Zbiornik czystej wody jest pusty
Napełnij zbiornik czystej wody (rysunek 1).
Zbiornik czystej wody nie jest prawidłowo podłączony
Upewnij się, że zbiornik czystej wody jest prawidłowo podłączony do urządzenia (rysunek 2).
Wkład jest zbyt suchy
W przypadku korzystania z suchego wkładu naniesienie wody na powierzchnię podłogi może zająć trochę czasu. Aby uzyskać optymalne rezultaty, przed użyciem zwilż wkład pod bieżącą wodą tkaniną do góry tak, aby był równomiernie mokry (rysunek 3). Nie wykręcaj go.
Wkład nie jest prawidłowo zamocowany
Mocno dociśnij nasadkę do plastikowych punktów połączeniowych wkładu, aby go zamocować (rysunek 4).
Nieprawidłowe ustawienie wilgotności
W celu naniesienia większej ilości wody należy użyć ustawienia wilgotności 2 (dwie zapalone diody LED) (rysunek 5). Urządzenie zawsze domyślnie rozpoczyna pracę w ustawieniu 1.
Zatkany wkład
Upierz wkład w pralce (do 40°C), postępując zgodnie z instrukcjami na etykiecie. Jeśli problem nadal występuje, wymień wkład na nowy (modele XV1882 lub XV1883).