PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Migają wskaźniki urządzenia Philips Lumea

    Opublikowano dnia 18 października 2024 r.

    Wskaźniki urządzenia Philips Lumea mogą migać, aby dostarczyć ważnych informacji. Najczęstsze sytuacje:

    • Wskaźnik gotowości do błysku miga na pomarańczowo
    • Migają wskaźniki intensywności i wskaźnik gotowości do błysku
    • Wskaźniki intensywności migają jednocześnie
    • Wskaźniki intensywności migają od lewej do prawej i z powrotem od 1 do 5
    • Miga wskaźnik intensywności 1 / urządzenie Lumea powraca do poziomu intensywności 1

    Przeczytaj, aby dowiedzieć się, co zrobić w takich sytuacjach.

    Obszar skóry poddawany zabiegowi ma zbyt ciemny odcień i urządzenie uniemożliwia wykonanie błysku w celu ochrony przed jej uszkodzeniem. Może się to również zdarzyć po opalaniu.

    Urządzenie Lumea może nie być odpowiednie dla odcienia Twojej skóry. Zapoznaj się z tabelą odcieni skóry w instrukcji obsługi (dostępną również w Internecie), aby dowiedzieć się, czy urządzenie Lumea jest dla Ciebie odpowiednie.

    Urządzenie przełączyło się w tryb błędu i wymaga zresetowania. Wyłącz urządzenie Lumea i odłącz je od zasilania. Przed wznowieniem zabiegu poczekaj, aż urządzenie ostygnie i je wyczyść.

    Dotyczy następujących modeli urządzenia Lumea: BRI87X, BRI90X, BRI91X, BRI93X, BRI94X, BRI95X, BRI97X, BRI98X, BRI99X, BRP958: Nasadka nie jest prawidłowo zamocowana lub styki elektryczne na nasadce nie są czyste.

    Upewnij się, że nasadka została zamocowana prawidłowo. W razie potrzeby oczyścić styki elektryczne na nasadce. Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj użyć innej nasadki.

    Dotyczy następujących modeli urządzenia Lumea: BRI92X, SC199X: Urządzenie przełączyło się w tryb błędu i wymaga zresetowania. Wyłącz urządzenie Lumea i odłącz je od zasilania. Przed wznowieniem zabiegu poczekaj, aż urządzenie ostygnie i je wyczyść.

    Oznacza to, że wbudowana funkcja bezpieczeństwa uniemożliwia emisję błysku z urządzenia, zanim temperatura stanie się zbyt wysoka i potencjalnie szkodliwa.

    Jest to normalne działanie urządzenia. Poczekaj, aż wentylator urządzenia Lumea schłodzi urządzenie. Po ostygnięciu urządzenie Lumea będzie gotowe do ponownego użycia. Korzystaj z urządzenia Lumea w chłodnym otoczeniu i rób przerwy podczas zabiegów.

    Nasadka nie jest prawidłowo zamocowana lub styki elektryczne na nasadce nie są czyste.

    Upewnij się, że nasadka została zamocowana prawidłowo. W razie potrzeby oczyścić styki elektryczne na nasadce. Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj użyć innej nasadki.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.