0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Woda wycieka z podstawy stojącego steamera do ubrań firmy Philips

    Opublikowano dnia 03 April 2023
    Jeśli z podstawy stojącego steamera do ubrań firmy Philips wycieka woda, należy znaleźć możliwe przyczyny i rozwiązania.

    Zabezpiecz nasadkę zbiornika wody i pokrętło De-Calc

    Upewnij się, że nasadka zbiornika wody jest całkowicie zamknięta (przekręć pokrętło w prawo, aby je zablokować), a pokrętło De-Calc jest zabezpieczone, obracając je do pozycji zablokowania.

    Prawidłowo włóż zbiornik wody

    Upewnij się, że zbiornik wody jest prawidłowo umieszczony i że nasadka zbiornika wody jest wyrównana.

    Dysza parowa i/lub wąż pary pozostawione w niskim położeniu

    Jeśli dysza parowa i/lub wąż parowy pozostają w niskim położeniu przez długi czas (≥5 min), może dojść do wycieku wody. W takim przypadku należy unieść dyszę parową, aby wyprostować wąż pionowo. Umożliwia to uwolnienie ciśnienia wewnątrz zbiornika.

    Uwaga: Unikaj prasowania parowego w niskiej pozycji.

    Niski poziom wody w zbiorniku

    Jeśli poziom wody w zbiorniku jest niski, pozwoli to na wytworzenie ciśnienia wewnątrz. Wyjmij zbiornik wody i napełnij go co najmniej do połowy.


    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiązały problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.