0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Philips Sonicare DiamondClean Smart — pomoc

     

    Potrzebujesz pomocy dotyczącej szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart? Tutaj znajdziesz odpowiedzi. Nasze przydatne filmy instruktażowe i sekcja często zadawanych pytań zapewnią instrukcje i odpowiedzi na powtarzające się pytania. A jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. W firmie Philips zawsze służymy pomocą. 

    DiamondClean Smart — sprytne sposoby używania

    5 kroków do zdrowego uśmiechu z Philips Sonicare

    Jak szczotkować zęby

    Jak szczotkować zęby z pomocą aplikacji Philips Sonicare

    Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare

    Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare

    Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart

    Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare

    Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia

    Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia w aplikacji Philips Sonicare

    Instrukcje oraz dokumentacja

    Jak połączyć szczoteczkę z aplikacją Philips Sonicare

    Połączenie Bluetooth szczoteczki DiamondClean Smart

    Połączenie szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare jest bardzo proste. Wystarczy pobrać aplikację Philips Sonicare i wykonać kilka przedstawionych czynności. Jeśli masz trudności z nawiązaniem połączenia Bluetooth, służymy pomocą. Kliknij poniższy przycisk, aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku.

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Szczoteczka Philips Sonicare DiamondClean Smart łączy się z aplikacją Philips Sonicare, aby umożliwić korzystanie ze wskazówek dotyczących szczotkowania. Wykonaj następujące czynności, aby skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare.

     

    1. Pobierz najnowszą wersję aplikacji Philips Sonicare z Apple App Store lub Google Play
    2. Włącz funkcję Bluetooth w smartfonie
    3. Otwórz aplikację Philips Sonicare
    4. Wykonaj czynności wyświetlane w aplikacji, aby skonfigurować konto Sonicare i połączyć szczoteczkę

    Czy udało się nawiązać połączenie Bluetooth?

    Tak. Mogę nawiązać połączenie

    Nie. Aplikacja Philips Sonicare nie może wykryć szczoteczki Philips Sonicare lub nawiązać z nią połączenia

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 2:
    Masz szczoteczkę DiamondClean Smart lub FlexCare Platinum Connected?

     

    Tylko szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected mogą się połączyć z aplikacją Sonicare. Szczoteczkę Philips Sonicare możesz rozpoznać po ikonach na uchwycie.

    Tak. Mam szczoteczkę Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją

    Nie. Nie mam szczoteczki z opcją łączenia z aplikacją

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 3:
    Mam szczoteczkę Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją, ale nie mogę nawiązać połączenia z aplikacją Philips Sonicare

     

    Włącz szczoteczkę, naciskając włącznik lub przycisk trybu. Powinny zaświecić się wskaźniki na uchwycie. Jeśli tak się nie stanie, ładuj szczoteczkę przez co najmniej 24 godziny i spróbuj ponownie.

     

    Trzymaj szczoteczkę Philips Sonicare z dala od innych urządzeń Bluetooth, ponieważ mogą one zakłócać połączenie Bluetooth pomiędzy szczoteczką Philips Sonicare i aplikacją Philips Sonicare.

    Spróbuj ponownie połączyć szczoteczkę z aplikacją Philips Sonicare. Czy udało się nawiązać połączenie?

    Tak. Mogę nawiązać połączenie

    Nie. Nie mogę połączyć szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 4:
    Moja szczoteczka Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją dobrze działa, ale nie mogę połączyć jej z aplikacją Philips Sonicare

     

    Przetestuj połączenie Bluetooth w smartfonie. Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth lub spróbuj nawiązać połączenie z innym urządzeniem Bluetooth. Jeśli to się uda, otwórz aplikację Philips Sonicare i ponownie spróbuj połączyć się ze szczoteczką Philips Sonicare DiamondClean Smart.

    Czy udało się nawiązać połączenie Bluetooth?

    Tak. Mogę nawiązać połączenie

    Nie. Nie mogę połączyć szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare

    Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

    Krok 5:
    Moja szczoteczka Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją oraz połączenie Bluetooth w smartfonie działają poprawnie, ale nie mogę połączyć szczoteczki z aplikacją Philips Sonicare

     

    Aplikacja Philips Sonicare jest zoptymalizowana dla systemu Android w wersji 4.4.2 i nowszych oraz systemu iOS 9.1 i nowszych. Upewnij się, że Twój system operacyjny spełnia te wymagania, a oprogramowanie smartfona jest aktualne. Jeśli nadal masz problemy z połączeniem, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z działem pomocy technicznej firmy Philips.

    Masz połączenie

     

    Zacznij doskonalić technikę szczotkowania dzięki aplikacji Philips Sonicare

    Poznaj
      szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    **No matching rule found. Please select another answer

    Powiązane akcesoria DiamondClean Smart

    Często zadawane pytania

    Masz pytanie?
    Służymy pomocą

    Zarejestruj się

    Chcesz być na bieżąco?

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.