Ze względu na problem techniczny w systemie operacyjnym niektórych urządzeń firmy Samsung (S9, S10, S20, Note 10, Note 20 i A70) mogą wystąpić problemy z łącznością Bluetooth podczas łączenia szczoteczek do zębów ExpertClean (modele połączone) i DiamondClean 9000 z aplikacją Sonicare.
Wykonaj następujące czynności, aby połączyć szczoteczkę Philips Sonicare z aplikacją Sonicare:
- Jeśli aplikacja Sonicare jest uruchomiona, zamknij ją.
- Otwórz Ustawienia na urządzeniu przenośnym i dotknij opcji Połączenia lub przejdź do paska stanu, przesuwając palcem w dół z górnej części ekranu głównego.
- Wyłącz Wi-Fi.
- Włącz i wyłącz tryb samolotowy, upewniając się, że funkcja Bluetooth wyłącza się po włączeniu trybu samolotowego. Po ponownym wyłączeniu trybu samolotowego upewnij się, że funkcja Bluetooth jest włączona, a Wi-Fi pozostaje wyłączone (jak pokazano poniżej).
- Otwórz aplikację i włącz szczoteczkę do zębów. Szczoteczka do zębów powinna połączyć się z aplikacją.
- Po zakończeniu szczotkowania w razie potrzeby ponownie włącz Wi-Fi.
Uwaga: tę czynność należy wykonać za każdym razem, gdy chcesz połączyć się z aplikacją Sonicare.
Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Jeśli nie, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.