W wielu przypadkach, gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami, problem można rozwiązać samodzielnie w domu, bez konieczności wysyłki sprzętu do naprawy. Sprawdź nasz poradnik do rozwiązywania problemów online oraz FAQ, aby znaleźć rozwiązanie najczęstszych problemów: - Znajdź swój produkt i FAQ dla tego urządzenia Jeśli nie udało Ci się rozwiązać swojego problemu, możesz zarejestrować naprawę na dwa sposoby: 1) Zarejestruj naprawę online - kliknij tutaj 2) Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - kliknij tutaj Naprawa będzie bezpłatna, jeżeli Twój produkt objęty jest okresem gwarancji:
Gwarancja Philips wynosi zwykle od 12 do 24 miesięcy, w zależności od posiadanego produktu. Aby znaleźć dokładny okres gwarancji na Twój produkt i zasady gwarancji, sprawdź nasz dokument gwarancyjny.
Jeśli Twój produkt nie jest już objęty gwarancją, staramy się, aby proces naprawy był jak najbardziej przyjazny dla klienta. Oferowane rozwiązanie i ostateczny koszt będą zależeć od rodzaju produktu, wieku i wybranych opcji transportu. Prosimy o kontakt z jednym z naszych Autoryzowanych Punktów Serwisowych.
Informacje o naszej aktualnej ofercie można łatwo znaleźć w sekcji Produkty na stronie internetowej Philips. Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów (1) lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce (2).
Aby uzyskać pomoc posprzedażną i porady dotyczące korzystania z produktu / instrukcję obsługi / często zadawanych pytań, wybierz kartę Obsługa klienta.
Szeroka gama części zamiennych i akcesoriów jest dostępna w naszym sklepie internetowym. Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.
Jeśli nie możesz znaleźć części, której szukasz w sklepie internetowym Philips, możesz sprawdzić dostępność u naszego oficlajnego partnera: https://philipsagd.pl/. Jeśli masz pytania dotyczące części zamiennych lub akcesoriów do swojego produktu, możesz również skontaktować się z zespołem obsługi klienta Philips.
Naszym celem jest zapewnienie doskonałego wsparcia online dla wszystkich naszych produktów, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami potrzebne informacje mogą być trudne do znalezienia. Przed skontaktowaniem się z nami zapoznaj się z następującymi wskazówkami dotyczącymi znajdowania informacji na naszej stronie zawartymi w podpunkcie powyżej: - 4. Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie? Jeśli nadal nie możesz znaleźć potrzebnych informacji, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem telefonu, chatu lub wiadomości e-mail.
Nie, w firmie Philips oferujemy międzynarodową gwarancję na nasze produkty, dlatego nie będzie to miało wpływu na gwarancję. W razie problemów lub pytań skontaktuj się z lokalnym zespołem obsługi klienta Philips.
Model produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie:
Naszym celem jest naprawa i zwrot produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania go przez nasze centrum serwisowe (w przypadku braku dostępności części, naprawa może ulec wydłużeniu). Jeśli dokonałeś rejestracji naprawy online i masz numer referencyjny IT-philips-xxx, możesz sprawdzić postęp naprawy online tutaj. W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania statusu naprawy.
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-17:00 z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy. Możesz również napisać do nas poprzez Facebook Messenger 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00-23:45.
W celu wyszukania autoryzowanego punktu serwisowego Philips skorzystaj z naszego lokatora. Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystaj z naszej rejestracji naprawy online tutaj.
Jeśli zarejestrowałeś naprawę online i masz numer referencyjny: IT-philips-xxx, możesz sprawdzić status swojej naprawy tutaj. Jeśli masz numer referencyjny zaczynający się od 60-xxx, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który będzie mógł poinformować Cię o postępach naprawy.
Jeśli masz problemy z produktem, zawsze możesz skontaktować się z firmą Philips, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc. Jeśli Twój produkt wymaga naprawy w okresie gwarancji Philips - z przyjemnością się tym zajmiemy. Jeśli jednak produkt wymaga naprawy zgodnie z warunkami przedłużonej gwarancji sprzedawcy, konieczne będzie zwrócenie produktu do sprzedawcy, ponieważ są oni odpowiedzialni za obsługę posprzedażną w okresie przedłużenia gwarancji.
Aby uzyskać pomoc w zakresie produktów domowych, pielęgnacji dziecka i matki oraz higieny osobistej, odwiedź nasze centra obsługi klienta firmy Philips. Produkty firmy Philips są obsługiwane przez specjalistyczne serwisy dla każdej kategorii.
Odwiedzając centra obsługi klienta firmy Philips, należy pamiętać, aby zabrać ze sobą: 1. Dowód zakupu (paragon / faktura VAT) 2. Produkt firmy Philips (wraz z akcesoriami)