Umowy serwisowe na obsługę medycznych systemów informatycznych

Umowy serwisowe RightFit

Umożliwiamy wyeliminowanie przerw w przyjmowaniu pacjentów

Pełna gama innowacyjnych usług, które sprostają wyzwaniom informatycznym Twojej placówki

Umowy serwisowe RightFit firmy Philips wykraczają poza standardowe wsparcie serwisowe. Nasza oferta dotycząca wartości, ochrony i pracy bez przerw eksploatacyjnych obejmuje szeroki zakres usług odpowiadających potrzebom placówek medycznych i spełniających ich indywidualne cele kliniczne, operacyjne i finansowe.

 

W szybko zmieniającym się środowisku ochrony zdrowia umowy serwisowe RightFit to gwarancja bezpieczeństwa medycznych systemów informatycznych i ich maksymalnej wydajności. W miarę rozwoju placówki nasi eksperci pomogą jej również sprostać związanym z tym nowym wyzwaniom – zarówno dziś, jak i w przyszłości.

Działamy razem z Twoim zespołem, by w razie potrzeby zapewnić ciągłość pracy Twojego systemu.

**Wszystkie oferty są zależne od konfiguracji systemu i mogą się różnić w poszczególnych krajach.

**Zależy od kraju
***Globalnie, 2017 r.

Sprawdzone możliwości

Wybierz umowę, która najlepiej odpowiada potrzebom Twojej placówki

Umowy serwisowe RightFit firmy Philips to podstawa zaufanego partnerstwa. Współpracę zaczynamy od dogłębnego zrozumienia organizacji pracy placówki oraz określenia potrzeb i celów, by jak najlepiej dostosować zakres usług w zależności od priorytetów i stosowanych technologii.

Sprawdzona obsługa klienta

Nasze doświadczenie opiera się na połączeniach zdalnych z ponad 16 000 aplikacjami medycznymi działającymi w placówkach medycznych w ponad 128 krajach, z których wszystkie korzystają z usług zdalnych firmy Philips. Towarzyszymy Ci na każdym etapie Twojej działalności, zapewniając sprawdzone i niezawodne wsparcie.

Wyjątkowa współpraca

Aby zminimalizować nieplanowane przerwy w pracy placówki, firma Philips stosuje proaktywne i predykcyjne technologie, które niemal w ogóle nie zakłócają badań pacjentów. Dzięki ponad 7000 inżynierom serwisu na całym świecie eksperci serwisu firmy Philips są gotowi do współpracy z personelem placówki, pomagając utrzymać systemy w pełnej sprawności, zawsze i wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne.

Zwiększanie możliwości placówki

Dzięki szerokiej ofercie usług edukacyjnych nasi eksperci mogą przeszkolić pracowników w zakresie umiejętności i narzędzi potrzebnych do rozwiązywania codziennych problemów. Wszystkie nasze moduły szkoleniowe mają na celu poszerzenie wiedzy personelu technicznego i klinicznego, zwiększenie dostępności systemów i poprawę ich wydajności.

Realizacja celów inwestycyjnych

Oprócz profesjonalnej pomocy technicznej umowy serwisowe Philips RightFit zostały opracowane z myślą o możliwych ograniczeniach budżetowych. Pozwala to zmaksymalizować zwrot z inwestycji, zoptymalizować przebieg pracy i operacje oraz zabezpieczyć się przed nieoczekiwanymi wysokimi kosztami wynikającymi z przerw w działaniu systemów.

Dlaczego warto wybrać umowę RightFit?

Miniatura 1 filmu na YouTube
Miniatura 2 filmu na YouTube

Jesteśmy razem z Tobą przez cały czas

Umowa serwisowa RightFit zapewnia wsparcie w czasie rozwoju placówki i pomaga w podejmowaniu nowych wyzwań. Nasze umowy serwisowe stanowią podstawę dla trwałego i dynamicznego partnerstwa, dzięki któremu możesz skoncentrować się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentem.

 

Chcesz korzystać z efektywnych rozwiązań z zakresu informatyki medycznej? Dowiedz się, w jaki sposób umowy serwisowe RightFit mogą pomóc Twojej placówce wykorzystać w pełni potencjał posiadanej technologii.

*

Oczekiwania

* To pole jest wymagane
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
*
*