PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie do masażu skóry głowy firmy Philips nie działa

    Opublikowano dnia 2018-07-30

    Jeśli urządzenie do masażu skóry głowy firmy Philips nie działa, zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem.

    Możliwe, że w urządzeniu do masażu skóry głowy wyczerpały się baterie. W takim przypadku wymień baterie na dwie baterie alkaliczne AA (LR6). Nie należy używać akumulatorów litowo-jonowych AA w tym produkcie.

    Aby wymienić baterie w urządzeniu do masażu skóry głowy firmy Philips, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

    1. Trzymając urządzenie w rękach, naciśnij przycisk zwalniający umieszczony na jego spodzie, aby podnieść pokrywę.

    2. Umieść baterie w komorze baterii. Upewnij się, że baterie są włożone w prawidłowy sposób, zgodnie z oznaczeniami + i - wewnątrz urządzenia.

    3. Załóż pokrywę komory baterii. Jeśli pokrywa została zamknięta poprawnie, usłyszysz kliknięcie.

    Teraz spróbuj ponownie włączyć urządzenie.

    Wymiana baterii w urządzeniu do masażu skóry głowy firmy Philips
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.