• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Kamera elektronicznej niani Philips Avent nie działa

    Opublikowano dnia 2020-02-10

    Może się zdarzyć, że na ekranie elektronicznej niani Philips Avent nie są wyświetlane obrazy wideo. Nie zawsze oznacza to, że kamera jest uszkodzona. Sprawdź możliwe przyczyny oraz rozwiązania i wypróbuj je, aby rozwiązać problem samodzielnie.

    Odbiornik znajduje się w trybie audio, vox lub eco

    Elektroniczna niania Philips Avent jest wyposażona w różne tryby. Naciśnij przycisk trybu z boku odbiornika, aby wybrać opcję wideo. Dostępne tryby to:

    • tryb wideo: obraz i dźwięk są zawsze włączone
    • tryb audio: dźwięk jest zawsze włączony, ale obraz jest nieaktywny
    • tryb vox: obraz i dźwięk wyłączą się automatycznie, jeśli urządzenie nie wykryje żadnego dźwięku przez 20 sekund.
    • tryb eco: obraz, dźwięk oraz transmisje wyłączą się automatycznie, jeśli urządzenie nie wykryje żadnego dźwięku przez 20 sekund.

    Wystąpił błąd oprogramowania

    Możesz zresetować odbiornik elektronicznej niani Philips Avent poprzez jednoczesne naciśnięcie przycisku zasilania i przycisku nawigacji w dół przez jedną sekundę. Odbiornik wyłączy się automatycznie po 1 sekundzie. Aby włączyć elektroniczną nianię Philips Avent, naciśnij ponownie przycisk zasilania.

    Nie rozwiązało to problemu? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    How to reset philips avent video baby monitor
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.