką
„Uwielbiałem naprawiać różne rzeczy i składać elektroniczne zestawy typu ZRÓB TO SAM. Wiedziałem, że technika to moja przyszłość.”
80's Education icon
Tytuł technika urządzeń biomedycznych

 Lata 90-te

90's biomedical technician icon
Technik biomedyczny w szpitalu
„Praca w środowisku szpitalnym wiele mi dała — pomogła mi zdobywać wiedzę poprzez pracę z różnymi urządzeniami”.
Contractor icon
Wykonawca Philips Medical zajmujący się instalacją urządzeń do monitorowania pacjentów
„Lubiłem podróżować po kraju i rozmawiać z klientami nie tylko o ich zepsutym sprzęcie, ale o też o życiu”.

Od lat 90-tych do chwili obecnej

Service Engineer icon
Inżynier serwisu terenowego Philips w dziale Therapeutic Care
„Dzień, w którym oficjalnie zostałem pracownikiem firmy, był najlepszym dniem w moim życiu. Okazało się, że moja ciężka praca w roli wykonawcy została dostrzeżona.”

Lata 2000-ne

Net plus certification icon
Uzyskanie certyfikatu CompTIA Network+
„To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ zarwane noce i kilka miesięcy nauki, nie wspominając o tygodniowym szkoleniu wyjazdowym od rana do wieczora, nie poszły na marne”."

„Pomaganie ludziom leży w mojej naturze. Dlatego lubię swoją pracę. Mogę pomagać współpracownikom w terenie i klientom w szpitalach”.

 

— John Rendon

Kwalifikacje

Troubleshooting icon

Rozwiązywanie problemów

„Przed wyjazdem na miejsce badam sprawę, aby się przygotować i być w stanie zdiagnozować i rozwiązać problem w ramach jednego wyjazdu”.
People skills icon

Zdolności interpersonalne

„Klienci są w dużym stresie, ponieważ mają pod opieką pacjentów. Trzeba im okazać zrozumienie i współczucie.”

Słowa, które najlepiej mnie opisują

Word bubbles
Inspiration icon

Co mnie inspiruje

 

Lubię poznawać nowinki techniczne i zastanawiać się, jak je wykorzystać w naszym sprzęcie. Zmiany mnie inspirują, a nowe technologie ekscytują i skłaniają do poszukiwania sposobów na ich wykorzystanie u klientów. 

Wydarzenie z życia dające największe zadowolenie

Tajemnice mojego sukcesu

"Philips oferuje doskonałe produkty, części i wsparcie, abyśmy mogli prawidłowo wykonywać pracę i aby naprawa produktów była o wiele łatwiejsza."
Wydarzenie z pracy zawodowej dające największe zadowolenie

Wydarzenie z pracy zawodowej dające największe zadowolenie

"Kiedy w szpitalu w Houston doszło do całkowitej awarii systemu telemetrycznego, monitorowanie pacjentów stało się niemożliwe, a było już dość późno. Współpracownik nie zawahał się mi pomóc, znając wagę takiego wezwania. Jestem dumny, że pracuję z ludźmi, którzy wspierają mnie w nagłych wypadkach."
Trends icon

Znajomość branży

W miarę wzrostu złożoności systemów poprzez integrację z systemami IT, szpitale coraz częściej zwracają się do firmy Philips w zakresie skomplikowanych napraw.

Relacje z klientami 

 

„Zajmujemy się produkcją sprzętu, ale prawdziwą satysfakcję daje jego dopiero jego uruchamianie i możliwość sprawienia, aby coś znów działało i umożliwiało niesienie pomocy pacjentom. Uśmiech na twarzach użytkowników motywuje mnie do pracy.”

— John Rendon

„Łatwo jest stracić z oczu efekt końcowy naszej działalności serwisowej, ale John trafnie to ujął: Nasze produkty i usługi zmieniają ludzkie życie. Obserwowanie tego na przykładzie pacjentów, ich rodzin i lekarzy daje mnóstwo satysfakcji."

— Steve Nutt
Menedżer serwisu na region środkowego Południa, Patient Care & Monitoring Solutions, Philips Customer Services

Możesz na nas liczyć


Korzystanie z usług firmy Philips oznacza możliwość skupienia się na najistotniejszej kwestii — zapewnieniu wysokiej jakości opieki zdrowotnej jak najszerszej grupie osób i przy niższych kosztach.

 

Przeczytaj o kolejnych członkach zespołu serwisowego

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.