1
Pomoc online Philips

Zarejestruj

Zamów subskrypcję biuletynu

Naprawa serwisowa

 

Czy Twój produkt Philips nie działa lub nie funkcjonuje tak jak powinien? Jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc! Na tej stronie, znajdziesz pomoc jakiej potrzebujesz, wystarczy, że skorzystasz z naszej pomocy online . Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć rozwiązania swojego problemu w naszym poradniku, zalecamy zamówienie usługi naprawy lub wymiany w jednym z naszych Autoryzowanych Serwisów Philips. 

 

Zanim rozpoczniesz procedurę zgłoszenia usterki, upewnij się, że model seryjny Twojego urządzenia jest dostępny w naszej usłudze. 

Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia?

Masz również możliwość bezpośredniego kontaktu z jednym z naszych Autoryzowanych Serwisów Philips, także w przypadku napraw pogwarancyjnych.

Garantie-Logo

Philips gwarancja produktu

 

Dowiedz się więcej o tym, co obejmuje gwarancja, jej zasady, okres i warunki dotyczące twojego produktu.

Autoryzowane Punkty Serwisowe Philips on-line


Znajdź nabliższy Autoryzowany Punkt Serwisowy aby naprawić urządzenie. Wersja on-line pomoże Ci odnaleźć odpowiedni punkt oraz numer kontaktowy.

Mail Icon
Zamów subskrypcję biuletynu
Check Icon
Ekskluzywne promocje i kupony
Check Icon
Wprowadzanie nowych produktów
Check Icon
Wskazówki i porady
Mail Icon

Firma Philips ceni i szanuje prywatność swoich klientów. Zasady wysyłania biuletynu, w tym zasady przetwarzania danych w ramach biuletynu opisują „Zasadach Korzystania z Witryny” z witryny www.philips.pl dostępne pod adresem: Privacy Notice

Dziękujemy za zamówienie subskrypcji biuletynu!

Przepraszamy, nie udało się zamówić subskrypcji biuletynu. Spróbuj ponownie później.