0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Czy mogę korzystać z funkcji SkinAI aplikacji Philips Lumea na wielu urządzeniach mobilnych?

    Opublikowano dnia 4 maja 2023 r.
    Tak, możesz korzystać z funkcji SkinAI na wielu urządzeniach mobilnych. Załóżmy, że masz nowe urządzenie mobilne. Ponownie zainstaluj aplikację Lumea i zaloguj się do swojego konta MyPhilips. Funkcje SkinAI będą nadal odblokowane i dostępne. 

    Urządzenia Lumea 9900 można jednak używać tylko do odblokowywania funkcji SkinAI na jednym koncie MyPhilips.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.