Rozwiążemy Twoje problemy
Ty wyznaczasz kierunek, my służymy pomocą.
Zapewnienie opieki na najwyższym poziomie wymaga działania zespołowego. W naszych relacjach z klientami stale podnosimy poprzeczkę, aby osiągać nowy poziom zaufania, współpracy i elastyczności. W naszym sposobie pracy opartym na analityce operacyjnej na pierwszym miejscu stawiamy ludzi oraz synchronizujemy procesy i technologie w celu osiągnięcia maksymalnej wartości operacyjnej.
"Potrzebowaliśmy strategicznego partnera, który w pełni zadba o nasz sprzęt. Kompleksowy kontrakt z firmą Philips to niższe koszty i mniejsze ryzyko awarii sprzętu".
Dr Ahmet Arslantaş, Dyrektor Medyczny, Szpital OFM Antalya, Turcja
"W OMI pacjenci są zawsze najważniejsi. Jest to możliwe tylko dzięki pomocy i poświęceniu zespołu serwisowego firmy Philips.”
Kim Stassovich, Kierownik ds. Operacji Klinicznych, Oceanic Medical Imaging, Australia
"Sprawność i wydajność systemu ma dla nas priorytetowe znaczenie, dlatego podjęliśmy decyzję o zawarciu z firmą Philips kontraktu serwisowego, który pozwala nam szybko i bez problemu otrzymać fachowe doradztwo na co dzień, jak i uporać się z większymi awariami".
Karen Hackling-Searle, Kierownik Pracowni MRI, Cobalt Imaging, Wielka Brytania
Usługi edukacyjne i szkoleniowe firmy Philips Healthcare, opracowane z wykorzystaniem innowacyjnych, opartych na badaniach metodach nauczania, pomagają w wykorzystaniu pełnego potencjału personelu, technologii i organizacji placówki.
Usługi w zakresie modernizacji sprzętu firmy Philips dają gwarancję, że aparatura i wykorzystywane technologie są stale aktualizowane i bezpieczne.
Dzięki profilaktycznemu podejściu do serwisu technicznego, reagowaniu na alarmy oraz proaktywnemu całodobowemu monitorowaniu chcemy całkowicie wyeliminować awarie systemów.
Realia biznesowe współczesnej opieki medycznej wymagają, aby inwestycja w zakupioną aparaturę szybko się zwróciła i zaczęła przynosić zyski. Aby tak się stało, sprzęt medyczny musi zapewniać wysoką produktywność i być jak najrzadziej wyłączony z użytku na skutek awarii.
Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, opracowaliśmy ofertę elastycznych, dostosowanych do indywidualnych wymagań klientów pakietów serwisowych pozwalających na zminimalizowanie ryzyka wystąpienia awarii i konieczności napraw sprzętu. Skupiamy się w znacznym stopniu nie tylko na reagowaniu, ale przede wszystkim na profilaktyce i proaktywnym podejściu. Dzięki temu urządzenia medyczne w Twojej placówce będą zawsze gotowe do pracy, a Ty będziesz mógł zapewnić swoim pacjentom opiekę na najwyższym poziomie.
Pobierz nasz artykuł na temat przyszłości usług serwisowych, aby dowiedzieć się więcej.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?