PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój nowy trymer do brody lub golarka firmy Philips nie włącza się

    Opublikowano dnia 27 września 2023 r.
    Jeśli niedawno zakupiono trymer lub golarkę firmy Philips i urządzenie nie włącza się po wyjęciu z opakowania, zapoznaj się z poniższymi informacjami.
    Zanim trymer lub golarka firmy Philips opuści fabrykę, przełączamy je w stan hibernacji. Stan ten zapobiega przypadkowemu włączeniu urządzenia podczas pakowania lub transportu.
    Aby „wybudzić” urządzenie, podłącz je do gniazdka elektrycznego i ładuj przez co najmniej 5 minut. Dzięki temu trymer lub golarka opuści stan hibernacji i będzie można z niej korzystać. 

    Chociaż zalecamy pełne naładowanie urządzenia (szczegółowe informacje na temat czasu ładowania znajdują się w instrukcji obsługi), ładowanie urządzenia przez co najmniej 5 minut jest zazwyczaj wystarczające do opuszczenia stanu hibernacji.
    Jeśli golarka lub trymer firmy Philips były już używane i urządzenie nie włącza się, problem może rozwiązać dodatkowe czyszczenie.

    Sprawdź, czy wewnątrz głowicy golącej lub zębów tnących / komory na włosy nie nagromadziły się włosy lub zanieczyszczenia. Gromadzenie się osadu może zablokować ruchome części urządzenia i uniemożliwić jego włączenie, dlatego należy dokładnie je czyścić. Szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia można znaleźć w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.