• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Czy mogę korzystać z lampy Philips InfraCare w przypadku problemów ze wzrokiem?

    Jeśli masz problemy ze wzrokiem, skonsultuj się z lekarzem lub okulistą przed skorzystaniem z lampy InfraCare lub przed poddaniem się jakiejkolwiek formie fototerapii. W przypadku niektórych chorób oczu oraz chorób pokrewnych fototerapia może spowodować niepożądane reakcje.

    Często zadawane pytania

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.