• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Jak mam ustawić zegar w moim odbiorniku TV?

    • Odbiornika TV nie wyposażono w funkcję ręcznego nastawiania zegara.

    • Zegar zostanie automatycznie uaktualniony, kiedy przełączysz odbiornik TV na kanał transmitujący dane zegara.

    • Odbiornik TV wyświetla czas przesyłany sygnałem antenowym. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w odniesieniu do wyświetlanego czasu, zasięgnij informacji u dostawcy usługi albo w stacji telewizyjnej.

    • Sprawdź, czy dostawca usługi albo stacja telewizyjna przesyłają dane zegarowe.

    • Jeżeli odbierasz sygnał TV za pośrednictwem urządzenia zewnętrznego, podłączonego do wejścia antenowego, zegar może nie być aktualizowany. Obejdź urządzenie zewnętrzne i podłącz antenę lub kabel bezpośrednio do wejścia antenowego odbiornika TV.

    • Jeżeli używasz połączeń wideo (CVBS, S-Video, YPbPr, HDMI) w celu połączenia odbiornika telewizji kablowej albo satelitarnej do odbiornika TV, dane zegara będzie można przesłać do Twojego odbiornika TV za pośrednictwem menu, w zależności od producenta urządzenia zewnętrznego. Aby uzyskać szczególowe informacje, zajrzyj do instrukcji obsługi urządzenia zewnętrznego. Sprawdź, czy obsługuje ono te funkcje zegara i wprowadź niezbędne ustawienia.

    UWAGA: W przypadku przerwy w dostawie zasilania, zegar zostanie zresetowany i trzeba go będzie ponownie zaktualizować.

    Co zrobić, aby zegar był stale wyświetlany?

    1. Naciśnij przycisk 'OPTIONS' na pilocie odbiornika TV.
    2. Wybierz opcję ZEGAR.
    3. Naciśnij przycisk 'OK'.
    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej