Polska

Polityka prywatności dla aplikacji HomeID 


Data ostatniej aktualizacji: 1 stycznia 2024 r.

Dzięki aplikacji HomeID („Aplikacja”) wykorzystuje dane osobowe gromadzone i przetwarzane za jej pośrednictwem, w tym dane osobowe przetwarzane przez urządzenia kuchenne marki Philips, które użytkownicy z nią sparują („Urządzenie”).

 

Niniejsza Polityka prywatności została przygotowana w celu przybliżenia użytkownikom praktyk z zakresu ochrony poufności danych stosowanych przez nas wobec osób korzystających z naszych Usług i zawiera informacje na temat rodzaju gromadzonych przez nas danych i celu ich gromadzenia oraz sposobu ich wykorzystania, a także informacje na temat praw przysługujących osobom, których dane dotyczą. Niniejsza Polityka prywatności ma zastosowanie do danych osobowych gromadzonych lub przetwarzanych przez Aplikację kontrolowaną przez firmę Versuni Netherlands B.V., jej podmioty powiązane lub zależne albo znajdującą się pod ich kontrolą („Versuni”, „nasz”, „my” lub „nas”). 


Prosimy również o zapoznanie się z Regulaminem aplikacji, w którym określono zasady korzystania z naszych Usług.

Jakie dane osobowe gromadzimy i w jakim celu? 

Udostępniając nasze Usługi poprzez m.in. umożliwienie użytkownikom uzyskania dostępu do Aplikacji, pobrania jej i zainstalowania, pozyskujemy lub gromadzimy dane osobowe, w sposób opisany poniżej, i przypisujemy im unikatowe identyfikatory.  

Dane wrażliwe 

Przed zebraniem jakichkolwiek danych wrażliwych poinformujemy Cię i poprosimy o wyraźną zgodę.  

 

Prosimy użytkowników o nieprzesyłanie i nieujawnianie nam w Aplikacji lub za jej pośrednictwem (bądź w jakikolwiek inny sposób) jakichkolwiek danych wrażliwych innych niż te, o których mowa powyżej (np. numeru ubezpieczenia społecznego, informacji ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, informacji na temat poglądów politycznych, wyznania lub innych przekonań, informacji o stanie zdrowia, danych biometrycznych lub genetycznych, danych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa lub informacji na temat przynależności do związków zawodowych).  

Kontakt Image

Dane konta użytkownika 

Gromadzimy dane osobowe użytkowników w momencie założenia przez nich konta.

 

  • Gromadzone przez nas dane osobowe mogą obejmować imię i nazwisko użytkownika, adres e-mail, informacje na temat kraju zamieszkania i języka.  Przetwarzamy również informacje na temat korzystania z Aplikacji, w tym dane dotyczące sesji, dane do logowania i informacje uwierzytelniające, które wykorzystujemy na potrzeby zarządzania kontem użytkownika.
  • Jeżeli użytkownik loguje się za pośrednictwem mediów społecznościowych, wówczas możemy gromadzić podstawowe dane ta temat takiego profilu (np. imię i nazwisko, zdjęcie profilowe, identyfikator, płeć, adres URL profilu, data urodzenia, strona główna i lokalizacja) oraz adres e-mail użytkownika; dane te wykorzystujemy na potrzeby uwierzytelnienia. W takim przypadku dostawca usługi mediów społecznościowych może gromadzić informacje na temat korzystania przez użytkownika z Aplikacji i logowania się do niej za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych. Prosimy o zapoznanie się z politykami prywatności dostawców usług mediów społecznościowych (np. Facebook, Google lub Apple), w których przedstawiono praktyki z zakresu ochrony poufności danych stosowane przez te podmioty oraz informacje na temat rodzaju gromadzonych danych osobowych, sposobu ich wykorzystania, przetwarzania i zabezpieczenia.
  • Dane konta użytkownika wykorzystujemy na potrzeby zarządzania kontem i świadczenia spersonalizowanych Usług. Użytkownik może korzystać z konta na potrzeby bezpiecznego logowania do aplikacji. Po utworzeniu konta, aby zalogować się do Aplikacji, użytkownik otrzyma powitalny e-mail. Ten kanał komunikacji będzie również stosowany do udzielania odpowiedzi na pytania użytkownika, do wysyłania powiadomień ściśle związanych z usługą lub bezpośrednich komunikatów marketingowych, o ile użytkownik wyraził na to zgodę. Użytkownik może również korzystać z konta na potrzeby zamówienia produktu lub usługi firmy , uczestnictwa w promocjach lub grach, w tym podejmowania działań w mediach społecznościowych dotyczących takich promocji (np. klikanie na przyciski „lubię to” lub „udostępnij”), a także uczestnictwa w testach produktów lub badaniach ankietowych.


Ponieważ wykorzystujemy Twoje Dane Konta do świadczenia Usług, uważamy, że przetwarzanie to jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną.

Więcej informacjiMniej informacji

Inne przekazane dane 

Korzystając z Aplikacji użytkownicy tworzą profil, na który składają się takie informacje, jak: imię i nazwisko/przydomek użytkownika i jego krótki opis, kraj pochodzenia, treści przygotowane przez użytkownika lub przez niego polubione oraz profile, które użytkownik obserwuje.  Przetwarzamy powyższe informacje wraz z ustawieniami prywatnymi użytkownika obejmującymi preferowane rodzaje kuchni, jednostki miary, Urządzenia użytkownika oraz informacje, które monitorujemy, gdy użytkownik korzysta z naszych Usług. 

 

  • Wykorzystujemy te dane osobowe na potrzeby świadczenia spersonalizowanych Usług i włączenia użytkownika do społeczności dzielącej się treściami związanymi z gotowaniem oraz umożliwienia mu obserwowania innych członków społeczności o podobnych zainteresowaniach. Wykorzystujemy prywatne ustawienia użytkownika w połączeniu z jego aktywnością w społeczności na potrzeby zapewniania mu spersonalizowanego doświadczenia w zakresie korzystania z Aplikacji poprzez udostępnianie mu najlepiej dobranych dla niego treści i przesyłanie powiadomień typu „push” i/lub wiadomości w ramach Aplikacji. Takie powiadomienia lub wiadomości mogą zawierać treści stron trzecich, z którymi współpracujemy w związku z Aplikacją. Powyższe osiągamy w drodze analizowania gromadzonych danych i stosowania określonych algorytmów rekomendacji i filtrowania.  

 

  • W niektórych krajach w ramach Usług udostępniono funkcję „Społeczność”, dzięki której użytkownicy mogą obejrzeć przepisy innych członków społeczności z danego kraju, udostępnić własne przepisy i publikować komentarze. W ramach funkcji „Społeczność” (i) użytkownik z łatwością zobaczy preferowane przez siebie potrawy i model swojego Urządzenia (swoich Urządzeń) (np. model urządzenia Air fryer), a (ii) pozostali użytkownicy zobaczą nazwę, kraj, zdjęcie i powiązania użytkownika w Aplikacji oraz zapisane przez niego przepisy. O dostępności funkcji „Społeczność” w danym kraju użytkownik zostanie powiadomiony za pośrednictwem Aplikacji.   
 
  • W niektórych krajach w Aplikacji mogą być udostępniane przepisy premium (Aplikacja pokazuje dostępność). Treści premium można wykupić – zostaną one wówczas zapisane na Twoim koncie. Przepis premium można wyświetlić i w przypadku zainteresowania, kliknąć przycisk zakupu. Nastąpi przekierowanie na stronę zewnętrznego operatora płatności. Uwaga! Aby wykupić treści premium, należy zalogować się na swoim koncie (w celu zapisania przepisów na koncie). Po dokonaniu płatności, zakup zostanie zrealizowany i nastąpi przekierowanie do Aplikacji. Treści premium będą dostępne na koncie w Aplikacji. 


Ponieważ korzystamy z innych dostarczonych danych w celu świadczenia Usług, uważamy, że przetwarzanie to jest konieczne do wykonania umowy, której jesteś stroną. 

Więcej informacjiMniej informacji

Dane z Urządzenia 

Sparowanie przez Użytkownika Aplikacji z Urządzeniem pozwala nam gromadzić informacje na temat Urządzenia, które są przesyłane przy każdorazowym uruchomieniu i użyciu Urządzenia i które obejmują numer Urządzenia, wybrany kraj, strefę czasową oraz dane na temat sesji i użycia. Może to być na przykład:

 

  • W zależności od używanego modelu Urządzenia w Urządzeniu są również zapisywane przepisy i składniki, które są wysyłane do Aplikacji. Możemy wykorzystać te dane w celu umożliwienia Użytkownikowi sterowania Urządzeniem oraz na potrzeby świadczenia na rzecz użytkownika spersonalizowanych usług żywieniowych, w tym udzielania rad i wskazówek za pośrednictwem wiadomości w Aplikacji i/lub powiadomień typu „push”. Możemy również wykorzystywać Urządzenie do wykonywania analiz, np. w celu poznania sposobu korzystania z naszych Urządzeń o różnych porach dnia.
  • Informacje dotyczące cykli.
  • Informacje dotyczące poziomów wody i zużycia.
  • Informacje dotyczące ziaren kawy i parzenia.
  • Informacje dotyczące zużycia filtra AcquaClean.

 

Wykorzystujemy Dane Urządzenia, by dostarczać użytkownikowi spersonalizowane usługi w zakresie produktów związanych z kawą. Obejmuje to także rejestrowanie Danych Urządzenia do celów związanych z usługami Amazon Replenishment, jak opisano szczegółowo poniżej.

 

Dane z Urządzenia są przetwarzane wyłącznie wtedy, gdy użytkownik zdecyduje się sparować swoje Urządzenie (Urządzenia) z Aplikacją i na potrzeby świadczenia Usług, dlatego też naszym zdaniem ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z użytkownikiem umowy i/lub w oparciu o uzasadniony interes.

Więcej informacjiMniej informacji

Infographic Image

Pliki cookie i analityka

Wykorzystujemy pliki cookie, identyfikatory internetowe („tagi”) i inne podobne technologie („Pliki cookie”) na potrzeby zarządzania naszymi Usługami, ich świadczenia, ulepszania, zrozumienia i personalizowania. Pliki cookie umożliwiają nam rozpoznanie urządzenia mobilnego użytkownika i gromadzenie informacji i danych osobowych użytkownika obejmujących m.in.: unikalny numer urządzenia użytkownika, adres IP urządzenia mobilnego użytkownika, rodzaj mobilnej przeglądarki internetowej bądź systemu operacyjnego, z którego korzysta użytkownik, dane sesji i na temat użycia, a także dane na temat wydajności związane z Usługą, czyli dane o sposobie korzystania przez użytkownika z Aplikacji. Na podstawie adresu IP urządzenia mobilnego użytkownika i informacji o karcie SIM udostępniamy użytkownikowi również treści dla danego kraju (w tym informacje w lokalnym języku użytkownika).   

 

 

Aby dostarczyć użytkownikowi bardziej spersonalizowane doświadczenie, przetwarzamy dane analityczne, dzięki czemu możemy udostępniać odpowiednie treści i wysyłać rekomendacje, zarówno poprzez wiadomości w Aplikacji, jak i w powiadomieniach typu „push”.  Wykorzystujemy również Pliki cookie i dane analityczne użytkownika na potrzeby zadawania pytań i zapraszania użytkowników do udziału w ankietach i badaniach.  Jeżeli użytkownik zdecyduje się wziąć w nich udział, wówczas przetwarzamy dane uwierzytelniające, odpowiedzi, opinie i doświadczenia.  Wykorzystujemy dane osobowe i informacje użytkownika na potrzeby ulepszenia Usług i opracowania nowych produktów w obszarze urządzeń kuchennych. Nasi usługodawcy wykorzystują Pliki cookie, aby pomóc nam gromadzić informacje na temat użytkownika, w naszym imieniu i zgodnie z naszymi instrukcjami. Obecnie w Aplikacji wykorzystywane są następujące pliki cookie stron trzecich:      

 

  • Apptentive. Aplikacja korzysta z usługi Apptentive dotyczącej gromadzenia opinii i komunikacji („Apptentive”) świadczonej przez firmę Alchemer.  Apptentive wykorzystuje technologię podobną do plików cookie w celu umożliwienia Aplikacji dokonania analizy odbywającego się w niej ruchu oraz gromadzenia opinii użytkownika. Firma Apptentive, w imieniu Versuni, wykorzystuje informacje na temat urządzenia użytkownika (np. nazwa producenta, model i rodzaj systemu operacyjnego), sposobu wykorzystania Aplikacji oraz informacje udostępnione przez użytkownika (np. w ramach ankiet lub wyrażonych opinii) na potrzeby świadczenia na rzecz Versuni usług umożliwiających zapoznanie się ze sposobem wykorzystania Aplikacji, udzielenie wsparcia oraz ulepszenie produktów i usług Versuni.  Adres IP użytkownika zostaje zanonimizowany przed użyciem i zachowaniem w produktach i usługach Apptentive.
  • Branch Metrics. Aplikacja korzysta z usługi Branch Metrics świadczonej przez firmę Branch Metrics Inc. („Branch”) na potrzeby głębokiego linkowania użytkowników w ramach Aplikacji, analizowania sposobów uzyskiwania dostępu do Aplikacji i jej użycia oraz wykorzystania tych informacji w celu ulepszenia Aplikacji. Branch, w imieniu Versuni, przetwarza informacje wygenerowane na temat wykorzystania Aplikacji przez użytkownika (w tym na temat platformy mobilnej, znacznika czasowego, klucza API (identyfikatora aplikacji), wersji Aplikacji, identyfikatora urządzenia mobilnego, identyfikatora użytkownika iOS na potrzeby reklam, identyfikatora użytkownika iOS dla dostawców, identyfikatora reklamowego Android, adresu IP, modelu urządzenia mobilnego, producenta i systemu operacyjnego urządzenia, rozpoczęcia i zakończenia sesji, kodu sieci mobilnej i statusu sieci).  Jeżeli użytkownik pobiera Aplikację po kliknięciu na reklamę Versuni wyświetloną na platformie partnera marketingowego (np. Facebook, Apple lub Google) i wyraził zgodę, wówczas Branch będzie gromadzić dane pomiarowe dla reklam z urządzenia mobilnego użytkownika, w tym unikatowe identyfikatory i dane analityczne dotyczące wybieranej przez użytkownika reklamy oraz inne zdarzenia w Aplikacji (np. pierwsza instalacja, otwarcie Aplikacji, udostępnienie treści za pośrednictwem funkcji udostępniania dostępnej w Aplikacji).  Aby poznać skuteczność naszych kampanii reklamowych i zmierzyć zaangażowanie, udostępniamy dane pomiarowe dla reklam użytkownika platformom, z których usług skorzystaliśmy na potrzeby przeprowadzenia kampanii reklamowej, które to następnie wykorzystują te dane na potrzeby opracowania raportu na temat skuteczności naszych reklam.  Wyrażając zgodę na korzystanie z usługi Branch użytkownik jednocześnie wyraża zgodę na udostępnianie danych pomiarowych dla reklam platformom publikującym reklamy wybrane przez użytkownika poprzez kliknięcie (np. Facebook, Apple lub Google, w zależności od przypadku) i na ich przetwarzanie przez te platformy zgodnie z ich polityką prywatności.
  • Google Firebase. Aplikacja korzysta z aplikacji rozwoju usług Google Firebase („Firebase”) udostępnionej przez firmę Google Ireland Ltd. („Google”). Aplikacja Firebase korzysta z plików cookie lub podobnych rozwiązań – będących plikami tekstowymi zapisywanymi w Aplikacji i przeglądarce użytkownika. Aplikacja Firebase, w imieniu Versuni, wykorzystuje informacje z urządzenia mobilnego użytkownika, w tym identyfikator urządzenia, identyfikator IDFA lub Google Play Services lub adres MAC, i zastępuje je unikatowym kodem. Kiedy użytkownik korzysta z Aplikacji, analizujemy liczbę wizyt i ruch w Aplikacji (odwiedzane strony), połączenie sieciowe, czas załadowania i awarie Aplikacji. Wykorzystujemy powyższe informacje na potrzeby oceny sposobu wykorzystania Aplikacji przez użytkownika i zapoznania się z nim, a także w celu przetestowania i przeanalizowania wydajności i ostatecznie – zoptymalizowania naszych produktów i usług. 


Informacje analityczne i pliki cookie przetwarzamy wyłącznie po uprzednim uzyskaniu zgody.  


Jeżeli użytkownik opublikuje recenzję w internetowym sklepie z aplikacjami, wówczas weryfikujemy i przetwarzamy udzielone komentarze na potrzeby ulepszenia produktu. Nie łączymy tych informacji z danymi konta ani z żadnymi innymi danymi na temat użytkownika, którymi dysponujemy, chyba że użytkownik nas do tego zobowiąże.   Widoczne dla nas dane użytkownika internetowego sklepu z aplikacjami to wyłącznie nazwa użytkownika i udzielone komentarze.   W tym przypadku uważamy, że przetwarzanie komentarzy odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu firmy Versuni.  Jeżeli użytkownik wymaga od nas wsparcia, wówczas uzyskuje je zgodnie z punktem „Wsparcie dla klienta” poniżej.

Więcej informacjiMniej informacji

Andre oppgitte opplysninger

Oceny i dane kontrolne

Jeśli użytkownik napisze recenzję lub oceni Aplikację w sklepach z aplikacjami, możemy przetwarzać takie informacje, aby odpowiedzieć na komentarze i pytania, zrozumieć odczucia podczas korzystania z Aplikacji, zapoznać się z ogólnym postrzeganiem Aplikacji i naszej marki oraz wykorzystać te spostrzeżenia do ulepszenia Aplikacji i/lub naszych produktów i usług. Możemy zobaczyć tylko nazwę użytkownika sklepu z aplikacjami, oceny, komentarze i wszelkie inne szczegóły, które Użytkownik zdecyduje się nam udostępnić lub udostępnić publicznie. O ile Użytkownik nie wymaga tego od nas, nie łączymy tych informacji z danymi uwierzytelniającymi jego konta ani żadnymi innymi informacjami, które przechowujemy od Użytkownika. Jeśli obsługa klienta nie jest potrzebna, możemy wykorzystać dane Użytkownika do monitorowania jego sprawy i poprowadzić go przez nasz proces obsługi klienta zgodnie z punktem „Obsługa klienta” poniżej. Uważamy, że przetwarzanie ocen i danych kontrolnych opiera się na uzasadnionym interesie Versuni.

Wsparcie dla klienta 

Jeżeli użytkownik wymaga od nas wsparcia, wówczas może udostępnić nam informacje dotyczące sposobu wykorzystania Usług, w tym na temat jego interakcji z firmą Versuni, a także dane kontaktowe, które umożliwią nam udzielenie wsparcia. Informacje te wykorzystujemy do zarządzania naszymi Usługami i do świadczenia ich, a także na potrzeby udzielenia wsparcia oraz ulepszenia, poprawienia i spersonalizowania naszych Usług. Informacje otrzymane od użytkownika wykorzystujemy także do udzielania odpowiedzi na przesłane przez niego zapytania.


Uważamy, że przetwarzanie danych dotyczących Wsparcia dla klienta jest niezbędne do wykonania zawartej z użytkownikiem umowy i zgodne z prawem. W niektórych przypadkach uważamy, że przetwarzanie danych dotyczących Wsparcia dla klienta odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu firmy Versuni.

Kombinerte opplysninger

Połączone dane  

Możemy łączyć dane osobowe użytkownika, w tym Dane konta, Inne przekazane dane, Dane z Urządzenia lub Pliki cookie i dane analityczne z danymi zgromadzonymi podczas interakcji odbywających się za pośrednictwem kanałów cyfrowych Versuni lub korzystania przez użytkownika z takich kanałów, obejmujących m.in.: media społecznościowe, strony internetowe, pocztę elektroniczną, aplikacje i powiązane produkty, w tym adresy IP, Pliki cookie, informacje na temat urządzenia mobilnego, komunikaty wybierane przez użytkownika poprzez kliknięcie, dane dotyczące lokalizacji i informacje na temat odwiedzanych przez użytkownika stron internetowych.

 

Połączone dane wykorzystujemy na potrzeby udoskonalania treści oraz zwiększania funkcjonalności i przydatności Aplikacji, Urządzenia (Urządzeń) i Usług, a także na potrzeby opracowywania nowych produktów i usług. W tym przypadku uważamy, że przetwarzanie Połączonych danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu firmy Versuni.


Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie komunikatów promocyjnych na temat produktów, usług, wydarzeń i promocji firmy Versuni lub komunikatów promocyjnych starannie wybranych partnerów, wówczas możemy mu wysyłać drogą elektroniczną, lub za pośrednictwem kanałów cyfrowych (np. aplikacje mobilne i media społecznościowe) komunikaty o charakterze marketingowym i promocyjnym. Aby móc dostosować komunikaty do preferencji i zachowania użytkownika i dostarczyć mu odpowiednio spersonalizowane doświadczenie, możemy analizować Połączone dane użytkownika.  Użytkownik może w dowolnym momencie wycofać zgodę na otrzymywanie tego rodzaju komunikatów.

Więcej informacjiMniej informacji

Uprawnienia

Aplikacja może wysłać użytkownikowi prośbę o udzielenie uprawnień dostępu do pamięci, czujników i innych funkcji jego urządzenia mobilnego (np. do zdjęć, terminarza, kontaktów, aparatu fotograficznego, sieci Wi-Fi, geolokalizacji lub Bluetooth).  Wymagamy takiego dostępu zgodnie z poniższymi zapisami i wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do świadczenia Usług.  

 

  • Bluetooth i Wi-Fi. Aplikacja wymaga dostępu do sieci Wi-Fi, aby móc się połączyć z internetem.   Aplikacja wymaga również dostępu do Bluetooth/Wi-Fi na potrzeby podłączenia Urządzenia (Urządzeń) do Aplikacji. Użytkownik może w dowolnej chwili zablokować dostęp do połączenia Bluetooth/Wi-Fi z poziomu ustawień urządzenia mobilnego.

  • Lokalizacja. W przypadku niektórych modeli Urządzeń systemy operacyjne Android wymagają dostępu do geograficznej lokalizacji sieci Wi-Fi na potrzeby podłączenia Urządzenia. Systemy operacyjne iOS również wymagają dostępu do geolokalizacji, aby rozpoznać, kiedy Aplikacja i Urządzenie znajdują się w pobliżu. Jednak w żaden sposób nie przetwarzamy tego typu danych.  Dane te pozostaną w urządzeniu mobilny użytkownika w miejscu, do którego nie mamy dostępu.  Użytkownik może w dowolnej chwili zablokować gromadzenie danych geolokalizacyjnych z poziomu ustawień urządzenia mobilnego.

  • Pliki. Aplikacja wymaga dostępu do plików na urządzeniu mobilnym w celu zapisania konfiguracji języka i innych plików wykorzystywanych przez Aplikację na potrzeby jej działania (np. instrukcje, przepisy, grafika, pliki multimedialne i inne duże zasoby programów). Odinstalowanie Aplikacji skutkuje usunięciem plików z urządzenia mobilnego.

  • Zdjęcia i multimedia. Dodanie zdjęcia profilowego wymaga udzielenia Aplikacji uprawnień dostępu do aparatu fotograficznego i galerii zapisanej na urządzeniu mobilnym.  W przypadku systemów operacyjnych Android Aplikacja może również wysłać prośbę o udzielenie dostępu do plików wideo, jednak skorzysta z takiego uprawnienia wyłącznie na potrzeby umożliwienia użytkownikowi przesłania zdjęcia. Jeśli Twoje urządzenie wspiera funkcję rozpoznawania żywności, aplikacja wymaga zgody na dostęp do aparatu urządzenia mobilnego w celu umożliwienia skanowania specjalnych rodzajów żywności. Rozpoznawane są tylko wybrane rodzaje żywności. Skanowanie innych artykułów spowoduje wyświetlenie komunikatu o błędzie. W ramach tej usługi nie są gromadzone ani zapisywane żadne dane.

  • W niektórych przypadkach udzielenie uprawnień stanowi techniczny warunek wstępny systemu operacyjnego urządzenia mobilnego użytkownika. W takim przypadku możemy za pośrednictwem Aplikacji wysłać użytkownikowi prośbę o udzielenie uprawnień dostępu do określonych czujników lub danych, jednak nie gromadzimy tego typu danych, chyba że jest to niezbędne do świadczenia Usług.
Więcej informacjiMniej informacji

Tredjeparter Image

Komu udostępniamy Dane osobowe użytkownika?

Firma Versuni może ujawnić dane osobowe użytkownika zewnętrznym dostawcom usług, partnerom biznesowym lub innym podmiotom zewnętrznym zgodnie z niniejszą Polityką prywatności i/lub obowiązującymi przepisami prawa.

 

Dostawcy usług 

Współpracujemy z zewnętrznymi dostawcami usług, którzy pomagają nam zarządzać naszymi Usługami, świadczyć je, ulepszać, analizować, personalizować, wspierać i wprowadzać na rynek. 

 

Możemy także udostępniać dane osobowe użytkownika następującym dostawcom usług:  

 

  • Dostawcy infrastruktury informatycznej i usług w chmurze
    Tacy usługodawcy dostarczają niezbędny sprzęt, oprogramowanie oraz usługi sieciowe, przechowywania danych i operacyjne i/lub powiązane technologie niezbędne do korzystania z Aplikacji lub świadczenia Usług. 

 

  • Dostawcy usługi analityki 

Tacy usługodawcy dostarczają niezbędny sprzęt, oprogramowanie oraz usługi sieciowe, i przechowywania danych i/lub powiązane technologie niezbędne do przeprowadzenia analityki Aplikacji. Patrz powyżej: Pliki cookie i dane analityczne.

 

Versuni wymaga od dostawców usług zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych użytkowników, który będzie porównywalny do poziomu ochrony zapewnionego przez Versuni. Wymagamy, aby dostawcy usług, z którymi współpracujemy, przetwarzali dane osobowe użytkowników wyłącznie zgodnie z naszymi zaleceniami i w określonych powyżej celach, uzyskiwali dostęp ograniczony do danych niezbędnych do świadczenia określonej usługi, a także chronili dane osobowe użytkowników.

 

Inne podmioty zewnętrzne 

Versuni może również współpracować z podmiotami zewnętrznymi, które przetwarzają dane osobowe użytkowników do własnych celów. W przypadku udostępniania danych osobowych podmiotom zewnętrznym wykorzystującym dane osobowe użytkowników do własnych celów, firma Versuni, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przed udostępnieniem jakichkolwiek danych osobowych, powiadomi użytkownika i/lub uzyska jego zgodę. W takim przypadku prosimy o zapoznanie się z politykami prywatności takich podmiotów zewnętrznych, ponieważ zawierają one informacje dotyczące stosowanych przez nie praktyk z zakresu poufności danych, w tym na temat rodzaju gromadzonych danych oraz sposobu, w jaki są one wykorzystywane, przetwarzane i chronione.


Jeśli chodzi o możliwe reklamy stron trzecich w Aplikacji, tym naszym partnerom nie udostępniamy danych osobowych użytkowników. Nawet jeśli użytkownik zdecydował, że chce otrzymywać materiały marketingowe i wyraził zgodę na wszystkie pliki cookie, nie udostępniamy danych osobowych użytkownika reklamodawcom będącym stronami trzecimi. Analizujemy natomiast skuteczność takich kampanii partnerskich i informujemy o niej naszych partnerów (np. jak wielu użytkowników Aplikacji kliknęło reklamę, ilu skorzystało z oferty). Możemy to przeanalizować, przeglądając dane na temat użytkowania Aplikacji, i jeśli użytkownik wyraził zgodę na wspomniane powyżej pliki cookie usługi Branch Metrics. Zewnętrzne raporty na temat skuteczności są przygotowywane z danych zagregowanych, co oznacza, że nasz partner – strona -trzecia – nie może zastosować tych informacji w stosunku do jakiegokolwiek indywidualnego użytkownika Aplikacji. 

 

Versuni może dokonać zbycia przedsiębiorstwa lub jego części na rzecz innego podmiotu. Wraz z przeniesieniem własności może dojść do przekazania na rzecz spółki nabywającej danych osobowych użytkownika bezpośrednio związanych ze zbywanym przedsiębiorstwem. Wszystkie nasze prawa i obowiązki wynikające z naszej Polityki prywatności mogą być dowolnie przenoszone na którekolwiek z naszych podmiotów powiązanych w związku z połączeniem, przejęciem lub restrukturyzacją przedsiębiorstwa lub zbyciem składników majątku, z mocy prawa lub na innej podstawie. Możemy także przekazać dane osobowe użytkownika dowolnym podmiotom powiązanym, następcom prawnym lub nowemu właścicielowi Versuni.

 

Amazon

 

  • Alexa

W zależności od używanego modelu Urządzenia, funkcja Kitchen Plus Skill/ Coffee Plus Skill („Umiejętność”) umożliwia kontrolowanie Urządzenia i uzyskiwanie informacji za pośrednictwem Amazon Alexa.

 

Po włączeniu Umiejętności Versuni umożliwia połączenie konta Amazon z kontem Versuni używanym do logowania się do aplikacji. Podczas łączenia kont Versuni i Amazon niezależnie podejmują środki techniczne w celu zweryfikowania tożsamości. Versuni udostępnia identyfikatory konta, ale nie udostępnia danych uwierzytelniających konta, w tym imienia i nazwiska ani adresu e-mail, firmie Amazon.

 

Kiedy Użytkownik rozmawia z Alexa, Amazon wysyła pisemną wersję poleceń głosowych do Versuni wraz z unikalnym identyfikatorem. Przetwarzamy te informacje w celu wykonania poleceń i wydania odpowiedzi zgodnie z naszą Polityką prywatności. Udostępniamy naszą pisemną odpowiedź Amazon, aby Amazon mógł poinformować Użytkownika o wyniku Twojego polecenia zgodnie z Informacją o ochronie prywatności Amazon i Warunkami użytkowania. Versuni i Alexa mogą również wymieniać informacje na temat Urządzenia, które Użytkownik zdecyduje się kontrolować za pomocą Umiejętności, w tym podczas aktualizacji, zmiany lub usunięcia Urządzenia.

 

  • Usługa Amazon Dash Replenishment (DRS)

W niektórych krajach wspieramy DRS. Gdy użytkownik zasubskrybuje DRS, Aplikacja będzie automatycznie składać za niego zamówienie na ziarna lub filtr AquaClean w serwisie Amazon. W tym celu użytkownik musi się zalogować do swojego konta Amazon, a Amazon będzie świadczyć swoje własne usługi.

 

Gdy użytkownik skonfiguruje swoją subskrypcję DRS, udostępnimy następujące dane serwisowi Amazon: numer seryjny i model (numer hx) Urządzenia użytkownika oraz informacje o gromadzonych dziennie ziarnach i zapasach filtrów AquaClean. By śledzić subskrypcjęużytkownika, przechowujemy jego ID Klienta Amazon. Jeśli użytkownik zrezygnuje z subskrypcji DRS, skasujemy ID Klienta.

 

Użytkownik rozumie, że polecenia i odpowiedzi mogą być równoznaczne z danymi osobowymi. Użytkownik rozumie również, że Amazon świadczy na jego rzecz własne usługi i udzielając zgody, poleca nam udostępnianie jego danych osobowych firmie Amazon. Amazon może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w krajach spoza kraju zamieszkania, co może nie zapewniać odpowiedniej ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/679 (GDPR). Zgodę można odwołać w dowolnym momencie, wyłączając Umiejętność. Więcej informacji można znaleźć w Informacji o ochronie prywatności Amazon i Warunkach użytkowania.

 

Przekazywanie danych za granicę 

Dane osobowe użytkownika mogą być przechowywane i przetwarzane w każdym kraju, w którym znajdują się nasze placówki lub w którym działają dostawcy usług, z którymi współpracujemy. Poprzez korzystanie z usług użytkownik wyraża zgodę na (ewentualne) przekazanie jego danych osobowych za granicę, do krajów, w których mogą obowiązywać inne przepisy o ochronie danych osobowych niż te stosowane w kraju zamieszkania użytkownika. W pewnych okolicznościach dostęp do danych osobowych użytkownika może zostać udzielony w takich krajach sądom, organom ścigania, organom regulacyjnym lub organom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo.  

 

Dane osobowe użytkowników zamieszkujących w krajach należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) mogą być przekazywane naszym podmiotom powiązanym lub współpracującym z nami dostawcom usług mającym siedzibę w krajach nienależących do EOG, w których zdaniem Komisji Europejskiej zapewniono odpowiedni poziom ochrony danych osobowych zgodny z normami obowiązującymi w EOG. W przypadku transferu danych z EOG do krajów, które nie są uznane za odpowiednie przez Komisję Europejską, wdrożyliśmy odpowiednie środki, takie jak standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską, w celu ochrony danych osobowych użytkowników. 

 

Jak długo przechowujemy dane osobowe? 

Dane osobowe użytkownika będziemy przechowywać tak długo, jak jest to niezbędne lub dozwolone na potrzeby celu (celów), w którym (w których) zostały one zgromadzone. Kryteria, które stosujemy w celu ustalenia okresu przechowywania danych osobowych, obejmują: (i) długość okresu, w jakim użytkownik korzysta z aplikacji i usług; (ii) obowiązujące przepisy prawa, których zobowiązani jesteśmy przestrzegać; lub (iii) zalecenia dotyczące przechowywania danych wynikające z uwarunkowań prawnych (np. w związku z ustawowymi terminami przedawnienia bądź w związku z postępowaniem prowadzonym przez organy sądowe lub regulacyjne). 

Więcej informacjiMniej informacji

Dine valg og rettigheter

Decyzje i prawa użytkownika 

Jeżeli użytkownik chce skorzystać z prawa dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, które wcześniej nam udostępnił, lub uzyskać kopię elektroniczną swoich danych osobowych w celu ich przekazania innemu podmiotowi (o ile jest to dozwolone na mocy obowiązujących przepisów prawa), wówczas może się z nami skontaktować, klikając tutaj. Odpowiedzi na wnioski użytkowników udzielamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

 

We wniosku użytkownik powinien określić dane osobowe, do których chce uzyskać dostęp lub które chce sprostować bądź usunąć albo w przypadku których chce ograniczyć przetwarzanie lub sprzeciwić się ich dalszemu przetwarzaniu. Aby chronić użytkownika, możemy uwzględniać wyłącznie wnioski dotyczące danych osobowych związanych z kontem użytkownika, jego adresem e-mail lub innymi informacjami dotyczącymi jego konta, które użytkownik wykorzystuje do przesłania nam swojego wniosku, a także weryfikować tożsamość użytkownika przed rozpatrzeniem wniosku. Dołożymy wszelkich starań, aby przesyłane przez użytkowników wnioski rozpatrywać bez zbędnej zwłoki. 

 

Jeżeli dane osobowe użytkownika gromadzimy i/lub przetwarzamy na podstawie udzielonej przez niego zgody, użytkownik może w dowolnej chwili wycofać taką zgodę; wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

 

Informujemy, że skorzystanie z (niektórych) praw przysługujących użytkownikowi może uniemożliwić dalsze korzystanie z pełni lub części oferowanych przez nas Usług. 

 

Jeżeli dane osobowe użytkownika przetwarzamy na uzasadnionej podstawie przewidzianej przepisami prawa, w tym w celu udzielenia odpowiedzi na wniosek użytkownika o skorzystanie z przysługujących mu praw, wówczas uznajemy, że takie przetwarzanie jest zgodne z prawem.  

 

Jeżeli wykonanie umowy dotyczącej Usług jest uzależnione od przetwarzania danych osobowych użytkownika, wówczas nieotrzymanie przez nas takich danych może uniemożliwić świadczenie Usług.        

Więcej informacjiMniej informacji

Vi beskytter dine personlige opplysninger

Chronimy dane osobowe użytkowników 

Bardzo poważnie traktujemy spoczywający na nas obowiązek ochrony danych powierzanych nam przez użytkowników przed przypadkową lub nieuprawnioną zmianą, utratą, niewłaściwym wykorzystaniem, ujawnieniem lub udostępnieniem. Stosujemy różne zabezpieczenia technologiczne oraz środki techniczne i organizacyjne, które pomagają nam chronić dane użytkowników, w tym m.in. kontrole dostępu, zapory sieciowe oraz bezpieczne protokoły. 

Spesialinformasjon til foreldre

Informacje dla rodziców

Chociaż nasze usługi co do zasady nie są kierowane do dzieci w rozumieniu przyjętym w obowiązujących przepisach prawa, zobowiązujemy się przestrzegać przepisów wymagających zgody rodziców lub opiekunów prawnych na gromadzenie, wykorzystywanie i ujawnianie danych osobowych dzieci. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić prywatność dzieci oraz zdecydowanie zachęcamy rodziców i opiekunów prawnych do czynnego nadzorowania zainteresowań i aktywności dzieci w Internecie.

 

Jeżeli rodzic lub opiekun dowie się, że jego dziecko udostępniło nam swoje dane osobowe bez jego zgody, wówczas może się on za nami skontaktować, klikając tutaj. Jeżeli dowiemy się, że dziecko udostępniło nam dane osobowe, usuniemy te dane z naszych zbiorów.  

Więcej informacjiMniej informacji

Endringer i denne personvernerklæringen

Zmiany treści niniejszej Polityki prywatności 

Możemy wprowadzać zmiany do świadczonych przez nas Usług bez uprzedniego zawiadomienia o nich. Z tego względu zastrzegamy sobie prawo do okresowego wprowadzania zmian do niniejszej Polityki prywatności lub jej aktualizowania. Każdorazowej aktualizacji niniejszej Polityki prywatności będzie towarzyszyć aktualizacja podanej na początku dokumentu daty. 

 

Zachęcamy do regularnego zapoznawania się z najnowszą wersją niniejszej Polityki prywatności.  

 

Nowa wersja Polityki prywatności wchodzi w życie z chwilą publikacji. W przypadku braku akceptacji nowych zasad należy zmienić swoje ustawienia lub zaprzestać korzystania z naszych Usług. Korzystanie z oferowanych przez nas Usług po dacie wejścia zmian niniejszej Polityki prywatności w życie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z wprowadzonymi zmianami i ich akceptacją. 

Więcej informacjiMniej informacji

Kontakt oss

Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące niniejszej Polityki prywatności lub sposobu korzystania przez firmę Versuni z danych osobowych użytkowników należy zgłaszać firmie Versuni lub do jej Inspektora ochrony danych osobowych, klikając tutaj. Użytkownik ma również prawo wniesienia skargi do właściwego dla danego kraju lub regionu organu nadzoru ds. ochrony danych osobowych. 

 

Versuni Netherlands B.V.

Claude Debussylaan 88, 1082MD

Amsterdam, the Netherlands

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.