Zawiadomienie o wycofaniu wyrobu medycznego (tylko USA) /
zawiadomienie dotyczące bezpieczeństwa (pozostałe kraje)

Philips Respironics

Jeśli urządzenie nie zostało jeszcze zarejestrowane

Strona główna > Wiadomość od Davida Fergusona

Wiadomość od Davida Fergusona

Executive Vice President, Philips Business Leader
Sleep and Respiratory Care

30 sierpnia 2021 r.

Do pacjentów, personelu medycznego i lekarzy

W związku ze złożonym zobowiązaniem dotyczącym regularnego przekazywania informacji w sprawie ostatniego zawiadomienia o wycofaniu urządzeń (tylko USA) / zawiadomienia dotyczącego bezpieczeństwa (pozostałe kraje) w sprawie określonych produktów z oferty Sleep and Respiratory Care pragnę podzielić się z Państwem kilkoma najważniejszymi informacjami. 
 
W minionych tygodniach wraz z kompetentnymi władzami i organami nadzorującymi pracowaliśmy nad stworzeniem procesu naprawczego. Umożliwi on jak najszybsze i bezpieczne przeprowadzenie naprawy lub wymiany urządzeń wyposażonych w wadliwą piankę. 
 
Informacje, którymi chciałbym się dzisiaj z Państwem podzielić, dotyczą trzech obszarów:
 

Szczegółowe dane kliniczne

 

Sformułowane przez firmę Philips zalecenia odnośnie do korzystania z wadliwych urządzeń można znaleźć na stronie philips.com/src-update. Pragniemy jeszcze raz podkreślić, że w sprawie opcji leczenia oraz dalszego używania urządzeń pacjenci powinni zasięgnąć porady swojego lekarza. 
 
Zdajemy sobie sprawę z tego, że realizacja tego zalecenia w połączeniu z czasem potrzebnym na wykonanie planu naprawczego może nie być łatwa dla naszych klientów, lekarzy i ich pacjentów. Zalecenie to zostało jednak sformułowane po starannym rozważeniu dostępnych danych klinicznych oraz uwzględnieniu terapii pacjentów. 
 
Wszystkie nowe dane i zalecenia dla lekarzy będą publikowane na stronie
 philips.com/src-clinician-update.

Czas realizacji akcji naprawczej

 

Aktualnie przetwarzamy numery seryjne urządzeń zgłoszonych podczas rejestracji oraz — we współpracy z kompetentnymi władzami — opracowujemy program naprawczy obejmujący naprawę lub wymianę urządzeń. Z naszych bieżących szacunków liczby wadliwych urządzeń w skali globalnej wynika, że akcja naprawcza zakończy się za około 12 miesięcy.  


Wszystkie nowe i dodatkowe informacje dotyczące postępu akcji oraz czasu jej zakończenia będą przekazywane na bieżąco. 

Zwiększenie mocy produkcyjnej

 

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem we wszystkich krajach. W tym celu zwiększyliśmy zarówno nasze moce produkcyjne, jak i serwisowe. W szczególności zwiększyliśmy w trzecim kwartale 2021 roku produkcję zestawów naprawczych i urządzeń zamiennych. Obecnie wynosi ona 55 000 sztuk na tydzień. Planujemy jej zwiększenie w czwartym kwartale 2021 roku do 80 000 sztuk tygodniowo. 
 
O wszystkich postępach oraz zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować na stronie
at philips.com/src-update.

W imieniu wszystkich pracowników firmy Philips składam serdeczne podziękowanie za Państwa cierpliwość i współpracę. Zapewnienie opieki na najwyższym poziomie pozostaje głównym motywem wszystkich naszych działań.

 

Z poważaniem


David Ferguson

Jeśli urządzenie nie zostało jeszcze zarejestrowane

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.