Mój nowy trymer do brody lub golarka firmy Philips nie włącza się
Opublikowano dnia 27 września 2023 r.
Jeśli niedawno zakupiono trymer lub golarkę firmy Philips i urządzenie nie włącza się po wyjęciu z opakowania, zapoznaj się z poniższymi informacjami.
Zanim trymer lub golarka firmy Philips opuści fabrykę, przełączamy je w stan hibernacji. Stan ten zapobiega przypadkowemu włączeniu urządzenia podczas pakowania lub transportu.
Aby „wybudzić” urządzenie, podłącz je do gniazdka elektrycznego i ładuj przez co najmniej 5 minut. Dzięki temu trymer lub golarka opuści stan hibernacji i będzie można z niej korzystać.
Chociaż zalecamy pełne naładowanie urządzenia (szczegółowe informacje na temat czasu ładowania znajdują się w instrukcji obsługi), ładowanie urządzenia przez co najmniej 5 minut jest zazwyczaj wystarczające do opuszczenia stanu hibernacji.
Jeśli golarka lub trymer firmy Philips były już używane i urządzenie nie włącza się, problem może rozwiązać dodatkowe czyszczenie.
Sprawdź, czy wewnątrz głowicy golącej lub zębów tnących / komory na włosy nie nagromadziły się włosy lub zanieczyszczenia. Gromadzenie się osadu może zablokować ruchome części urządzenia i uniemożliwić jego włączenie, dlatego należy dokładnie je czyścić. Szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia można znaleźć w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.