Potrzebujesz pomocy dotyczącej szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart? Tutaj znajdziesz odpowiedzi. Nasze przydatne filmy instruktażowe i sekcja często zadawanych pytań zapewnią instrukcje i odpowiedzi na powtarzające się pytania. A jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. W firmie Philips zawsze służymy pomocą.
5 kroków do zdrowego uśmiechu z Philips Sonicare
Jak szczotkować zęby z pomocą aplikacji Philips Sonicare
Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare
Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia w aplikacji Philips Sonicare
Połączenie szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare jest bardzo proste. Wystarczy pobrać aplikację Philips Sonicare i wykonać kilka przedstawionych czynności. Jeśli masz trudności z nawiązaniem połączenia Bluetooth, służymy pomocą. Kliknij poniższy przycisk, aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku.
Szczoteczka Philips Sonicare DiamondClean Smart łączy się z aplikacją Philips Sonicare, aby umożliwić korzystanie ze wskazówek dotyczących szczotkowania. Wykonaj następujące czynności, aby skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare.
Tylko szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected mogą się połączyć z aplikacją Sonicare. Szczoteczkę Philips Sonicare możesz rozpoznać po ikonach na uchwycie.
Włącz szczoteczkę, naciskając włącznik lub przycisk trybu. Powinny zaświecić się wskaźniki na uchwycie. Jeśli tak się nie stanie, ładuj szczoteczkę przez co najmniej 24 godziny i spróbuj ponownie. Trzymaj szczoteczkę Philips Sonicare z dala od innych urządzeń Bluetooth, ponieważ mogą one zakłócać połączenie Bluetooth pomiędzy szczoteczką Philips Sonicare i aplikacją Philips Sonicare.
Przetestuj połączenie Bluetooth w smartfonie. Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth lub spróbuj nawiązać połączenie z innym urządzeniem Bluetooth. Jeśli to się uda, otwórz aplikację Philips Sonicare i ponownie spróbuj połączyć się ze szczoteczką Philips Sonicare DiamondClean Smart.
Aplikacja Philips Sonicare jest zoptymalizowana dla systemu Android w wersji 4.4.2 i nowszych oraz systemu iOS 9.1 i nowszych. Upewnij się, że Twój system operacyjny spełnia te wymagania, a oprogramowanie smartfona jest aktualne. Jeśli nadal masz problemy z połączeniem, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue