Fakturę otrzymasz drogą mailową w terminie 1-2 dni roboczych od daty realizacji zamówienia. Pamiętaj, że możesz otrzymać oddzielne faktury, jeśli Twoje zamówienie obejmuje wiele produktów, które zostały wysłane z różnych magazynów lub od różnych sprzedawców.
Jeżeli w przypadku takich produktów jak: ekspresy do kawy, oczyszczacze i nawilżacze powietrza, urządzenia kuchenne, odkurzacze, żelazka i parownice, nie otrzymałeś faktury drogą mailową w terminie 1-2 dni roboczych od daty realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami.
W przypadku produktów z kategorii pielęgnacja ciała, pielęgnacja dziecka i matki oraz produktów do higieny jamy ustnej, gdy tylko faktura będzie dostępna, możesz ją pobrać z konta w sklepie Philips. Zaloguj się na swoje konto. Kliknij „Wyświetl historię zamówień”. Wybierz numer zamówienia, a następnie kliknij fakturę, aby ją pobrać.
Czy chcesz uzyskać dostęp do swojej faktury bez konta?
Tutaj możesz wpisać swój adres e-mail i numer zamówienia. Następnie kliknij przycisk po prawej stronie i pobierz fakturę.