Przestoje nie wchodzą w grę. Serwis zdalny firmy Philips obejmuje usługi techniczne, kliniczne i edukacyjne pozwalające osiągnąć maksymalną wydajność sprzętu, a także wspierać i szkolić personel oraz zapewnić pacjentom opiekę na najwyższym poziomie. Zadaniem naszego proaktywnego serwisu zdalnego i systemu monitorowania jest zapobieganie problemom, zwiększenie szybkości ich rozwiązywania dostosowane do potrzeb użytkownika, zwiększenie dostępności urządzeń oraz poprawa ich wydajności.
Eksperci serwisu zapewniają sprawne działanie systemów dzięki proaktywnym działaniom i szybkiemu reagowaniu na pojawiające się problemy
Mniej awarii to większa wydajność pracy
Nasz innowacyjny serwis to gwarancja sukcesu i konkurencyjności na rynku
wszystkich przypadków, w których otrzymano zdalną pomoc*
Gwarantowana bezawaryjność na poziomie 98%**
przypadków, w których problemy zostały rozwiązane przez serwis zdalny Philips
zaoszczędzonych dni dzięki pomocy zdalnej
* Na postawie danych wszystkich modalności
** Poszczególne umowy serwisowe mogą się różnić.
Na podstawie przypadków serwisowanych w okresie od kwietnia 2017 roku do kwietnia 2018 roku oraz liczby godzin zaoszczędzonych dzięki zdalnej interwencji w porównaniu z czasem, który byłby wymagany w przypadku naprawy systemu na miejscu. Obliczenia zostały przeprowadzone na podstawie pochodzących z systemów danych RADAR dotyczących liczby przebadanych pacjentów i maksymalnego czasu naprawy wynoszącego 24 godziny.
Dzięki serwisowi zdalnemu nasza placówka stała się bardziej wydajna. Awaryjność wszystkich naszych skanerów została ograniczona do minimum, co pozwoliło nam zwiększyć przychody”.
Peter Sharpe, dyrektor generalny, Cobalt Imaging, Cheltenham, Gloucester
Całodobowe proaktywne monitorowanie Ciągła analiza stanu systemu umożliwia naszym ekspertom wykrywanie nieprawidłowości, zanim będą one miały wpływ na działanie systemu, powodując przedłużające się awarie i generując nieoczekiwane koszty naprawy.
Reagowanie na alarmy Alarmy sygnalizowane przez sam system, informujące o parametrach kluczowych dla wydajności systemu, są odbierane przez naszych inżynierów serwisu zdalnego, którzy są w stanie rozwiązać potencjalny problem, zanim zostanie on zauważony przez klienta.
Zdalna diagnostyka i rozwiązywanie problemów Zdalna diagnostyka pozwala na rozpoznanie problemów z systemem bez zakłócania pracy w szpitalu. Funkcja planowania serwisu zdalnego umożliwia określenie dogodnego dla klienta czasu dostępu do systemu w celu rozwiązania problemu.
Aktualizacje oprogramowania i modernizacje Dzięki automatycznej aktualizacji i modernizacji oprogramowania, wykonywanej bez zakłócania pracy, możesz mieć pewność, że Twój system jest zawsze wyposażony w jego najnowszą wersję.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?