PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Golarka damska Philips się nie ładuje

    Opublikowano dnia 04 września 2025 r.

    W przypadku problemów z ładowaniem golarki damskiej Philips zalecamy:

    1. Upewnij się, że używasz odpowiedniego zasilacza USB z oryginalnym przewodem do ładowania.
    2. Upewnij się, że przewód do ładowania jest prawidłowo podłączony.
    3. Wypróbuj inne gniazdko elektryczne.
    4. Upewnij się, że golarka damska była odpowiednio konserwowana.

    Dodatkowe wskazówki znajdziesz poniżej. 


     

    Golarkę damską Philips można ładować wyłącznie za pomocą oryginalnego przewodu do ładowania lub jej oryginalnej części zamiennej Philips.

    Firma Philips szacuje czas ładowania przy założeniu użycia zasilacza USB 5 V 1 A. Czas ładowania może się znacznie różnić w przypadku użycia innego źródła zasilania.

    Wskazówka: Potrzebujesz zasilacza do ładowania golarki damskiej Philips? Kliknij tutaj i wyszukaj „HQ87” lub skontaktuj się z nami.

    Uwaga: jeśli model firmy Philips jest wyposażony w ładowarkę zamiast przewodu USB do ładowania, powyższe informacje nie mają zastosowania. Po prostu upewnij się, że używasz oryginalnej ładowarki lub jej oryginalnej części zamiennej Philips

    Mocno wciśnij małą wtyczkę w dolną część golarki damskiej, upewniając się, że jest ona prawidłowo podłączona i sztywno osadzona. W podobny sposób upewnij się, że wtyczka USB jest prawidłowo włożona do źródła zasilania.

    Możliwe, że gniazdko elektryczne lub inne źródło zasilania jest uszkodzone. Spróbuj naładować golarkę damską Philips przy użyciu innego źródła zasilania. 

    Jeśli golarka damska Philips nie włącza się, może to sprawiać wrażenie, że nie jest naładowana. Jednak nie zawsze tak jest. Zablokowana lub uszkodzona głowica goląca może uniemożliwić włączenie się urządzenia.

    Dlatego firma Philips zaleca wyjęcie głowicy golącej i włączenie golarki damskiej. Jeśli urządzenie włączy się po zdjęciu głowicy golącej, oznacza to, że należy ją dokładnie wyczyścić lub wymienić. 

    Jeśli po wykonaniu powyższych czynności nadal występują problemy z urządzeniem, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.