• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Jesteśmy tu, aby Ci pomóc


    Znajdź najczęściej zadawane pytania, instrukcje obsługi i wskazówki dotyczące Twojego produktu:

    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Jeśli nie otrzymasz jej w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz nie otrzymać potwierdzenia wysyłki. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje zamówienie jest jednak przetwarzane prawidłowo i zostanie dostarczone w oczekiwanym czasie dostawy.
    Uwaga
    Czas dostawy jest obecnie dłuższy niż standardowo ze względu na dużą ilość zamówień. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Po wysłaniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail.
    Uwaga
    Obecnie zmagamy się z dużą liczbą połączeń. Oczekiwanie na linii może się wydłużyć. Rozważ możliwość wykonania połączenia o innej godzinie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Uwaga
    Czas przetwarzania zwrotu jest obecnie dłuższy niż zwykle ze względu na zapracowany okres. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej przetwarzać wnioski. Po zakończeniu zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację zakup produktów na naszej stronie internetowej będzie chwilowo niemożliwy.Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W międzyczasie możesz nadal kupować nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Nie ma to wpływu na przetwarzanie i dostawę zamówienia. Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na konserwację dodawanie produktów do koszyka jest tymczasowo niemożliwe. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Mamy nadzieję, że odwiedzisz naszą stronę kiedy indziej.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny płatność za produkty za pośrednictwem [PAYMENT_METHOD] na naszej stronie internetowej może być chwilowo niemożliwa. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Możesz zapłacić, korzystając z innej metody, lub kupić nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Niektórzy nasi klienci mogli otrzymać błędne e-maile dotyczące dostarczania przesyłek. Jest to spowodowane problemami technicznymi. Żadna akcja z Twojej strony nie jest wymagana. Przepraszamy za niedogodności.
    Uwaga
    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Przeglądaj według tematu

    Nasze oryginalne części zamienne i akcesoria Philips to wszystko, czego potrzebujesz.
    Rozszerzona gwarancja na wybrane produkty, promocje i łatwy dostęp do pomocy technicznej.
    Dowiedz się więcej o naszych opcjach serwisowych i naprawczych.
    Skorzystaj z usprawnień, ulepszonych funkcji i poprawek błędów.
    Zapoznaj się z zasadami gwarancji, jej okresem i warunkami dotyczącymi posiadanego produktu.

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Nasz zespół pomocy technicznej służy pomocą.

    Płatność

    Obsługujemy następujące metody płatności:

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.