0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Co oznaczają wskaźniki lub kody błędów w oczyszczaczu powietrza Philips?

    Opublikowano dnia 23 marca 2023 r.
    Aby dowiedzieć się, co oznaczają wskaźniki lub kody błędów oczyszczacza powietrza Philips, zapoznaj się z poniższym artykułem.

    Kod F0 lub FO

    Gdy na oczyszczaczu powietrza Philips pojawi się F0 lub FO, wyczyść filtr wstępny i zresetuj czas czyszczenia. Poniżej dowiesz się, jak zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego dla danego modelu:

    AC121x, AC138x
    Po wyczyszczeniu filtra wstępnego dotknij i przytrzymaj przycisk blokady rodzicielskiej przez trzy sekundy, aby zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego.

    AC272x, AC382x, AC492x
    Po wyczyszczeniu filtra wstępnego lub odkamienieniu wkładu nawilżającego dotknij i przytrzymaj przycisk zegara/resetowania przez trzy sekundy, aby zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego lub wkładu.

    AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
    Po wyczyszczeniu filtra wstępnego dotknij i przytrzymaj przycisk resetowania przez trzy sekundy, aby zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego.

    Jeśli po wyczyszczeniu i zresetowaniu czasu czyszczenia filtra wstępnego nadal wyświetlany jest komunikat F0 (FO), skontaktuj się z nami pod adresem philips.com/contact , aby uzyskać dalszą pomoc.

    przyciski i ikony

    Inne kody błędów i wskaźniki

    W zależności od posiadanego modelu oczyszczacza powietrza Philips wyświetlane są następujące kody błędów lub wskaźniki:
     

    • Kod A: Tryb Auto.

    • Kod C: Tryb usuwania gazów (tylko modele AC3254 i AC3256).

    • Kod L: Włączona blokada rodzicielska.

    • Kod UL: Wyłączona blokada rodzicielska.

    • Kod AO lub A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Wymień filtr NanoProtect HEPA i zresetuj okres eksploatacji filtra zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.

    • Kod CO lub C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Wymień filtr NanoProtect AC i zresetuj okres eksploatacji filtra zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.

    • Kod SL: Tryb snu.

    • Kod 1h: Tryb zegara.

    • Kod t: Tryb turbo.

    • Kod L1, L2, L3, L4: Poziom gazu.

    • Wskaźnik “-”: Funkcja przyciemniania jest włączona.

    • Kod błędu Er: Czujnik Halla nie działa prawidłowo. Zdejmij panel przedni, a następnie załóż go ponownie. Jeśli kod błędu „Er” nadal będzie wyświetlany, zalecamy skontaktowanie się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.

    • Kod błędu E1, E2, E3, E4: Urządzenie działa wadliwie. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy. 

    • Kod błędu E6: Kod E6 wskazuje, że w urządzeniu uruchomiona jest ochrona przed przegrzaniem. Odłącz urządzenie, sprawdź czy opakowanie filtra zostało usunięte i czy wlot lub wylot powietrza jest zablokowany. Odczekaj jedną minutę, a następnie ponownie podłącz urządzenie i włącz je.  Jeśli „E6” nadal występuje, grzejnik ma inne usterki. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy. (Tylko modele AMF870 i AMF872)


    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiązały problemu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem strony philips.com/contact w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.