1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    DiamondClean Smart

    Philips Sonicare DiamondClean Smart — pomoc

     

    Potrzebujesz pomocy dotyczącej szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart? Tutaj znajdziesz odpowiedzi. Nasze przydatne filmy instruktażowe i sekcja często zadawanych pytań zapewnią instrukcje i odpowiedzi na powtarzające się pytania. A jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. W firmie Philips zawsze służymy pomocą. 

    DiamondClean Smart — sprytne sposoby używania
    5 kroków do zdrowego uśmiechu z Philips Sonicare
    Jak szczotkować zęby
    Jak szczotkować zęby z pomocą aplikacji Philips Sonicare
    Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare
    Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare
    Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart
    Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare
    Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia
    Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia w aplikacji Philips Sonicare
    Instrukcje oraz dokumentacja

    Jak połączyć szczoteczkę z aplikacją Philips Sonicare

    Połączenie szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare jest bardzo proste. Wystarczy pobrać aplikację Philips Sonicare i wykonać kilka przedstawionych czynności. Jeśli masz trudności z nawiązaniem połączenia Bluetooth, służymy pomocą. Kliknij poniższy przycisk, aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku.

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Szczoteczka Philips Sonicare DiamondClean Smart łączy się z aplikacją Philips Sonicare, aby umożliwić korzystanie ze wskazówek dotyczących szczotkowania. Wykonaj następujące czynności, aby skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare.

     

    1. Pobierz najnowszą wersję aplikacji Philips Sonicare z Apple App Store lub Google Play
    2. Włącz funkcję Bluetooth w smartfonie
    3. Otwórz aplikację Philips Sonicare
    4. Wykonaj czynności wyświetlane w aplikacji, aby skonfigurować konto Sonicare i połączyć szczoteczkę

    Czy udało się nawiązać połączenie Bluetooth?

    Tak. Mogę nawiązać połączenie

    Nie. Aplikacja Philips Sonicare nie może wykryć szczoteczki Philips Sonicare lub nawiązać z nią połączenia

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 2:
    Masz szczoteczkę DiamondClean Smart lub FlexCare Platinum Connected?

     

    Tylko szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected mogą się połączyć z aplikacją Sonicare. Szczoteczkę Philips Sonicare możesz rozpoznać po ikonach na uchwycie.

    Tak. Mam szczoteczkę Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją

    Nie. Nie mam szczoteczki z opcją łączenia z aplikacją

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 3:
    Mam szczoteczkę Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją, ale nie mogę nawiązać połączenia z aplikacją Philips Sonicare

     

    Włącz szczoteczkę, naciskając włącznik lub przycisk trybu. Powinny zaświecić się wskaźniki na uchwycie. Jeśli tak się nie stanie, ładuj szczoteczkę przez co najmniej 24 godziny i spróbuj ponownie.

     

    Trzymaj szczoteczkę Philips Sonicare z dala od innych urządzeń Bluetooth, ponieważ mogą one zakłócać połączenie Bluetooth pomiędzy szczoteczką Philips Sonicare i aplikacją Philips Sonicare.

    Spróbuj ponownie połączyć szczoteczkę z aplikacją Philips Sonicare. Czy udało się nawiązać połączenie?

    Tak. Mogę nawiązać połączenie

    Nie. Nie mogę połączyć szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 4:
    Moja szczoteczka Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją dobrze działa, ale nie mogę połączyć jej z aplikacją Philips Sonicare

     

    Przetestuj połączenie Bluetooth w smartfonie. Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth lub spróbuj nawiązać połączenie z innym urządzeniem Bluetooth. Jeśli to się uda, otwórz aplikację Philips Sonicare i ponownie spróbuj połączyć się ze szczoteczką Philips Sonicare DiamondClean Smart.

    Czy udało się nawiązać połączenie Bluetooth?

    Tak. Mogę nawiązać połączenie

    Nie. Nie mogę połączyć szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 5:
    Moja szczoteczka Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją oraz połączenie Bluetooth w smartfonie działają poprawnie, ale nie mogę połączyć szczoteczki z aplikacją Philips Sonicare

     

    Aplikacja Philips Sonicare jest zoptymalizowana dla systemu Android w wersji 4.4.2 i nowszych oraz systemu iOS 9.1 i nowszych. Upewnij się, że Twój system operacyjny spełnia te wymagania, a oprogramowanie smartfona jest aktualne. Jeśli nadal masz problemy z połączeniem, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z działem pomocy technicznej firmy Philips.

    Masz połączenie

     

    Zacznij doskonalić technikę szczotkowania dzięki aplikacji Philips Sonicare

    Poznaj
      szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart

    Zarejestruj

    Zamów subskrypcję biuletynu

    **No matching rule found. Please select another answer

    Powiązane akcesoria DiamondClean Smart

    Często zadawane pytania

    Masz pytanie?
    Służymy pomocą

    Zarejestruj się

    Chcesz być na bieżąco?

    Zarejestruj

    Zamów subskrypcję biuletynu

    Zarejestruj

    Zamów subskrypcję biuletynu