Strona główna > Zawiadomienie dotyczące bezpieczeństwa i działania korygujące — szybkie wskazówki
23 grudnia 2021 r.
Wycofanie urządzeń — szybkie wskazówki.
Cel, jaki nam przyświeca, to możliwie jak najszybsze udostępnienie wszystkim pacjentom urządzenia zamiennego, które pozwoli im na bezpieczne kontynuowanie leczenia. Oczekując na urządzenie zamienne, warto porozmawiać ze swoim lekarzem, tak aby nie wprowadzać pochopnie zmian w leczeniu lub go przerywać. Zapoznaj się ze zaktualizowanym zawiadomieniem dotyczącym wycofania urządzeń
Aktualne informacje w sprawie wycofania urządzeń są udostępniane przez firmę Philips drogą mailową w regularnych odstępach czasu. Można je również znaleźć na stronie philips.com/src-update. W wiadomościach e-mail otrzymają Państwo również informacje o statusie urządzenia zamiennego. Jeśli wiadomości e-mail z aktualnymi informacjami do Państwa nie docierają, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 877-907-7508. Warto również sprawdzić folder spamu.
Próba samodzielnego naprawienia urządzeń lub korzystanie z zestawu naprawczego oferowanego przez innych dostawców może zakłócić pracę urządzenia, a nawet całkowicie uniemożliwić jego działanie. Firma Philips nie oferuje zestawów naprawczych odpłatnie ani nie upoważnia do tego żadnych innych firm. Naprawą mogą zajmować się wyłącznie upoważnieni pracownicy serwisu.
Urządzenie może wymagać wymiany pianki, nawet jeśli do jego czyszczenia nie używano nigdy ozonu. Prosimy o zarejestrowanie urządzenia tutaj.
Firma Philips nigdy nie zwróci się z prośbą o podanie numeru karty kredytowej, numeru PESEL, numeru telefonu czy adresu e-mail. Prosimy pamiętać, że najlepszym źródłem informacji jest Państwa dostawca/sprzedawca lub firma Philips.
Państwa lekarze otrzymali od nas informacje kliniczne pomagające im w podjęciu optymalnej decyzji dotyczącej Państwa planu leczenia. Ponieważ są to osoby, które znają historię Państwa choroby, będą w stanie najlepiej ocenić zarówno korzyści, jak i ewentualne ryzyko związane z kontynuowaniem leczenia do czasu otrzymania urządzenia zamiennego. Zdajemy sobie sprawę z tego, że oczekiwanie na informację o terminie oraz sposobie naprawy lub wymiany urządzenia może być frustrujące, a także jak ważne jest jak najszybsze przeprowadzenie akcji naprawczej. Pragniemy zapewnić, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zrealizować ją jak najsprawniej, a o jej postępach będziemy na bieżąco informować Państwa oraz Państwa lekarzy. W związku z tym, że udało nam się przyspieszyć dostawy urządzeń zamiennych oraz zwiększyć moce produkcyjne, szacujemy, że naprawa i wymiana urządzeń na terenie USA potrwa mniej więcej do września 2022 r. Informacje oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się na stronie philips.com/src-update.
* To zawiadomienie o wycofaniu urządzeń dotyczy wyłącznie USA. W pozostałych krajach obowiązuje zawiadomienie dotyczące bezpieczeństwa. Na terenie USA zawiadomienie dotyczące wycofania urządzeń zostało sklasyfikowane przez agencję FDA jako zawiadomienie klasy I. Aktualnie zatwierdzono naprawę i wymianę urządzeń DreamStation CPAP i Bi-level, DreamStation ASV oraz DreamStation ST/AVAPS.
Strona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?