• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę połączyć szczoteczki z aplikacją Sonicare.

    Zaktualizowano dnia 01 August 2022
    Jeśli szczoteczka nie łączy się z aplikacją Philips Sonicare, wykonaj następujące czynności:
    1. Sprawdź, czy szczoteczka jest w pełni naładowana.
    2. Sprawdź, czy system operacyjny telefonu i aplikacja zostały zaktualizowane.
    3. Włącz funkcję Bluetooth w urządzeniu mobilnym
    4. Umieść szczoteczkę w pobliżu telefonu.
    5. Wyjmij szczoteczkę z ładowarki lub naciśnij przycisk trybu, aby aktywować symbole LED na rączce.
    6. Otwórz aplikację Sonicare.
    Jeśli szczoteczka nie łączy się po uruchomieniu aplikacji, anuluj sparowanie szczoteczki lub zapomnij urządzenie w ustawieniach Bluetooth w telefonie. Uruchom ponownie aplikację Sonicare, aby ponownie sparować urządzenie. Wyczyszczenie pamięci podręcznej Bluetooth w urządzeniu mobilnym może również rozwiązać problemy z łącznością.

    Uwaga: użytkownicy szczoteczki Sonicare 9900 Prestige mogą również rozwiązać problemy z połączeniem, resetując rączkę.

    Potrzebujesz dalszej pomocy?

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.