PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moja nowa golarka Philips Head Pro się nie włącza

    Opublikowano dnia 26 sierpnia 2025 r.

    Jeśli niedawno zakupiono golarkę Philips Head Pro i urządzenie nie włącza się po wyjęciu z opakowania, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

    Zanim golarka Head Pro opuści fabrykę, przełączamy ją w stan hibernacji. Stan ten zapobiega przypadkowemu włączeniu urządzenia podczas pakowania lub transportu.

    Aby „wybudzić” urządzenie, podłącz je do gniazdka elektrycznego i ładuj przez co najmniej 5 minut. Dzięki temu trymer lub golarka opuści stan hibernacji i będzie można z niej korzystać. 

    Chociaż zalecamy pełne naładowanie urządzenia (szczegółowe informacje na temat czasu ładowania znajdują się w instrukcji obsługi), ładowanie urządzenia przez co najmniej 5 minut jest zazwyczaj wystarczające do opuszczenia stanu hibernacji.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.