Jeśli ekspres do kawy Saeco nie działa, zapoznaj się z możliwymi przyczynami i rozwiązaniami przedstawionymi poniżej.
Główny przełącznik z tyłu urządzenia nie znajduje się w pozycji włączenia
Większość ekspresów do kawy Saeco jest wyposażona w przełącznik z tyłu urządzenia, który można włączać i wyłączać. Upewnij się, że podczas próby użycia urządzenia przełącznik jest ustawiony na pozycję „WŁĄCZONE”.
Przewód zasilający nie jest prawidłowo podłączony
Upewnij się, że przewód zasilający jest prawidłowo podłączony do urządzenia oraz gniazda elektrycznego. Jeśli urządzenie nadal nie działa, spróbuj podłączyć przewód zasilający do innego gniazda elektrycznego.
Jeśli nadal masz problemy z ekspresem do kawy, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.