0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Philips Lumea aktualnie nie jest dostępna w formie wynajmu

    Przepraszamy za utrudnienia

    Łatwe anulowanie

    Łatwe anulowanie

    Jesteśmy przekonani, że to działa, dając ci całkowitą swobodę w zarządzaniu usługą Wynajmij Philips Lumea. Oznacza to, że usługę można w prosty sposób anulować po 3 miesiącach lub kupić urządzenie w dowolnym momencie. Koszt zakupu spada wraz z upływem czasu, a aktualna cena zakupu będzie widoczna dla Ciebie na twoim koncie wynajmu.

    Wykup swoje urządzenie Lumea

    Philips Lumea razem ze smartfonem

    Wykup swoje urządzenie

    W każdej chwili możesz zakupić swoje urządzenie. Koszt zakupu spada wraz z upływem czasu i zwiększonym stopniem zużycia urządzenia oraz dodatkowymi rabatami naliczanymi co 6 miesięcy zgodnie z naszą akcją rabatową. Aktualną wartość wykupu możesz sprawdzić na swoim koncie.

     

    Pamiętaj! Przy zakupie urządzenia Philips Lumea w trakcie trwania usługi Wynajmij Philips Lumea normalna 2-letnia gwarancja firmy Philips rozpoczyna się w chwili zakupu, a nie wypożyczenia.

    Wolisz kupić urządzenie Lumea?

    FAQ

    1. Czy można korzystać z urządzenia Lumea latem?

    Tak. Urządzenia Philips Lumea można używać przez cały rok, także latem. Trzeba jednak podjąć specjalne środki ostrożności przed opalaniem i po nim. Mówiąc o opalaniu, mamy na myśli intensywne kąpiele słoneczne. Można być trochę opalonym po prostu w wyniku przebywania na zewnątrz.

     

    Opalanie przed użyciem urządzenia Philips Lumea:

    * Po wykonaniu zabiegu z Philips Lumea odczekaj 2 dni przed opalaniem.

    * Zanim użyjesz urządzenia Philips Lumea, odczekaj co najmniej 2 tygodnie od czasu zakończenia opalania.

    * Nie używaj urządzenia Philips Lumea w przypadku poparzenia słonecznego skóry do momentu jego ustąpienia.

    * Pamiętaj, że każdy sposób opalania powoduje przyciemnienie skóry.

    * Zawsze sprawdzaj informacje zawarte w tabeli z zalecanymi kolorami skóry i włosów, aby w razie potrzeby wybrać niższe ustawienie intensywności światła w celu uniknięcia wystąpienia reakcji skórnych i skutków ubocznych.

     

    Opalanie po użyciu urządzenia Philips Lumea:

    * Bezpośrednio po zabiegu skóra jest bardziej wrażliwa.

    * Przed wystawieniem poddanej zabiegowi skóry na działanie promieni słonecznych poczekaj co najmniej 24 godziny lub do czasu, aż zaczerwienienie skóry zniknie całkowicie.

    * Wychodząc na słońce, obszary ciała poddane zabiegowi należy przez 48 godzin smarować kremem z filtrem SPF 50.

    2. Jakie są dostępne metody płatności za wynajem?

    W programie wynajmu oferowaną metodą płatności są karty Visa i MasterCard.

    3. Kiedy mogę spodziewać się dostawy produktu?

    Naszym celem jest dostawa Twojego urządzenia w ciągu 1-3 dni roboczych (maksimum 5 dni uwzględniając weekend)W momencie wysłania produktu otrzymasz od nas numer przesyłki umożliwiający śledzenie zamówienia. Dodatkowo pierwszy okres rozliczeniowy trwa 35 dni, co uwzględnia czas dostawy wynajętego produktu.

    4. Jaki jest koszt wykupu urządzenia w trakcie wynajmu?

    Cena używanego produktu jest uzależniona od wartości rynkowej wynajmowanego Produktu w momencie dokonywania zakupu oraz przyznanych rabatów.

     

    Przykładowa tabela wykupu po 6/12/18 miesiącach dla:

    • BRI977/00 za 99 zł miesięcznie z okresem próbnym 499zł

    Po 6 miesiącach

    Po 12 miesiącach

    Po 18 miesiącach

    Po 24 miesiącach

    Cena urządzenia

    Lumea 9900
    BRI977

    1 967 zł

    Lumea 9900
    BRI977

    1 535 zł

    Lumea 9900
    BRI977

    1 104 zł

    Lumea 9900
    BRI977

    672 zł

    Dodatkowy RABAT

    -50 zł

    -100 zł

    -150 zł

    -233 zł

    Cena po rabacie

    1 917 zł 

    1 435 zł

    954 zł

    439 zł

     

    Przykładowa tabela wykupu po 6m/12m i 18m dla:

    • BRI957 za 149 zł
    • BRI957 EKO za 129 zł

    Po 6 miesiącach

    Po 6 miesiącach

    Po 12 miesiącach

    Po 12 miesiącach

    Po 18 miesięcach

    Po 18 miesięcach

    Szacowana cena urządzenia

    Lumea 9000
    BRI957

    1 819 zł

    Lumea EKO
    BRI957

    1 413 zł

    Lumea 9000
    BRI957

    1 339 zł

    Lumea EKO
    BRI957

    1 077 zł

    Lumea 9000
    BRI957

    859 zł

    Lumea EKO
    BRI957

    742 zł

    Dodatkowy RABAT

    -211 zł

    -200 zł

    -500 zł

    -450 zł

    -790 zł

    -700 zł

    Cena po rabacie

    1 608 zł

    1 213 zł

    839 zł

    627 zł

    69 zł

    42 zł

    Tabela z rabatami dla poszczególnych przedziałów cen wynajmu:

    Wartość miesięcznego czynszu Produktu 

    Wartość rabatu po 6 miesiącach najmu

    Wartość rabatu po 12 miesiącach najmu

    Wartość rabatu po 18 miesiącach najmu

    Wartość rabatu po 24 miesiącach najmu

    Do 110 zł brutto

    50 zł brutto

    100 zł brutto

    150 zł brutto

    233 zł brutto

    Do 130 zł brutto

    200 zł brutto

    450 zł brutto

    700 zł brutto

    700 zł brutto

    Ponad 130 zł brutto

    211 zł brutto 

    500 zł brutto

    790 zł brutto

    790 zł brutto

    5. Co jeśli urządzenie Lumea zepsuje się podczas wynajmu?

    Spokojnie. Jeśli w okresie wypożyczenia urządzenia wystąpią jakiekolwiek wady materiałowe lub produkcyjne, wymienimy urządzenie bezpłatnie. W przypadku zgubienia urządzenia, kradzieży lub uszkodzenia go firma Philips może zażądać od użytkownika zapłaty pełnej wartości urządzenia.

    6. Czy nie zaskoczą mnie ukryte koszty?

    Nie będzie niespodzianek, jeśli chodzi o koszty.  Zarówno dostawa jak i zwrot jest zawsze bezpłatna.

    7. Jak mogę zmienić lub zaktualizować dane mojego wynajmu?

    Możesz zaktualizować informacje dotyczące danych adresowych lub metody płatności w dowolnym momencie na swoim koncie wynajmu.

    8. Dlaczego dostałem przypomnienie o płatności, jeżeli została dokonana?

    Czasami może zdarzyć się, że płatność zostanie odnotowana z opóźnieniem. Płatność nie powiedzie się też, gdy na podpiętej karcie nie było wystarczających środków lub zostały ustalone limity transakcyjne. Prosimy o sprawdzenie statusu płatności na swoim koncie bankowym. Jeżeli masz wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    9. Jak zakończyć wynajem? Co się wtedy stanie?

    Anulowanie jest możliwe po 3 miesiącach od rozpoczęcia wynajmu. Aby anulować wynajem zaloguj się do konta Wynajmij Philips Lumea i kliknij przycisk „Zakończ mój wynajem”. Otrzymasz instrukcje dotyczące bezpłatnego zwrotu produktu.


    a. Anulowanie nastąpi natychmiast po tym, jak odbierzemy urządzenie.
    b. Wszystkie dalsze płatności zostaną wstrzymane.

     

    Należy pamiętać, że firma Philips nie rozwiązuje umowy ostatecznie, dopóki nie otrzyma produktu z powrotem. Produkt musi zostać dostarczony na co najmniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego cyklu rozliczeniowego. W przeciwnym razie nie będziemy mogli na czas przetworzyć rozwiązania Umowy i będziemy musieli naliczyć opłatę za dodatkowy miesiąc.

    10. Ile urządzeń mogę wynająć?

    W ofercie Wynajmij Philips Lumea możesz wynająć 1 urządzenie.

    11. Czy urządzenie Lumea w programie wynajmu jest nowe, czy używane?

    Wynajmujemy produkty zarówno nowe jak i odnowione fabrycznie. Jeśli produkt nie jest opisany w ofercie jako produkt EKO oznacza to, że jest to zupełnie nowe urządzenie. 

     

    Natomiast Philips Lumea z oznaczeniem EKO jest odnawiana fabrycznie z zachowaniem najwyższego standardu higieny i jakości.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.