PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Brak danych SenseIQ

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli nie otrzymujesz żadnych danych SenseIQ, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
    • Sprawdź, czy funkcja SenseIQ została aktywowana i włączona. Najpierw należy pobrać aplikację Philips AVENT Baby Monitor+ na smartfon. Następnie aktywuj lub włącz funkcję SenseIQ w menu odbiornika lub aplikacji.
    • Sprawdź, czy nadajnik jest prawidłowo ustawiony za pomocą uchwytu 2 w 1. Upewnij się, że wszystko jest dobrze zamontowane i ustawione, aby dziecko było dobrze widoczne. Użyj wzorzystego kocyka i zapewnij dobry kontrast między kocykiem/śpiworkiem a pokryciem materaca.
    • Jeśli nie używasz uchwytu 2 w 1, upewnij się, że nadajnik nie znajduje się zbyt daleko od dziecka. Jeśli znajduje się zbyt daleko, kamera nadajnika nie może wychwycić drobnych ruchów klatki piersiowej dziecka w górę i w dół oraz wykryć częstości oddechów.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.