1. Produkt nie działa prawidłowo? Rozwiąż problem samodzielnie lub zarejestruj naprawę online. 2) Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - kliknij tutaj i wybierz odpowiednią kategorię produktową Naprawa będzie bezpłatna, jeżeli Twój produkt objęty jest okresem gwarancji: Gwarancja Philips
Gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami, często problem można rozwiązać samodzielnie, bez konieczności wysyłki sprzętu do naprawy.
Użyj poniższego linku, aby znaleźć instrukcje obsługi, często zadawane pytania oraz rozwiązania najczęstszych problemów dla Twojego urządzenia.
Znajdź swój produkt i FAQ dla tego urządzenia
Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu, możesz zarejestrować naprawę na dwa sposoby:
1) Zarejestruj naprawę online - kliknij tutaj
Gwarancja Philips wynosi zwykle od 12 do 24 miesięcy, w zależności od posiadanego produktu. Aby znaleźć dokładny okres gwarancji na Twój produkt i zasady gwarancji, sprawdź warunki gwarancji Philips.
Jeśli Twój produkt nie jest już objęty gwarancją, staramy się, aby proces obsługi pogwarancyjnej był jak najbardziej przyjazny. Oferowane rozwiązanie i ostateczny koszt będą zależeć od rodzaju produktu, stopnia uszkodzenia i wybranych opcji transportu. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - kliknij tutaj i wybierz odpowiednią kategorię produktową.
Informacje o naszej aktualnej ofercie można łatwo znaleźć w sekcji Produkty na oficjalnej stronie Philips. Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce.

Aby uzyskać pomoc posprzedażową i porady dotyczące korzystania z produktu, instrukcje obsługi, odpowiedzi dla często zadawanych pytań, wybierz kartę Obsługa klienta, a następnie Centrum wsparcia.

Szeroka gama części zamiennych i akcesoriów jest dostępna w naszym sklepie internetowym. Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.

Jeśli nie możesz znaleźć części, której szukasz w sklepie internetowym Philips, możesz sprawdzić dostępność u naszego oficlajnego partnera: https://philipsagd.pl/. Jeśli masz pytania dotyczące części zamiennych lub akcesoriów do swojego produktu, możesz również skontaktować się z zespołem obsługi klienta Philips.
Nie, w Philips oferujemy międzynarodową gwarancję na nasze produkty, dlatego nie będzie to miało wpływu na Twoją gwarancję. W razie problemów lub pytań skontaktuj się z lokalnym Biurem Obsługi Klienta Philips.
Model produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie:

Naszym celem jest naprawa i zwrot produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania go przez nasze centrum serwisowe (w przypadku braku dostępności części, naprawa może ulec wydłużeniu). Jeśli dokonałeś rejestracji naprawy online i masz numer referencyjny IT-philips-xxx, możesz sprawdzić postęp naprawy online tutaj. W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania statusu naprawy.
Jeśli masz problemy z produktem, zawsze możesz skontaktować się z Philips, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc. Jeśli Twój produkt wymaga naprawy w okresie gwarancji Philips - z przyjemnością się tym zajmiemy. Jeśli jednak produkt wymaga naprawy zgodnie z warunkami przedłużonej gwarancji sprzedawcy, konieczne będzie zwrócenie produktu do sprzedawcy, ponieważ są oni odpowiedzialni za obsługę posprzedażową w okresie przedłużenia gwarancji.