0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Gospodarstwo domowe

    Aby skorzystać z serwisu i naprawy urządzeń do kuchni, kawy, pielęgnacji podłóg, ubrań i powietrza, proszę kliknąć tutaj

    Często zadawane pytania

    1. Produkt nie działa prawidłowo? Rozwiąż problem samodzielnie lub zarejestruj naprawę online.


    Gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami, często problem można rozwiązać samodzielnie, bez konieczności wysyłki sprzętu do naprawy. 


    Użyj poniższego linku, aby znaleźć instrukcje obsługi, często zadawane pytania oraz rozwiązania najczęstszych problemów dla Twojego urządzenia.


    Znajdź swój produkt i FAQ dla tego urządzenia


    Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu, możesz zarejestrować naprawę na dwa sposoby:


    1) Zarejestruj naprawę online - kliknij tutaj

    2) Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - kliknij tutaj i wybierz odpowiednią kategorię produktową

     

    Naprawa będzie bezpłatna, jeżeli Twój produkt objęty jest okresem gwarancji: Gwarancja Philips

    2. Jaki okres gwarancji obowiązuję na mój produkt?

    Gwarancja Philips wynosi zwykle od 12 do 24 miesięcy, w zależności od posiadanego produktu.

     

    Aby znaleźć dokładny okres gwarancji na Twój produkt i zasady gwarancji, sprawdź warunki gwarancji Philips.

    3. Mój produkt nie jest objęty gwarancją, czy Philips może coś dla mnie zrobić?

    Jeśli Twój produkt nie jest już objęty gwarancją, staramy się, aby proces obsługi pogwarancyjnej był jak najbardziej przyjazny. Oferowane rozwiązanie i ostateczny koszt będą zależeć od rodzaju produktu, stopnia uszkodzenia i wybranych opcji transportu.

     

    Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - kliknij tutaj i wybierz odpowiednią kategorię produktową.

    4. Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie?

    Informacje o naszej aktualnej ofercie można łatwo znaleźć w sekcji Produkty na oficjalnej stronie Philips.

     

    Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce.

    Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów (1) lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce (2).

    Aby uzyskać pomoc posprzedażową i porady dotyczące korzystania z produktu, instrukcje obsługi, odpowiedzi dla często zadawanych pytań, wybierz kartę Obsługa klienta, a następnie Centrum wsparcia.

    Aby uzyskać pomoc posprzedażną i porady dotyczące korzystania z produktu / instrukcję obsługi / często zadawanych pytań, wybierz kartę Obsuga Klienta.
    5. Gdzie mogę kupić części zamienne i akcesoria do mojego produktu?

    Szeroka gama części zamiennych i akcesoriów jest dostępna w naszym sklepie internetowym.

     

    Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.

    Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.

    Jeśli nie możesz znaleźć części, której szukasz w sklepie internetowym Philips, możesz sprawdzić dostępność u naszego oficlajnego partnera: https://philipsagd.pl/.

     

    Jeśli masz pytania dotyczące części zamiennych lub akcesoriów do swojego produktu, możesz również skontaktować się z zespołem obsługi klienta Philips.

    6. Przeprowadziłem się za granicę / Kupiłem swój produkt za granicą. Czy wpłynie to na moją gwarancję?

    Nie, w Philips oferujemy międzynarodową gwarancję na nasze produkty, dlatego nie będzie to miało wpływu na Twoją gwarancję.

     

    W razie problemów lub pytań skontaktuj się z lokalnym Biurem Obsługi Klienta Philips. 

    7. Gdzie mogę znaleźć model i numer seryjny mojego urządzenia?

    Model produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie: 

    Modelu produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie.
    Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia?
    Znajdź numer mojego produktu
    Gdzie mogę znaleźć numer produktu?
    8. Jak długo potrwa naprawa? Jak mogę sprawdzić status naprawy?

    Naszym celem jest naprawa i zwrot produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania go przez nasze centrum serwisowe (w przypadku braku dostępności części, naprawa może ulec wydłużeniu). 

     

    Jeśli dokonałeś rejestracji naprawy online i masz numer referencyjny IT-philips-xxx, możesz sprawdzić postęp naprawy online tutaj.

     

    W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania statusu naprawy.

    9. Jeśli skorzystałem z przedłużenia gwarancji u mojego sprzedawcy, czy mogę skontaktować się z firmą Philips?

    Jeśli masz problemy z produktem, zawsze możesz skontaktować się z Philips, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

     

    Jeśli Twój produkt wymaga naprawy w okresie gwarancji Philips - z przyjemnością się tym zajmiemy.

     

    Jeśli jednak produkt wymaga naprawy zgodnie z warunkami przedłużonej gwarancji sprzedawcy, konieczne będzie zwrócenie produktu do sprzedawcy, ponieważ są oni odpowiedzialni za obsługę posprzedażową w okresie przedłużenia gwarancji.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.