1
Sklep online

Zmieniamy się dla Ciebie.

Nasz sklep jest obecnie w przebudowie. Wkrótce zaprezentujemy Ci go w nowej, ulepszonej odsłonie.

Jeżeli chcesz zrealizować voucher otrzymany od nas po rejestracji urządzenia, nie martw się -będzie on również ważny jak tylko uruchomimy sklep. Ważność vouchera przedłużymy o okres przerwy,a o uruchomieniu sklepu powiadomimy Cię w wiadomości e-mail.

Zapisz się do naszego newslettera, aby w pierwszej kolejności dowiedzieć się o otwarciu naszego nowego sklepu. Dodatkowo, otrzymasz od nas 10% rabatu na pierwsze zakupy!

Dziękujemy za zamówienie subskrypcji biuletynu!

Przepraszamy, nie udało się zamówić subskrypcji biuletynu. Spróbuj ponownie później.

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań związanych z przebudową naszego sklepu, wraz
z odpowiedziami na nie. Jeśli nie znajdujesz wśród nich odpowiedzi na swoje pytanie - zachęcamy do kontaktu z nami pod wskazany poniżej numer telefonu.
 

Rozwiń listę

Czy można zalogować się do „Mojego Konta” w sklepie online Philips?

Niestety w trakcie przerwy technicznej nie ma możliwości zalogowania się do swojego konta. Dostęp do kont Użytkowników zostanie udostępniony po zakończeniu prac modernizacyjnych.

 

Czy z mojego konta zniknie historia zamówień?

Nie, po zakończeniu prac modernizacyjnych pełna historia zamówień będzie dostępna na każdym z kont.

 

Jak uzyskać fakturę w trakcie przerwy technicznej?

Przypominamy, iż faktura została przesłana do Ciebie mailem, na wskazany podczas zakupu adres. Zachęcamy do przejrzenia historii korespondencji. Fakturę można uzyskać również kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Jak zmieni się sklep Philips Online?

Najbardziej widoczną zmianą dla klientów będzie menu i sposób nawigacji po sklepie – pracujemy nad tym, aby te elementy były bardziej intuicyjne.

Główne zmiany i prace modernizacyjne dotyczą części technicznej, a więc obszarów niewidocznych dla klienta końcowego.

 

Czy w trakcie przerwy technicznej mogę zarejestrować produkt na platformie Mój Philips (MyPhilips)?

Tak, rejestracja będzie możliwa w czasie trwania przerwy technicznej. Przypominamy jednak, iż przesłany voucher (w przypadku promocji uwzględniających przesłanie kodu promocyjnego) będzie można zrealizować dopiero po zakończeniu prac modernizacyjnych w sklepie.

 

Kiedy znów będzie można skorzystać ze sklepu?

Planowana data ponownego uruchomienia sklepu przypada na pierwszą połowę września, ale może ona ulec zmianie. Jeśli chcesz - o przywróceniu funkcjonowania sklepu poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza dostępnego na tej stronie.

 

Czy mogę wykorzystać swój voucher rabatowy podczas trwania przerwy technicznej?

W trakcie przerwy technicznej nie ma możliwości dokonywania zakupów, a co za tym idzie również wykorzystania vouchera.

Vouchery zachowują jednak swoją ważność zgodnie z regulaminami promocji, a więc jeśli czas trwania promocji jest dłuższy niż przerwa techniczna w działaniu sklepu, wówczas po zakończeniu prac modernizacyjnych voucher będzie mógł być wykorzystany.

W przypadku, gdy przerwa techniczna uniemożliwi skorzystanie z vouchera, a data jego ważności wygaśnie przed ponownym włączeniem sklepu ważność takich voucherów zostanie przedłużona o ilość dni odpowiadającej długości przerwy technicznej.

Kontakt

Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 203 03 34 (połączenia z telefonu zgodnie z taryfą operatora, od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 - 17:00).

Wsparcie techniczne

Pozostajemy do Twoich usług. Znajdź instrukcje obsługi, odpowiedzi na często zadawane pytania i aktualizacje oprogramowania do produktów.

Odwiedź naszą stronę "Wsparcia Konsumenta".