Sytuacja
Telewizor wyświetla monit o podanie czterocyfrowego kodu PIN w jednej z następujących sytuacji:
● podczas ponownej instalacji kanałów
● podczas zmiany ustawień w menu telewizora
● po wybraniu aplikacji lub kanału telewizyjnego
Article Published Date : 2017-09-22
Sytuacja
Telewizor wyświetla monit o podanie czterocyfrowego kodu PIN w jednej z następujących sytuacji:
● podczas ponownej instalacji kanałów
● podczas zmiany ustawień w menu telewizora
● po wybraniu aplikacji lub kanału telewizyjnego
Kod PIN jest wymagany do uzyskania dostępu do niektórych funkcji i ustawień telewizora, gdy włączona jest funkcja zabezpieczeń rodzicielskich.
Wykonaj następujące czynności:
● Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz:
Ustawienia > [Blokada rodzicielska] (Child lock) > [Zabezpieczenia rodzicielskie] (Parental Rating)
lub
Naciśnij przycisk „Ustawienia” (Settings) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz:
[Wszystkie ustawienia] (All settings) > [Blokada rodzicielska] (Child lock) > [Zabezpieczenia rodzicielskie] (Parental Rating)
W opcji Zabezpieczenia rodzicielskie można wybrać ustawienie Brak, jeśli żadna blokada rodzicielska nie jest potrzebna.
Ponadto niektóre kanały (dla dorosłych) są zablokowane przez usługodawcę domyślnie (zgodnie z wymaganiami certyfikatu M7 z 2017 r.). Dostęp do tych kanałów można uzyskać wyłącznie po wprowadzeniu wybranego kodu PIN (podczas instalacji) lub kodu „8888”. Tej blokady kanału nie można usunąć ani wyłączyć
Wykonaj następujące czynności:
● Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz:
Ustawienia > [Blokada rodzicielska] (Child lock) > [Zmień kod / Ustaw kod] (Change code / Set code)
lub
Naciśnij przycisk „Ustawienia” (Settings) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz:
[Wszystkie ustawienia] (All settings) > [Blokada rodzicielska] (Child lock) > [Zmień kod / Ustaw kod] (Change code / Set code)
● Wprowadź stary kod, jeśli kod PIN był już wcześniej ustawiony.
● Wprowadź nowy kod.
● Ponownie wprowadź nowy kod, aby go potwierdzić.
Kod PIN zabezpieczenia rodzicielskiego został właśnie zmieniony na nowy.
● W tym samym menu wybierz opcję [Zabezpieczenie rodzicielskie] (Parental rating) > Brak. Na ekranie telewizora ponownie zostanie wyświetlony monit o podanie czterocyfrowego kodu PIN. Wprowadź nowy kod z poprzedniego kroku.
W przypadku utraty kodu PIN można wpisać kod „8888” w opcji [Zmień kod] (Change code) w celu wybrania nowego kodu.
Jeśli kod PIN nie może być zastąpiony kodem „8888”, należy ponownie przeprowadzić instalację telewizora, aby zresetować wszystkie wcześniej wybrane ustawienia.
Jak przeprowadzić ponowną instalację telewizora?
Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania, przewiń w dół i wybierz:
Ustawienia > [Ustawienia ogólne] (General settings) > [Zainstaluj ponownie telewizor] (Reinstall TV).
lub
Naciśnij przycisk „Ustawienia” (Settings) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz:
• [Wszystkie ustawienia] (All Settings) > [Ustawienia ogólne] (General settings) > [Zainstaluj ponownie telewizor] (Reinstall TV).
Uwaga: Na ogół telewizory firmy Philips są wyposażone tylko w jeden kod PIN (zabezpieczenie rodzicielskie). Jeśli zabezpieczenie rodzicielskie nie jest włączone, ale w telewizorze nadal wyświetlany jest monit o wprowadzenie kodu PIN, ten kod PIN może być:
● kodem PIN do modułu CAM
● kodem PIN do urządzenia zewnętrznego
Te kody PIN nie dotyczą telewizora. Skontaktuj się z dostawcą usług telewizyjnych, aby uzyskać dodatkową pomoc.