PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jak ponownie połączyć urządzenie Samsung z aplikacją Sonicare?

    Opublikowano dnia 31 March 2024

    Ze względu na problem techniczny w systemie operacyjnym niektórych urządzeń firmy Samsung (S9, S10, S20, Note 10, Note 20 i A70) mogą wystąpić problemy z łącznością Bluetooth podczas łączenia szczoteczek do zębów ExpertClean (modele połączone) i DiamondClean 9000 z aplikacją Sonicare. 

    Wykonaj następujące czynności, aby połączyć szczoteczkę Philips Sonicare z aplikacją Sonicare:

    1. Jeśli aplikacja Sonicare jest uruchomiona, zamknij ją.
    2. Otwórz Ustawienia na urządzeniu przenośnym i dotknij opcji Połączenia lub przejdź do paska stanu, przesuwając palcem w dół z górnej części ekranu głównego.
    3. Wyłącz Wi-Fi.
    4. Włącz i wyłącz tryb samolotowy, upewniając się, że funkcja Bluetooth wyłącza się po włączeniu trybu samolotowego. Po ponownym wyłączeniu trybu samolotowego upewnij się, że funkcja Bluetooth jest włączona, a Wi-Fi pozostaje wyłączone (jak pokazano poniżej).
    5. Otwórz aplikację i włącz szczoteczkę do zębów. Szczoteczka do zębów powinna połączyć się z aplikacją.
    6. Po zakończeniu szczotkowania w razie potrzeby ponownie włącz Wi-Fi. 

    Uwaga: tę czynność należy wykonać za każdym razem, gdy chcesz połączyć się z aplikacją Sonicare. 

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Jeśli nie, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.