1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 30 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    AC5659/10  Oczyszczacz powietrza
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Oczyszczacz powietrza

    AC5659/10

    Nie mogę podłączyć oczyszczacza powietrza po sparowaniu

    Jeśli nie możesz podłączyć oczyszczacza powietrza Philips po pomyślnym sparowaniu, może to być spowodowane różnymi przyczynami. Tutaj dowiedz się, jak rozwiązać ten problem.

    Zainstalowana jest stara wersja inteligentnej aplikacji

    Upewnij się, że zainstalowana jest najnowsza wersja inteligentnej aplikacji.

    Smartfon i oczyszczacza powietrza korzystają z różnych sieci

    Upewnij się, że oczyszczacz powietrza i smartfon są połączone z tą samą siecią.

    Parowanie nie powiodło się

    Usuń aktualnie sparowane urządzenie i spróbuj ponownie je sparować.

    Sieć jest niestabilna

    Upewnij się, że sieć jest stabilna.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: AC5659/10 , AC2889/10 .

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Chętnie pomożemy Ci osobiście

    • Zadzwoń do nas

      Zadzwoń do nas
      Od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00
      Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy