1. Aby zarejestrować produkt, zaloguj się na swoje konto MyPhilips. Nie masz konta? Zarejestruj się tutaj
2. Zarejestruj produkt i korzystaj z konta MyPhilips w pełni. Możesz przesłać dowód zakupu, aby był bezpiecznie przechowywany w razie potrzeby serwisu lub naprawy.
Jeśli Twój produkt kwalifikuje się do przedłużonej gwarancji, informację te uzyskasz po utworzeniu konta MyPhilips i rejestracji produktu. Zaloguj się lub utwórz konto tutaj. Następnie zarejestruj swój produkt. Do rejestracji produktu niezbędny będzie numer modelu i dowód zakupu.
Poprzez konto MyPhilips możesz:
Dowód zakupu to wydrukowany paragon ze sklepu, w którym kupiłeś produkt, lub faktura PDF od sprzedawcy internetowego.
Zalecamy przesłanie dowodu zakupu, aby zawsze mieć go pod ręką w razie potrzeby. Dowód zakupu może być wymagany, aby skorzystać z promocji lub zgłosić naprawę w ramach gwarancji.
Aby zarejestrować produkt, potrzebujesz: