• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój sterylizator Philips Avent przestał działać

    Zaktualizowano dnia 2020-06-24

    Jeśli urządzenie przestało działać, sprawdź następujące kwestie:

    Instrukcje

    1) Pamiętaj, że urządzenie wyłącza się automatycznie po każdym procesie sterylizacji

    • Urządzenie musi stygnąć przez około 10 minut po sterylizacji, aby można je było włączyć ponownie i przeprowadzić nowy proces sterylizacji
      2) Sprawdź, czy urządzenie nie jest uszkodzone
      3) Sprawdź, czy gniazdko elektryczne, do którego jest podłączone urządzenie, jest pod napięciem

    Jeśli urządzenie nadal nie działa lub jest uszkodzone, zanieś je do sprzedawcy produktów firmy Philips lub skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.