Jeśli nie otrzymujesz żadnych danych SenseIQ, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
- Sprawdź, czy funkcja SenseIQ została aktywowana i włączona. Najpierw należy pobrać aplikację Philips AVENT Baby Monitor+ na smartfon. Następnie aktywuj lub włącz funkcję SenseIQ w menu odbiornika lub aplikacji.
- Sprawdź, czy nadajnik jest prawidłowo ustawiony za pomocą uchwytu 2 w 1. Upewnij się, że wszystko jest dobrze zamontowane i ustawione, aby dziecko było dobrze widoczne. Użyj wzorzystego kocyka i zapewnij dobry kontrast między kocykiem/śpiworkiem a pokryciem materaca.
- Jeśli nie używasz uchwytu 2 w 1, upewnij się, że nadajnik nie znajduje się zbyt daleko od dziecka. Jeśli znajduje się zbyt daleko, kamera nadajnika nie może wychwycić drobnych ruchów klatki piersiowej dziecka w górę i w dół oraz wykryć częstości oddechów.