1
Produkty

NOWOŚĆ

Series 2200 Automatyczny ekspres do kawy

2 rodzaje kaw, Klasyczny spieniacz do mleka, Jasnoszary, Ekran dotykowy EP2224/10

Rozwiązywanie problemów

Wskaźnik ostrzegawczy ekspresu Philips nie przestaje świecić

Jeśli wskaźnik ostrzegawczy ekspresu do kawy Philips świeci, a urządzenie nie wyłącza się, zapoznaj się z poniższymi ilustracjami, aby rozwiązać ten problem.

1. Wskaźnik „Pusty zbiornik wody” świeci

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że zbiornik wody jest prawie pusty lub nie jest prawidłowo ustawiony.

Aby rozwiązać ten problem, wyjmij zbiornik i napełnij go wodą do wskaźnika „MAX”. Upewnij się, że zbiornik wody jest przesunięty wystarczająco daleko w głąb urządzenia, wówczas wskaźnik zgaśnie.

2. Wskaźnik „Opróżnij pojemnik na fusy” świeci

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że pojemnik na fusy jest pełny i należy go opróżnić.

Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że urządzenie jest WŁĄCZONE podczas opróżniania pojemnika na fusy. Wyjmij tackę ociekową i opróżnij pojemnik na fusy kawowe. Umieść go z powrotem w urządzeniu.

3. Wskaźnik alarmu świeci

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że pojemnik na fusy/tacka ociekowa nie jest ustawiony/-a prawidłowo lub że klapka serwisowa jest otwarta.

Aby rozwiązać ten problem, ponownie włóż do urządzenia pojemnik na fusy oraz tackę ociekową i upewnij się, że znajdują się w prawidłowej pozycji. Wyjmij zbiornik wody i sprawdź, czy klapka serwisowa jest zamknięta.

4. Wskaźnik alarmu miga

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że blok zaparzający nie jest ustawiony prawidłowo lub jest zablokowany.

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

  1. Całkowicie wyłącz urządzenie.
  2. Wyjmij zbiornik wody i otwórz klapkę serwisową.
  3. Wyjmij blok zaparzający, a następnie opłucz go pod bieżącą wodą. Umieść go z powrotem w urządzeniu, aż zatrzaśnie się we właściwej pozycji.
  4. Zamknij klapkę serwisową i umieść zbiornik wody z powrotem w urządzeniu.
  5. Włącz urządzenie.

Uwaga: Znalezienie suchej zmielonej kawy w pojemniku na fusy, oznacza, że blok zaparzający był przepełniony i została ona usunięta. Podczas korzystania ze zmielonej kawy, użyj jednej pełnej łyżeczki zmielonej kawy i usuń jej nadmiar z góry.

5. Wskaźnik alarmu świeci się, a wskaźnik uruchomienia miga

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że powietrze dostało się do wnętrza urządzenia. Aby usunąć powietrze z urządzenia, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Nalej wody do zbiornika
  2. Podstaw filiżankę pod klasyczny spieniacz do mleka i naciśnij migający przycisk start/stop. Pamiętaj, że ekspres zacznie dozować gorącą wodę, aby usunąć powietrze uwięzione w urządzeniu.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, wykonaj poniższe czynności:

  1. Wyłącz urządzenie.
  2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean (jeśli się w nim znajduje).
  3. Napełnij go świeżą wodą i umieść z powrotem w urządzeniu.
  4. Ponownie włącz urządzenie i poczekaj, aż się nagrzeje.
  5. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.
  6. Jeśli problem został rozwiązany, włóż filtr AquaClean z powrotem do zbiornika wody i ponownie nalej 2-3 filiżanki gorącej wody.

6. Wskaźnik filtra AquaClean miga

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że filtr wody AquaClean powinien zostać umieszczony w zbiorniku wody/wymieniony i aktywowany.

Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące instalowania i aktywacji filtra AquaClean, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.

7. Wskaźnik usuwania kamienia miga powoli

Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że należy usunąć kamień z urządzenia.

Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące odkamieniania urządzenia, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.

8. Wszystkie ikony ostrzegawcze migają

Jeśli wszystkie wskaźniki ostrzegawcze migają, oznacza to, że należy zresetować urządzenie. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

  1. Wyłącz urządzenie i wyjmij jego wtyczkę z gniazdka elektrycznego.
  2. Wyjmij filtr wody AquaClean ze zbiornika wody (jeśli się w nim znajduje).
  3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
  4. Otwórz pokrywkę komory na zmieloną kawę i sprawdź, czy nie jest zatkana. Jeśli stwierdzisz, że jest zatkana zmieloną kawą, wyczyść i odblokuj ją za pomocą uchwytu łyżki.
  5. Włóż wtyczkę zasilania z powrotem do gniazdka elektrycznego i włącz urządzenie.
  6. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

Uwaga: jeśli wskaźniki nadal migają, oznacza to, że urządzenie może być przegrzane. Wyłącz urządzenie, odczekaj ok. 30 minut i ponownie je włącz. Jeśli wskaźniki nie przestaną migać, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: EP2224/10 , EP1220/00 , EP2220/10 , EP2221/40 , EP2224/40 , EP2230/10 , EP2231/40 , EP2235/40 , EP3221/40 , EP3241/50 , EP3243/50 , EP3243/70 , EP3246/70 , EP3249/70 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!