PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jak połączyć szczoteczkę do zębów Philips Sonicare z aplikacją Sonicare (tylko dla systemów Android)?

    Opublikowano dnia 22 March 2024
    Dostępna jest aktualizacja oprogramowania sprzętowego, która rozwiązuje problem z systemem operacyjnym występujący w niektórych telefonach z systemem Android, który uniemożliwia nawiązanie połączenia.

    Wykonaj następujące czynności, aby zaktualizować oprogramowanie sprzętowe i połączyć szczoteczkę do zębów Philips Sonicare z aplikacją Sonicare. 

      Otwórz aplikację Sonicare i połącz się ze szczoteczką do zębów. Powinien pojawić się poniższy ekran: 
       
      Zostanie wyświetlony ekran Pomoc z połączeniem. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie (jak pokazano poniżej). 

      Wykonaj następujące czynności w Ustawieniach lub na Pasku stanu urządzenia przenośnego:

      1. Wyłącz Wi-Fi.

      2. Włącz i wyłącz tryb samolotowy. 

      3. Sieć Wi-Fi i tryb samolotowy muszą być wyłączone, a funkcja Bluetooth włączona. 

      Wróć do aplikacji, naciśnij przycisk trybu na szczoteczce do zębów i kliknij przycisk „Aktualizuj” poniżej, aby nawiązać połączenie i rozpocząć aktualizację oprogramowania sprzętowego. 
      Zostanie wyświetlony ekran Aktualizacja mojej rączki, na którym wyświetlona zostanie informacja o aktualizacji oprogramowania sprzętowego. 

      Uwaga! Nie zbliżaj rączki do ładowarki i pozostań w pobliżu podczas aktualizacji.
      Zostanie wyświetlona informacja o zakończeniu aktualizacji. Możesz teraz nacisnąć przycisk Kontynuuj i korzystać z aplikacji. 

       
      Kontakt z firmą Philips

      Z chęcią Ci pomożemy.

      Szukasz czegoś innego?

      Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

      Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.