• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips Sonicare Power Flosser nie wytwarza strumienia wody

    Opublikowano dnia 2021-12-21
    Jeśli woda nie wydostaje się, a silnik jest włączony, spróbuj wykonać jedną z poniższych czynności lub wszystkie z nich: 
    • Skieruj nasadkę do zlewu, upewniając się, że rączka znajduje się poniżej dna zbiornika. Przesuń przełącznik pauzy w położenie „włączony” (do góry). Ustaw pokrętło intensywności na 10. Przejdź do następnego kroku, jeśli woda nie zacznie wypływać w ciągu 30 sekund. 
    • Podnieś zbiornik i umieść go z powrotem w podstawie. 
      Naciśnij górną część zbiornika, aby zapewnić jego prawidłowe umieszczenie.
    • Zdejmij nasadkę z uchwytu i opłucz ją pod ciepłą wodą.
    • Aby upewnić się, że nasadka nie jest zatkana, postępuj zgodnie z instrukcją czyszczenia nasadki (Namocz nasadkę w wodzie z białym octem w proporcjach 2:1. Opłucz pod ciepłą wodą). 
    • Delikatnie rozciągnij przewód, aby upewnić się, że nie jest zagięty. 

    Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowej pomocy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.