Aby zarejestrować nowy zakup, należy mieć pod ręką produkt i zalogować się do konta Philips.
Nie masz jeszcze konta w serwisie MyPhilips? Utwórz konto
Aby zarejestrować produkt, musisz zalogować się do swojego konta Philips. Nie masz konta? Możesz zarejestrować się tutaj. 2. Zarejestruj swój produkt i ciesz się korzyściami. Możesz także przesłać dowód zakupu, aby był dostępny w przypadku serwisu lub naprawy.
Jeśli użytkownik został poinformowany, że może przedłużyć gwarancję, najpierw musi założyć konto MyPhilips. Można zalogować się lub utworzyć konto tutaj. Następnie można zarejestrować produkt. Podczas rejestracji należy mieć pod ręką produkt, ponieważ konieczne będzie podanie numeru modelu.
Konto MyPhilips umożliwia:
Dowód zakupu to paragon wydrukowany w sklepie stacjonarnym, w którym zakupiono produkt lub dokument pdf ze sklepu internetowego.
Zalecamy przesłanie dowodu zakupu, aby zawsze mieć go na wypadek, gdyby był potrzebny. W celu skorzystania z promocji lub zgłoszenia naprawy w ramach gwarancji może być wymagany dowód zakupu.
Aby zarejestrować produkt, potrzebujesz:
You are about to visit a Philips global content page
Continue