0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jakiego rodzaju problemy rozwiąże aktualizacja oprogramowania?

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    Jak sprawdzić bieżącą wersję oprogramowania zainstalowanego na moim odbiorniku TV set?

    1. Naciśnij przycisk 'MENU' na pilocie, aby uzyskać dostęp do menu.
    2. Wybierz MENU TV i naciśnij prawy przycisk kierunkowy.
    3. Naciśnij dolny klawisz kierunkowy kursora, aby przejść do opcji AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA, a następnie prawy przycisk kierunkowy.
    4. Wybierz opcję BIEŻĄCĄ WERSJA OPROGRAMOWANIA, aby uzyskać informacje o wersji oprogramowania zainstalowanej obecnie w Twoim odbiorniku TV.
    5. Jeżeli wersja oprogramowania zainstalowanego w odbiorniku TV jest niższa niż dostępna na stronie internetowej, wymagana jest aktualizacja.

    Aby zaktualizować oprogramowanie, podążaj za wskazówkami w instrukcji obsługi lub pliku Readme oprogramowania aktualizacyjnego.

    Skąd mam wziąć najnowsze oprogramowanie do mojego odbiornika TV?

    • Najnowszą wersję oprogramowania aktualizacyjnego firmware dla odbiornika TV wraz z tekstowymi plikami readme znajdziesz na stronie wsparcia firmy Philips. Zajrzyj do zakładki OPROGRAMOWANIE, sekcja STEROWNIKI.

    Najnowsze oprogramowanie rozwiąże następujące problemy:

    • Pozwoli na korzystanie z 8-dniowego informatora EPG w Hiszpanii
    • Rozwiąże problemy z dźwiękiem i/lub hałas słyszalny w przypadku połączeń SPDIF z niektórymi zestawami kina domowego
    • Naprawi losowe straty sygnału na 1-2 sekundy podczas wyświetlania cyfrowych kanalów HD lub materialów wideo w formacie 1080i za pośrednictwem złącza HDMI
    • Tryb “Redukcji obrazów pobocznych MPEG” ustawiony jako WYŁ. w trybie AV
    • Niemożność zainstalowania kanalów analogowych o częstotliwości powyżej 800 MHz
    • Niemożność wyświetlenia płatnych kanalów/usług z klasyfikacją rodzicielską dostawcy usługi LA7
    • Brakujące kanały cyfrowe po instalacji kanalów i/lub strata sygnału po zmianie kanału przez odbiornik TV. (Obowiązuje jedynie w przypadku Hiszpanii)
    • Odbiornik TV nie reaguje na pilota albo przyciski odbiornika po przełączeniu go z trybu gotowości w trybu czuwania następnego dnia (Obowiązuje dla krajów z transmisją wyłącznie analogową)
    • Brak dźwięku w przypadku kanalów TV oglądanych za pomocą urządzenia Humax STB podłączonego za pomocą łącza HDMI
    • Raz na jakiś czas wyświetla się tylko połowa strony telegazety
    • Wcześniej zachowane kanały cyfrowe były usuwane po przeprowadzeniu aktualizacji oprogramowania odbiornika TV
    • Przy wyłączonej opcji dynamicznego konstrastu na ekranie widoczne były róznice kontrastu, kiedy następowała gwałtowna zmiana poziomu jasności
    • Zwiększenie standardowego poziomu tonów niskich
    • W Norwegii, podczas instalowania programów TV w trybie antenowym, kanały szwedzkie ustawiały się przed norweskimi na liście kanalów
    • Nie można było zmienić klasyfikacji rodzicielskiej w odbiorniku TV dla kanalów/usług z “YouSee” w Danii
    • Kanały analogowe były zbyt głośne podczas przełączania z kanału cyfrowego na analogowy
    • Przycisk OPTION, który służył do powiększania strony telegazety, zastąpiono przyciskiem formatu obrazu
    • Wprowadzenie DVB-C dla Szwecji i Danii
    • Nie zaplanowe programy TV pojawiające się w EPG (Elektronicznym Informatorze Programowym)
    • Podczas maualnego instalowania kanalów kablowych zachowywany był tylko jeden kanał
    • W przypadku kanalów cyfrowych i zmiany z języka angielskiego na francuski, nie zmieniał się dźwięk
    • Na ekranie wyświetlał się komunikat"Brak dostępnego programu” w przypadku płatnych kanalów/usług
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie przy przełączaniu pomiędzy płatnymi kanałami/usługami
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie podczas instalacji w trybie pierwszego uruchomienia
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie podczas przeglądania listy utworów przeglądarka zawartości
    • Niepotrzebne znaki widoczne na ekranie EPG (Elektronicznego Informatora Programowego)
    • Zdekodowane kanały niewidoczne przy użyciu dekodera Canal+ we Francji w przypadku klientów, którzy wcześniej używali oprogramowania w wersji 64.40.0
    • Odbiornik TV nie rozpoznawał karty Niagra CAM dostępnej w Szwajcarii
    • Odbiornik TV uruchamiał ponownie automatyczną instalację po ukończeniu automatycznej instalacji bez połączenia antenowego
    • Obraz był rozciągnięty w pionie na kanałach DVB-T
    • Kanały DVBT oglądane przy użyciu kabla Bitche we Francji nie dawały się zachować
    • Po zainstalowaniu kanalów, brakowało kanału 1 DVB-T w Brandenburgii, Niemcy
    • Po włączeniu odbiornika TV nie uruchamiał się pasek Light guide z opcjami ‘On Timer’
    • Nawet przy WYŁĄCZONYCH funkcjach ‘aktywnej kontroli’, ‘czujnika swiatla’ i ‘dynamicznego kontrastu’ widoczne były róznice kontrastu i jasności
    • Znikał obraz i dźwięk z wejść HDMI, kiedy rozdzielczość wideo urządzenia zewnętrznego zmieniano z 1080p na 480p
    • Nieaktywne ustawienie odcienia koloru dla sygnału innego niż NTSC. Należało je uaktywnić dla sygnału NTSC
    • Zaklócenia/utrata obrazu HDMI po zmianie formatu w niektórych odtwarzaczach DVD
    • Usunięto efekty poboczne występujące przy wyłączonej funkcji Aktywnej Kontroli
    • Rozwiązano problem z róznica w percepcji obrazu, kiedy użytkownik dokonywał zmian w ustawieniach obrazu i normalnym wyświetlaniu
    • Występowały nagle zmiany kontrastu na ekranie, kiedy zmieniały się warunki oświetleniowe w pomieszczeniu lub poziom jasności obrazu przy WŁĄCZONYM czujniku światła
    • Rozwiązano problem z linią pionową w trybie dzielonego ekranu MHEG
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.