PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Kamera elektronicznej niani Philips Avent nie działa

    Opublikowano dnia 01 August 2023

    Może się zdarzyć, że na ekranie elektronicznej niani Philips Avent nie są wyświetlane obrazy wideo. Nie zawsze oznacza to, że kamera jest uszkodzona. Sprawdź możliwe przyczyny oraz rozwiązania i wypróbuj je, aby rozwiązać problem samodzielnie.

    Elektroniczna niania Philips Avent jest wyposażona w różne tryby. Naciśnij przycisk trybu z boku odbiornika, aby wybrać opcję wideo. Dostępne tryby to:

    • tryb wideo: obraz i dźwięk są zawsze włączone
    • tryb audio: dźwięk jest zawsze włączony, ale obraz jest nieaktywny
    • tryb vox: obraz i dźwięk wyłączą się automatycznie, jeśli urządzenie nie wykryje żadnego dźwięku przez 20 sekund.
    • tryb eco: obraz, dźwięk oraz transmisje wyłączą się automatycznie, jeśli urządzenie nie wykryje żadnego dźwięku przez 20 sekund.

    Możesz zresetować odbiornik elektronicznej niani Philips Avent poprzez jednoczesne naciśnięcie przycisku zasilania i przycisku nawigacji w dół przez jedną sekundę. Odbiornik wyłączy się automatycznie po 1 sekundzie. Aby włączyć elektroniczną nianię Philips Avent, naciśnij ponownie przycisk zasilania.

    Nie rozwiązało to problemu? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    How to reset philips avent video baby monitor
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.