• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Jakiego rodzaju problemy rozwiąże aktualizacja oprogramowania?

    Jak sprawdzić bieżącą wersję oprogramowania zainstalowanego na moim odbiorniku TV set?

    1. Naciśnij przycisk 'MENU' na pilocie, aby uzyskać dostęp do menu.
    2. Wybierz MENU TV i naciśnij prawy przycisk kierunkowy.
    3. Naciśnij dolny klawisz kierunkowy kursora, aby przejść do opcji AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA, a następnie prawy przycisk kierunkowy.
    4. Wybierz opcję BIEŻĄCĄ WERSJA OPROGRAMOWANIA, aby uzyskać informacje o wersji oprogramowania zainstalowanej obecnie w Twoim odbiorniku TV.
    5. Jeżeli wersja oprogramowania zainstalowanego w odbiorniku TV jest niższa niż dostępna na stronie internetowej, wymagana jest aktualizacja.

    Aby zaktualizować oprogramowanie, podążaj za wskazówkami w instrukcji obsługi lub pliku Readme oprogramowania aktualizacyjnego.

    Skąd mam wziąć najnowsze oprogramowanie do mojego odbiornika TV?

    • Najnowszą wersję oprogramowania aktualizacyjnego firmware dla odbiornika TV wraz z tekstowymi plikami readme znajdziesz na stronie wsparcia firmy Philips. Zajrzyj do zakładki OPROGRAMOWANIE, sekcja STEROWNIKI.

    Najnowsze oprogramowanie rozwiąże następujące problemy:

    • Pozwoli na korzystanie z 8-dniowego informatora EPG w Hiszpanii
    • Rozwiąże problemy z dźwiękiem i/lub hałas słyszalny w przypadku połączeń SPDIF z niektórymi zestawami kina domowego
    • Naprawi losowe straty sygnału na 1-2 sekundy podczas wyświetlania cyfrowych kanalów HD lub materialów wideo w formacie 1080i za pośrednictwem złącza HDMI
    • Tryb “Redukcji obrazów pobocznych MPEG” ustawiony jako WYŁ. w trybie AV
    • Niemożność zainstalowania kanalów analogowych o częstotliwości powyżej 800 MHz
    • Niemożność wyświetlenia płatnych kanalów/usług z klasyfikacją rodzicielską dostawcy usługi LA7
    • Brakujące kanały cyfrowe po instalacji kanalów i/lub strata sygnału po zmianie kanału przez odbiornik TV. (Obowiązuje jedynie w przypadku Hiszpanii)
    • Odbiornik TV nie reaguje na pilota albo przyciski odbiornika po przełączeniu go z trybu gotowości w trybu czuwania następnego dnia (Obowiązuje dla krajów z transmisją wyłącznie analogową)
    • Brak dźwięku w przypadku kanalów TV oglądanych za pomocą urządzenia Humax STB podłączonego za pomocą łącza HDMI
    • Raz na jakiś czas wyświetla się tylko połowa strony telegazety
    • Wcześniej zachowane kanały cyfrowe były usuwane po przeprowadzeniu aktualizacji oprogramowania odbiornika TV
    • Przy wyłączonej opcji dynamicznego konstrastu na ekranie widoczne były róznice kontrastu, kiedy następowała gwałtowna zmiana poziomu jasności
    • Zwiększenie standardowego poziomu tonów niskich
    • W Norwegii, podczas instalowania programów TV w trybie antenowym, kanały szwedzkie ustawiały się przed norweskimi na liście kanalów
    • Nie można było zmienić klasyfikacji rodzicielskiej w odbiorniku TV dla kanalów/usług z “YouSee” w Danii
    • Kanały analogowe były zbyt głośne podczas przełączania z kanału cyfrowego na analogowy
    • Przycisk OPTION, który służył do powiększania strony telegazety, zastąpiono przyciskiem formatu obrazu
    • Wprowadzenie DVB-C dla Szwecji i Danii
    • Nie zaplanowe programy TV pojawiające się w EPG (Elektronicznym Informatorze Programowym)
    • Podczas maualnego instalowania kanalów kablowych zachowywany był tylko jeden kanał
    • W przypadku kanalów cyfrowych i zmiany z języka angielskiego na francuski, nie zmieniał się dźwięk
    • Na ekranie wyświetlał się komunikat"Brak dostępnego programu” w przypadku płatnych kanalów/usług
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie przy przełączaniu pomiędzy płatnymi kanałami/usługami
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie podczas instalacji w trybie pierwszego uruchomienia
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie podczas przeglądania listy utworów przeglądarka zawartości
    • Niepotrzebne znaki widoczne na ekranie EPG (Elektronicznego Informatora Programowego)
    • Zdekodowane kanały niewidoczne przy użyciu dekodera Canal+ we Francji w przypadku klientów, którzy wcześniej używali oprogramowania w wersji 64.40.0
    • Odbiornik TV nie rozpoznawał karty Niagra CAM dostępnej w Szwajcarii
    • Odbiornik TV uruchamiał ponownie automatyczną instalację po ukończeniu automatycznej instalacji bez połączenia antenowego
    • Obraz był rozciągnięty w pionie na kanałach DVB-T
    • Kanały DVBT oglądane przy użyciu kabla Bitche we Francji nie dawały się zachować
    • Po zainstalowaniu kanalów, brakowało kanału 1 DVB-T w Brandenburgii, Niemcy
    • Po włączeniu odbiornika TV nie uruchamiał się pasek Light guide z opcjami ‘On Timer’
    • Nawet przy WYŁĄCZONYCH funkcjach ‘aktywnej kontroli’, ‘czujnika swiatla’ i ‘dynamicznego kontrastu’ widoczne były róznice kontrastu i jasności
    • Znikał obraz i dźwięk z wejść HDMI, kiedy rozdzielczość wideo urządzenia zewnętrznego zmieniano z 1080p na 480p
    • Nieaktywne ustawienie odcienia koloru dla sygnału innego niż NTSC. Należało je uaktywnić dla sygnału NTSC
    • Zaklócenia/utrata obrazu HDMI po zmianie formatu w niektórych odtwarzaczach DVD
    • Usunięto efekty poboczne występujące przy wyłączonej funkcji Aktywnej Kontroli
    • Rozwiązano problem z róznica w percepcji obrazu, kiedy użytkownik dokonywał zmian w ustawieniach obrazu i normalnym wyświetlaniu
    • Występowały nagle zmiany kontrastu na ekranie, kiedy zmieniały się warunki oświetleniowe w pomieszczeniu lub poziom jasności obrazu przy WŁĄCZONYM czujniku światła
    • Rozwiązano problem z linią pionową w trybie dzielonego ekranu MHEG
    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.