• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Szczoteczka do zębów Sonicare wyłącza się samoczynnie

    Jeśli szczoteczka Philips Sonicare wyłącza się lub przestaje wibrować samoczynnie, spróbuj rozwiązać ten problem, korzystając z poniższych porad. 
     

    Sprawdź wybrany tryb szczotkowania

    Szczoteczka może być wyposażona w różne tryby i ustawienia. Po wybraniu trybu, szczoteczka działa przez określony czas, a następnie wyłącza się automatycznie.
    Oto przegląd możliwych trybów i ich czasów trwania:

    Czyszczenie = 2 minuty
    Wybielanie = 2 minuty 30 sekund
    Polerowanie = 1 minuta
    Gum Care = 3 minuty
    Delikatny = 2 minuty
    Gum health = 3 minuty 20 sekund
    Tongue care= 20 sekund


     

    Zmiany wibracji podczas szczotkowania

    Czy wibracje szczoteczki zmieniają się na chwilę podczas szczotkowania, ale szczoteczka nadal wibruje? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, problem może dotyczyć zegara lub czujnika nacisku.  
    Te funkcje wskazują poprzez krótką zmianę wibracji, kiedy należy przejść do następnej części zębów. Zmiany te są normalne. Szczoteczka wyłączy się automatycznie po zakończeniu sesji szczotkowania.
     

    Usterka

    Jeśli szczoteczka wyłącza się przed zakończeniem cyklu szczotkowania, może to oznaczać, że urządzenie nie działa prawidłowo. W takim przypadku skontaktuj się z nami w celu naprawy lub wymiany szczoteczki. 
     

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.