Czy mogę korzystać z funkcji SkinAI aplikacji Philips Lumea na wielu urządzeniach mobilnych?
Opublikowano dnia 18 października 2024 r.
Tak, możesz korzystać z funkcji SkinAI na wielu urządzeniach mobilnych. Załóżmy, że masz nowe urządzenie mobilne. Ponownie zainstaluj aplikację Lumea i zaloguj się do swojego konta MyPhilips. Funkcje SkinAI będą nadal odblokowane i dostępne.
Urządzenia Lumea 9900 można jednak używać tylko do odblokowywania funkcji SkinAI na jednym koncie MyPhilips.
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.