• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Elektroniczna niania Philips Avent emituje wysokie dźwięki

    Czy Twoja elektroniczna niania Philips Avent emituje wysokie dźwięki? Skorzystaj z naszego filmu instruktażowego i spróbuj samodzielnie rozwiązać ten problem.

    Play Pause

    Urządzenia znajdują się zbyt blisko siebie

    Upewnij się, że nadajnik i odbiornik elektronicznej niani Philips Avent znajdują się w odległości co najmniej 1 m od siebie.

    Poziom głośności odbiornika jest zbyt wysoki

    Naciśnij przycisk -, aby zmniejszyć poziom głośności odbiornika elektronicznej niani Philips Avent. Po naciśnięciu przycisku - na wyświetlaczu zostanie wyświetlony aktualny poziom głośności. Odbiornik emituje sygnały dźwiękowe dla każdego ustawienia głośności.

    Inne urządzenia DECT powodują zakłócenia

    Odbiornik elektronicznej niani Philips Avent może znajdować się zbyt blisko innych urządzeń DECT (takich jak niania elektroniczna lub zwykły telefon DECT). Zabierz te urządzenia, by uniknąć zakłóceń.

    Wystąpił błąd oprogramowania

    Gdy system działa nieprawidłowo, możesz spróbować zresetować elektroniczną nianię Philips Avent, wykonując poniższe czynności. Twoje własne ustawienia, takie jak tryb użytkownika, ustawienia obrazu, ustawienia dźwięku czy wybór kołysanki, nie zostaną utracone po zresetowaniu urządzenia.

    1. Wyłącz odbiornik
    2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk -
    3. Włącz odbiornik, przytrzymując naciśnięty przycisk -

    Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.