• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Dlaczego odbiornik TV nie rozpoznaje mojego urządzenia USB?

    UWAGA: Firma Philips nie ponosi odpowiedzialności za to, że Twoje urządzenie nie jest obsługiwane.

    Aby sprawdzić, czy odbiornik TV obsługuje urządzenie USB, należy wykonać nasteujace działania.

    1. Wyłącz odbiornik TV.
    2. Wlóz urządzenie do portu USB z boku odbiornika TV.
    3. Włącz odbiornik TV i naciśnij przycisk 'MENU' na pilocie, aby wyświetlić ekran MENU TV.
    4. Jeżeli Twoje urządzenie USB zostało rozpoznane przez odbiornik TV, w wierszu MULTIMEDIA pojawi się marka urządzenia.
    5. Jeżeli nazwa marki urządzenia jest widoczna, , naciśnij przycisk 'OK' , aby wyświetlić 3 foldery, takie jak OBRAZ, MUZYKA i WIDEO.
    6. Aby wyświetlić ich zawartość, wybierz folder i naciśnij przycisk 'OK' albo prawy przycisk kierunkowy.

    NOTĘ: Jeżeli utworzyłaś/utworzyłeś nazwę folderu że swoimi obrazami, muzyka lub wideo w urządzeniu USB, musisz wejść do właściwego katalogu, aby je wyświetlić, w przeciwnym wypadku pojawi się nazwa folderu, ale nie zawartość.

    Obsługiwane są następujące formaty.

    • Obrazy: JPEG
    • Muzyka : MP3, MP3 Pro
    • Wideo: MPEG1, MPEG2

    Obsługiwane są wyłącznie karty pamięci sformatowane w systemie FAT/DOS

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.