1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Pomoc online Philips

    Zarejestruj

    Zamów subskrypcję biuletynu

     

    Ze względu na obecną sytuację (stan zagrożenia epidemiologicznego ogłoszony na terytorium Polski) autoryzowane serwisy Philips mogą mieć zmienione godziny pracy.

     

    Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym serwisem przed udaniem się do niego.

    Dziękujemy i przepraszamy za chwilowe niedogodności. 

     

    Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa gwarancyjna odbywała się bez zakłóceń, ale mogą się zdarzyć opóźnienia, o których będziemy informować.

     

    Dowiedz się więcej >

     

    Naprawa serwisowa

    1. Mój produkt nie działa prawidłowo - jak mogę dokonać naprawy? Czy naprawa odbędzie się w ramach gwarancji?

    W wielu przypadkach, gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami, problem można rozwiązać samodzielnie w domu, bez konieczności wysyłki sprzętu do naprawy. 

     

    Sprawdź nasz poradnik do rozwiązywania problemów online oraz FAQ, aby znaleźć rozwiązanie najczęstszych problemów: 

     

    - Znajdź swój produkt i FAQ dla tego urządzenia

     

    Jeśli nie udało Ci się rozwiązać swojego problemu, możesz zarejestrować naprawę na dwa sposoby:

     

    1) Zarejestruj naprawę online - kliknij tutaj

    2) Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - kliknij tutaj

     

    Naprawa będzie bezpłatna, jeżeli Twój produkt objęty jest okresem gwarancji:

     

    - Gwarancja Philips

    2. Jaki okres gwarancji obowiązuję na mój produkt?

    Gwarancja Philips wynosi zwykle od 12 do 24 miesięcy, w zależności od posiadanego produktu.

     

    Aby znaleźć dokładny okres gwarancji na Twój produkt i zasady gwarancji, sprawdź nasz dokument gwarancyjny.

    3. Mój produkt nie jest objęty gwarancją, czy Philips może coś dla mnie zrobić?
    Jeśli Twój produkt nie jest już objęty gwarancją, staramy się, aby proces naprawy był jak najbardziej przyjazny dla klienta. Oferowane rozwiązanie i ostateczny koszt będą zależeć od rodzaju produktu, wieku i wybranych opcji transportu. Prosimy o kontakt z jednym z naszych Autoryzowanych Punktów Serwisowych.
    4. Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie?

    Informacje o naszej aktualnej ofercie można łatwo znaleźć w sekcji Produkty na stronie internetowej Philips.

     

    Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów (1) lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce (2).

    Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów (1) lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce (2).
    Aby uzyskać pomoc posprzedażną i porady dotyczące korzystania z produktu / instrukcję obsługi / często zadawanych pytań, wybierz kartę Obsługa klienta.
    Aby uzyskać pomoc posprzedażną i porady dotyczące korzystania z produktu / instrukcję obsługi / często zadawanych pytań, wybierz kartę Obsuga Klienta.
    5. Gdzie mogę kupić części zamienne i akcesoria do mojego produktu?

    Szeroka gama części zamiennych i akcesoriów jest dostępna w naszym sklepie internetowym.

     

    Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.

    Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.

    Jeśli nie możesz znaleźć części, której szukasz w sklepie internetowym Philips, możesz sprawdzić dostępność u naszego oficlajnego partnera: https://philipsagd.pl/.

     

    Jeśli masz pytania dotyczące części zamiennych lub akcesoriów do swojego produktu, możesz również skontaktować się z zespołem obsługi klienta Philips.

    6. Nie mogę znaleźć potrzebnych informacji, jak i z kim mogę skontaktować się w celu uzyskania pomocy?

    Naszym celem jest zapewnienie doskonałego wsparcia online dla wszystkich naszych produktów, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami potrzebne informacje mogą być trudne do znalezienia.

     

    Przed skontaktowaniem się z nami zapoznaj się z następującymi wskazówkami dotyczącymi znajdowania informacji na naszej stronie zawartymi w podpunkcie powyżej:

     

    - 4. Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie?

     

    Jeśli nadal nie możesz znaleźć potrzebnych informacji, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem telefonu, chatu lub wiadomości e-mail.

    7. Przeprowadziłem się za granicę / Kupiłem swój produkt za granicą. Czy wpłynie to na moją gwarancję?

    Nie, w firmie Philips oferujemy międzynarodową gwarancję na nasze produkty, dlatego nie będzie to miało wpływu na gwarancję.

     

    W razie problemów lub pytań skontaktuj się z lokalnym zespołem obsługi klienta Philips. 

    8. Gdzie mogę znaleźć model i numer seryjny mojego urządzenia?
    Model produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie: 
    Modelu produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie.
    Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia?
    9. Jak długo potrwa naprawa?

    Naszym celem jest naprawa i zwrot produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania go przez nasze centrum serwisowe (w przypadku braku dostępności części, naprawa może ulec wydłużeniu). 

     

    Jeśli dokonałeś rejestracji naprawy online i masz numer referencyjny IT-philips-xxx, możesz sprawdzić postęp naprawy online tutaj.

     

    W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania statusu naprawy.

    10. W jakich godzinach Biuro Obsługi Klienta Philips jest czynne?

    Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00 z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.

     

    Możesz również napisać do nas poprzez Facebook Messenger 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-23:00. 

    11. Gdzie mogę znaleźć autoryzowany punkt serwisowy Philips?

    W celu wyszukania autoryzowanego punktu serwisowego Philips skorzystaj z naszego lokatora.

     

    Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystaj z naszej rejestracji naprawy online tutaj.

    12. Jak mogę sprawdzić status naprawy?

    Jeśli zarejestrowałeś naprawę online i masz numer referencyjny: IT-philips-xxx, możesz sprawdzić status swojej naprawy tutaj.

     

    Jeśli masz numer referencyjny zaczynający się od 60-xxx, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który będzie mógł poinformować Cię o postępach naprawy. 

    13. Jeśli skorzystałem z przedłużenia gwarancji u mojego sprzedawcy, czy mogę skontaktować się z firmą Philips?

    Jeśli masz problemy z produktem, zawsze możesz skontaktować się z firmą Philips, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

     

    Jeśli Twój produkt wymaga naprawy w okresie gwarancji Philips - z przyjemnością się tym zajmiemy.

     

    Jeśli jednak produkt wymaga naprawy zgodnie z warunkami przedłużonej gwarancji sprzedawcy, konieczne będzie zwrócenie produktu do sprzedawcy, ponieważ są oni odpowiedzialni za obsługę posprzedażną w okresie przedłużenia gwarancji.

    Czy Twój produkt Philips nie działa lub nie funkcjonuje tak jak powinien? Jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc! Na tej stronie, znajdziesz pomoc jakiej potrzebujesz, wystarczy, że skorzystasz z naszej pomocy online . Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć rozwiązania swojego problemu w naszym poradniku, zalecamy zamówienie usługi naprawy lub wymiany w jednym z naszych Autoryzowanych Serwisów Philips. 

     

    Zanim rozpoczniesz procedurę zgłoszenia usterki, upewnij się, że model seryjny Twojego urządzenia jest dostępny w naszej usłudze. 

    Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia?
    Garantie-Logo

    Philips gwarancja produktu

     

    Dowiedz się więcej o tym, co obejmuje gwarancja, jej zasady, okres i warunki dotyczące twojego produktu.

    Autoryzowane Punkty Serwisowe Philips on-line


    Znajdź najbliższy Autoryzowany Punkt Serwisowy aby naprawić urządzenie. Wersja on-line pomoże Ci odnaleźć odpowiedni punkt oraz numer kontaktowy.