PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Z odbiornika połączonej elektronicznej niani Philips Avent nie dobiega dźwięk

    Opublikowano dnia 21 listopada 2022 r.
    Jeśli z odbiornika nie wydobywa się dźwięk, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów, aby rozwiązać ten problem:
    • Gdy dźwięk jest emitowany z niani, wskaźniki poziomu głośności na odbiorniku migają i reagują na dźwięk. Upewnij się, że wskaźnik połączenia i odbiornik są włączone.
    • Możliwe, że odbiornik jest wyciszony lub głośność jest ustawiona zbyt nisko. Wyłącz wyciszenie odbiornika, naciskając okrągły przycisk i zwiększając głośność.
    • Możliwe, że poziom czułości jest ustawiony zbyt nisko na odbiorniku. Zwiększ poziom czułości na odbiorniku. 
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.